2025-02-24, 19:32
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Man bara vet att det kommer gnällas så jävla mycket under och efter flytten. Saker kommer inte fungera i lägenheten såsom Rasken önskar och anser sig ha rätt till. Han kommer klaga på allt som går att klaga på och mer därtill. Att vara en gnällspik är hans främsta egenskap.

Stackars deras nya grannar! Jag hade pratat med hyresvärden direkt om att få byta boende med enda förklaringen att hänvisa till hans YouTube kanal.
Amen vafan, jag hade en ganska trevlig kväll, men nu ser jag baronen för mitt inre. Gå runt och ilsket hojta om att det inte finns tillräckligt med eluttag där han vill ha dem osv.

"Hörrni! Va! Här har man gått, i MÅNADER! Och betalat DUBBLA HYROR! Och så måste man dra en massa sladdar och skit och förgreningadosor och fan och hans moster, för att det inte finns tillräckligt med uttag! Om jag vill ha datorn där borta vad ska jag göra då? Haha! Då ska jag alltså!

PÅ RIKTIGT!
Behöva dra en jävla FÖRLÄNGNINGSSLADD tvärs över rummet! Här har man alltså gått, i flera månader!"

Nej usch jag måste stänga av. Hatar att det går att se Rasks avsnitt inne i sitt eget huvud innan de släppts.
Citera
Medlem
rikishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Man bara vet att det kommer gnällas så jävla mycket under och efter flytten. Saker kommer inte fungera i lägenheten såsom Rasken önskar och anser sig ha rätt till. Han kommer klaga på allt som går att klaga på och mer därtill. Att vara en gnällspik är hans främsta egenskap.

Stackars deras nya grannar! Jag hade pratat med hyresvärden direkt om att få byta boende med enda förklaringen att hänvisa till hans YouTube kanal.

Klagar Baronen på lägenheten så kan vi ju bara hänvisa till att en normalt fungerande vuxen människa brukar titta på lägenheten fysiskt innan man signar ett papper.
Citera
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Vad hårt han går på sin far. Men den stackaren är väl den enda han kan trycka ner och förnedra utan att få mothugg. Stora starka Rask.
Ja sjukt hur Rask kan skriva så som han gör.
Citera
2025-02-24, 19:36
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Ja sjukt hur Rask kan skriva så som han gör.

Rask kommer göra en flygande besiktning det första han gör.
Golv, spis och kyl/frys ska synas. Sen ska det läggas ut tio storys om att
"Här är det märke, varför är inte detta bytt? Vi fick ju betala"
Citera
2025-02-24, 19:48
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Amen vafan, jag hade en ganska trevlig kväll, men nu ser jag baronen för mitt inre. Gå runt och ilsket hojta om att det inte finns tillräckligt med eluttag där han vill ha dem osv.

"Hörrni! Va! Här har man gått, i MÅNADER! Och betalat DUBBLA HYROR! Och så måste man dra en massa sladdar och skit och förgreningadosor och fan och hans moster, för att det inte finns tillräckligt med uttag! Om jag vill ha datorn där borta vad ska jag göra då? Haha! Då ska jag alltså!

PÅ RIKTIGT!
Behöva dra en jävla FÖRLÄNGNINGSSLADD tvärs över rummet! Här har man alltså gått, i flera månader!"

Nej usch jag måste stänga av. Hatar att det går att se Rasks avsnitt inne i sitt eget huvud innan de släppts.
Telefonen kommer gå varm hos blondinen som Therese sagt att hon ringer om hon behöver hjälp med något tekniskt, t.ex. att sätta upp en lampa eller liknande. Hela flytten kommer bli komedi.
Citera
2025-02-24, 20:01
Medlem
Satan vad han tuggare på om Jake på sin instastory. Trobo, polisen, kommunpolitiker, förundersökningsledare, Lokala och nu Jake.
Citera
2025-02-24, 20:17
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Satan vad han tuggare på om Jake på sin instastory. Trobo, polisen, kommunpolitiker, förundersökningsledare, Lokala och nu Jake.
Mm han är helt sjuk i huvudet. Först nämner han att Jacke bad om ursäkt för något han sa om Rask och Rasks farsa och det tycker Rask är bra. Då tror man att han inte kommer att prata om Jacke mer... men istället öser han på med förolämpningar..
Citera
2025-02-24, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Man avsätter ju lika mycket DNA med fötterna som med händerna, även om du har strumpor på dig. Fatta hur poliserna måste skratta åt Rask.
Black Jim´s video sant säkert https://www.youtube.com/watch?v=Jsrn-3jsjE0
Rask öppnar fanmail med fötterna.
Cp Traktorn kan spara den här videon till framtiden?
Citera
2025-02-24, 20:57
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Man avsätter ju lika mycket DNA med fötterna som med händerna, även om du har strumpor på dig. Fatta hur poliserna måste skratta åt Rask.

Fast han öppnade ju faktiskt med sina Converse med tjock sula...eller?
Citera
2025-02-24, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Mm han är helt sjuk i huvudet. Först nämner han att Jacke bad om ursäkt för något han sa om Rask och Rasks farsa och det tycker Rask är bra. Då tror man att han inte kommer att prata om Jacke mer... men istället öser han på med förolämpningar..
Ja vem försöker han övertyga om att han ha rätt i det där malandet på story?
Citera
2025-02-24, 21:32
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Fast han öppnade ju faktiskt med sina Converse med tjock sula...eller?
Men det är samma sak, vi avsätter DNA på våra skor på allting vi bär på oss. Men i sak så har du rätt ,det var Converse dojjorna som var på. Men sanslöst beteende av Trosas store kreatör..
Citera
2025-02-24, 21:36
Medlem
Har ni sett att @Medvikt blivit hotad i IG story och kommentarer på någon video av Leo Kinesen.

Pinsam människa Leo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in