Citat:
Ursprungligen postat av
Ralfhead
Man bara vet att det kommer gnällas så jävla mycket under och efter flytten. Saker kommer inte fungera i lägenheten såsom Rasken önskar och anser sig ha rätt till. Han kommer klaga på allt som går att klaga på och mer därtill. Att vara en gnällspik är hans främsta egenskap.
Stackars deras nya grannar! Jag hade pratat med hyresvärden direkt om att få byta boende med enda förklaringen att hänvisa till hans YouTube kanal.
Amen vafan, jag hade en ganska trevlig kväll, men nu ser jag baronen för mitt inre. Gå runt och ilsket hojta om att det inte finns tillräckligt med eluttag där han vill ha dem osv.
"Hörrni! Va! Här har man gått, i MÅNADER! Och betalat DUBBLA HYROR! Och så måste man dra en massa sladdar och skit och förgreningadosor och fan och hans moster, för att det inte finns tillräckligt med uttag! Om jag vill ha datorn där borta vad ska jag göra då? Haha! Då ska jag alltså!
PÅ RIKTIGT!
Behöva dra en jävla FÖRLÄNGNINGSSLADD tvärs över rummet! Här har man alltså gått, i flera månader!"
Nej usch jag måste stänga av. Hatar att det går att se Rasks avsnitt inne i sitt eget huvud innan de släppts.