2025-02-24, 15:25
Medlem
Bensintorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risketta
Jag kan ju tycka att det inte är trams om Edv*n då det verkar som att han snart är den som ryker.
Och hans familj/släkt huserar ju i nästan 2 hela hus mitt emot varandra på Öster.
Så var det iallafall för ca 4 år sedan. Så risken är ju stor att det blir en skjutning där.
Fel igen..
Citera
2025-02-24, 15:27
Medlem
Bensintorsks avatar
Citat:
Jag kan ju tycka att det inte är trams om Edv*n då det verkar som att han snart är den som ryker.
Och hans familj/släkt huserar ju i nästan 2 hela hus mitt emot varandra på Öster.
Så var det iallafall för ca 4 år sedan. Så risken är ju stor att det blir en skjutning där.
Det blir dumt om du bara sitter och gissar. Håller med om att E är av högt intresse, men du har fel i att någon i den släkten bott på Öster..
Citera
2025-02-24, 15:37
Medlem
Ffl81s avatar
ja dom brukar hänga på nedre brynäs, då edv*n är kusin och T*rkij*n farbror till Bunkh*rts
Citera
2025-02-24, 15:43
Medlem
Undrar fortfarande varför polisen inte stoppar det här?

Det verkar ske väldigt öppet.

Nästan allt finns på nätet.

Bilder. Uppmaningar.

Det är ganska tragiskt. Båda sidorna verkar vara ungdomar. De ser så unga ut.
Citera
2025-02-24, 15:46
Håll inte på och blanda i folk som inte har något alls och göra med sånt där jävla trams ! Hur orkar ni ens sitta och skriva vad folk har och inte har😂😂

Vet att ingen av några av släktingar eller nått har kontakt med den dära luffaren så lägg inte i andras namn i din mun
Citera
2025-02-24, 15:58
Medlem
VoktorDodkas avatar
Snutten förklarar en del av sitt nuvarande arbete;

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...ordet-i-gavle/

Citat:
Polisen har under den senaste tiden genomfört flera frihetsberövanden kopplade till en pågående konfliktmiljö i Gävle och därmed också, med största sannolikhet, kunnat avstyra ytterligare våldsdåd.

Om fredagens mord kan kopplas till pågående konflikter är ännu för tidigt att svara på. Det polisen kan bekräfta är att den person som sköts till döds förekommer i tidigare brottsutredningar hos polisen.
Citera
2025-02-24, 16:10
Medlem
Bensintorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Snutten förklarar en del av sitt nuvarande arbete;

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...ordet-i-gavle/
Kan det vara ”brottsförebyggande” att det va Edv*n som va och hämtade på staketgatan för att minska risken för ännu en skjutning?
Citera
2025-02-24, 16:16
Medlem
Om man tittar på insta kontot gnt_026 har de lagt upp någon ^sneben^ som de verkar dragit ut till skogen.

Är det någon som man missat från det som skedde på Drottninggatan? Var han också inblandad?
Citera
2025-02-24, 16:19
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensintorsk
Kan det vara ”brottsförebyggande” att det va Edv*n som va och hämtade på staketgatan för att minska risken för ännu en skjutning?

Tror mer på dom häktningar som gjort bla dom två svenskar från södra Sverige som åklagaren misstänkte att dom förberedde ett mord mot ngn i en "pågående" utredning (detta BO var i en sådan)... sen är det ju två 17åringar varav en från Västervik och en kvinna från Gävle som också häktats för liknande.
Det i stan igår vete tusan vad det var om för det namn som angavs av ngn tomte i det "ingripandet" har iaf inte samma ålder som den nu 30årige häktade har.
Citera
2025-02-24, 17:16
Medlem
Riskettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensintorsk
Det blir dumt om du bara sitter och gissar. Håller med om att E är av högt intresse, men du har fel i att någon i den släkten bott på Öster..

Jag sitter verkligen inte och gissar.
Visserligen kan många ha flyttat nu senaste åren men det tvivlar jag på.
Citera
2025-02-24, 17:22
Medlem
Bensintorsks avatar
Citat:
Nej du kanske inte gissar, men då har du har missuppfattat det hela,
För fel det har du absolut!
Citera
2025-02-24, 17:43
Medlem
Bensintorsks avatar
Citat:
Nämn en person från den släkten/familjen som bor på Öster 👍🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in