2025-02-22, 15:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nej inte åsikt utan uppfattning. Jag påstår inget! Jag ställer mig frågande och kritisk.
Du kan inte ha en uppfattning om det eftersom du inte vet något om det.
Du kan ha en fritt flygande åsikt, inget annat.
Citera
2025-02-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så nu är det Jockes tolkningar som gäller igen. Inte vad som står skrivet svart på vitt.
Där ser man.
Det framgår ingenstans att det är mamman som säger att han "har en i huvudet han pratar med".
Dessutom är det väl faktiskt det vanliga att det är föräldrarna som lyfter och berättar om vad de ser och upplever när de söker stöd och hjälp för att hantera ett barn.
Vilka annars skulle det vara menar du?

Fan yrar du om? Jag anser att personen i huvudet han pratar med som barn inte är relevant i var Informationen kommer från första början.
Citera
2025-02-22, 15:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Då är svaret enkelt för dig, information kommer ifrån en notorisk lögnare som gör allt för att få uppmärksamhet.

Jag har dock aldrig sett Jocke förneka den information som han själv går ut med i vuxen ålder i denna video. Videon ligger till och med kvar på hans gamla kanal som numera är omdöpt och drivs av Danjal.

Du som känner till allt, varför tar han inte ner denna videon om det är lögner och baseras på att han var hjärntvättad av sin mamma när han var 28år?

Bevis på att den ligger kvar på kanalen som bolaget äger:
https://youtu.be/n1zd-yAMEJA?si=E3P7ie6mCMJFZ1eE
Det där har legat upp i 11 år.
Det är alltså minst 11 år sedan han började försöka sovla ner sin mamma som ursäkt för sitt eget beteende och sina egna val som vuxen.

Nu låtsas han att de sista som han gör i detta är den väl förberedda serien på Voyd... men vi vet alla att det inte är sant.
Snart kommer fler framträdanden och högst sannolikt en egenproducerad film på ämnet.
Citera
2025-02-22, 15:17
Medlem
Citat:
Jaja, så det stämmer det alltså inte att han i princip blev lämnad och inte fick komma hem på besök eller blev efterfrågad.
Där ser man - han var hemma på helgerna. Det kallar jag för en ganska tät och regelbunden kontakt.

Ingen påstår väl att Jocke efter feb 94 aldrig var hos familjen i Vadstena?

Jaha nu krävs tätt och regelbunden kontakt
Citera
2025-02-22, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Skulle vara intressant att veta när du tro att denna hjärntvättningen släppte, när den var så här djupt rotad vid 28 års ålder.

Samma anledning som du vill att jag skall besvara vart denna information kommer ifrån!

Så tänkte jag du kunde besvara lite granna av de grova anklagelserna att mamman, ligger bakom denna video där otroligt grova anklagelser kommer ut.

Du anklagar mamman för allt i denna filmen. Jag anklagar ingen utan ser svart på vitt vart filmen ligger och vem som berättar sakerna, jag tar det inte som sanningen men jag tar det som jockes ord och ingen 20 år (från att filmen gjordes) gammal hjärntvättning som pratar.

Hjärntvättadet upphörde när han läste Socpappena.

Jag anklagar ingen. Gå om grundskolan.

Det är Joakims ord från 2012 eller nåt ja.
Senast redigerad av 400Ben 2025-02-22 kl. 15:21.
Citera
2025-02-22, 15:23
Medlem
Citat:
Du kan inte ha en uppfattning om det eftersom du inte vet något om det.
Du kan ha en fritt flygande åsikt, inget annat.

Jo med tanken på intryck från pappan och mammans påståenden som inte går ihop kan jag ha en uppfattning.

Du har ju missat helt att jag visste om A innan Jocke blev känd också. Visste om alla barnen innan Tylösand tex (Jacke osäkert).
Senast redigerad av 400Ben 2025-02-22 kl. 15:28.
Citera
2025-02-22, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Varför försöker du utge dig för att vara en del av familjen?

Varför försöker du svärta ner Amanda?
Skapligt störd är du
Skulle inte förvåna mig om du skyddade Jakob också
När EM satt o grät vid last intaget på Coop i Vadstena
Bara för att han pundade som ett svin
Du är en väldigt störd människa
Citera
2025-02-22, 15:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fan yrar du om? Jag anser att personen i huvudet han pratar med som barn inte är relevant i var Informationen kommer från första början.
Jag förstår ärligt talat inte vad du skriver här ovan/vad du vill säga.
Citera
2025-02-22, 15:31
Medlem
Citat:
Hjärntvättadet upphörde när han läste Socpappena.

Jag anklagar ingen. Gå om grundskolan.

Det är Joakims ord från 2012 eller nåt ja.

Nehe, vart i grundskolan lär man sig det?Att om man tycker att en mamma ligger bakom att ens son vid 28 års ålder, falskt anklagar sin pappa för att spöa mamman och dra, när man var liten, inte är en anklagelse, jag lärde mig senaste gången jag gick om grundskolan att det räknas som en anklagelse.

Men nu vet varken du eller jag hur informationen kommer in i Jockes hjärna, den slutsatsen kan vi dra? Oavsett utbildning.

Vi får se hur detta utvecklar sig, men som du själv noterar så sade han dessa saker 12 år närmare den faktiska barndomen än dagens datum.
Citera
2025-02-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Skapligt störd är du
Skulle inte förvåna mig om du skyddade Jakob också
När EM satt o grät vid last intaget på Coop i Vadstena
Bara för att han pundade som ett svin
Du är en väldigt störd människa

?

Vem fan är EM?
Citera
2025-02-22, 15:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ingen påstår väl att Jocke efter feb 94 aldrig var hos familjen i Vadstena?

Jaha nu krävs tätt och regelbunden kontakt
För att åstadkomma sådan genomgripande hjärntvätt som det skulle vara frågan om i Jockes fall så krävs det mer sporadiska kontakter, ja.
Citera
2025-02-22, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
?

Vem fan är EM?

Som sagt känner inte familjen .

Eller kvinnan som var på häktnings förhandlingen som Christofer hade
Kom inte med tror när jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera