2025-02-20, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Ja det är väldigt snällt av henne att skriva så om Joakim, frågan är ju om hon verkligen menar det hon skriver, hon är ju trots allt författare.

Hon valde att tagga både Joakim och TV4-play, kan det berott på att hon kände på sig att Joakim skulle dela hennes inlägg, något som han också gjorde. Utan någon direkt ansträngning marknadsförde hon sig till en helt ny målgrupp...

Jag skulle kalla inlägget för smart marknadsföring. Lite underligt var det dock att hon blandade in en negativ mening om Chrippa, känns lite "B" att blanda sig i detta drama.

Chrippa blandade väl in henne har jag för mig, sa att hon skulle skriva en bok om honom? En självbiografi eller? Fast vänta nu, man ska väl inte skriva eller uttala sig om sin barndom eller privatliv, utan man tar allt internt...? Eller hur var det med det?
Citera
2025-02-20, 17:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Ja Läckbergs ord får jockis pedofil historik att ändra sig.

Vad hemskt att vräka ur sig såna beskyllningar om nån..... Vad är syftet med det? Om du verkligen tror på det så gör du väl mer nytta om du anmäler och lämnar bevis för sånt till rätt instans, inte sprider dynga på FB?
Citera
2025-02-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Otroligt hur mycket elaka och empatilösa människor det finns i denna tråd..... Det är ju tur att det är en relativt liten skara ändå som spyr ur sig skit, jämförelsevis med hur mycket kärlek Joakim har fått senaste veckan ute i den riktiga världen, utanför FB..... av betyyyydligt fler människor.
Som sagts tidigare, läs vad Läckberg skrivit på sin Instagram om dokumentären. En klok och kärleksfull kvinna.

Vad är det för skit som användare "spyr ur sig"? Det är väl bra att det skrivs både "ris och ros" här i tråden.

Tänk på att alla människor har inte idoler som de dyrkar och alla människor sväljer inte allt Joakim säger/gör med "hull och hår".
Tror inte heller att alla inlägg med "kärlek" skrivs för att de bryr sig om Joakim, många skriver för att synas på sociala medier (visa hur goda och empatiska de är).
Citera
2025-02-20, 17:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vad säger han?

Han har postat detta nu som är ungefär det han sade:

https://ibb.co/hFJBHpNd
Citera
2025-02-20, 17:23
Avstängd
Citat:
Vad är det för skit som användare "spyr ur sig"? Det är väl bra att det skrivs både "ris och ros" här i tråden.

Tänk på att alla människor har inte idoler som de dyrkar och alla människor sväljer inte allt Joakim säger/gör med "hull och hår".
Tror inte heller att alla inlägg med "kärlek" skrivs för att de bryr sig om Joakim, många skriver för att synas på sociala medier (visa hur goda och empatiska de är).

Som tämligen oerfaren på FB så häpnar jag över vad som skrivs av en del och så mycket tid och energi som läggs av en del på att ja, spy ur sig skit. Om du vill låtsas och kalla det för ris, be my guest. Och man behöver inte dyrka nån för att kunna känna empati.
Citera
2025-02-20, 17:25
Avstängd
Citat:
Som tämligen oerfaren på FB så häpnar jag över vad som skrivs av en del och så mycket tid och energi som läggs av en del på att ja, spy ur sig skit. Om du vill låtsas och kalla det för ris, be my guest. Och man behöver inte dyrka nån för att kunna känna empati.

Viss skit är ren fakta.
Citera
2025-02-20, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jocke har lagt ut en ny story på IG.

Jag trodde i min enfald att han skulle be sina följare sansa sig men nej, han spär på det ännu mer.

Vet ej hur man lägger ut en story som video men det gör säkert någon annan.

Vad är det för story som du hänvisar till? Ser bara ett inlägg om hunden och två delade inlägg från Joakims beundrare (förstås). Kanske Joakim redan har tagit bort det, har sett att en del användare skrivit att han tar bort inlägg snabbt ibland.

Här kan du se själv:
https://storynavigation.com/user/joakimlundell

Varför väljer man en sån profilbild...
Citera
2025-02-20, 17:34
Medlem
Citat:

Ja visst är det underligt att en del lägger ner så mycket tid och energi på att försvara Joakim, några få användare fäktar högt och lågt och har ett snitt på 11-12 inlägg om dagen (under flera veckor).

Självklart behöver man inte dyrka någon för att kunna känna empati, ta mig inte ordagrant. Glöm dock inte att även de som kritiserar Joakims beteende kan känna empati...

Ha en trevlig kväll!
Citera
2025-02-20, 17:50
Avstängd
Citat:
Vad är det för story som du hänvisar till? Ser bara ett inlägg om hunden och två delade inlägg från Joakims beundrare (förstås). Kanske Joakim redan har tagit bort det, har sett att en del användare skrivit att han tar bort inlägg snabbt ibland.

Här kan du se själv:
https://storynavigation.com/user/joakimlundell

Varför väljer man en sån profilbild...

Det var något i stil med det här:

Citera
2025-02-20, 17:54
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Han har postat detta nu som är ungefär det han sade:

Han fortsätter i sin mani och tro på att han ska kunna överbevisa familjen Berg så de till slut bekräftar hans bild av allt. Men han är för autistiskt lagd för att inse det aldrig kommer hända. Och det måste inte hända heller. Familjen Berg har full rätt till sina känslor och sin uppfattning precis som Jocke har rätt till sin. Det kan utan problem få finnas två olika bilder och sidor av historien och Jocke skulle ändå kunna gå vidare.

Så Jocke kommer tyvärr för resten av sitt liv vara besatt av att bevisa för sin släkt att hans sanning och känslor är det enda som är sant.
Citera
2025-02-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så inte ens efter dokumentären tänker han ge sig?
Jakten på mamma fortsätter. Vad förvånad jag blir.

Kommer han att läsa uppifrån och ner, eller kommer han också denna gång brodera ut med egna tolkningar och plötsliga minnen?

Det var ju planerat sen innan att det skulle läsas upp på Voydplay, har du missat det?
Det är inte han som läser upp.
Citera
2025-02-20, 17:58
Medlem
Citat:
Lite nyfiken, hur bevisar detta att det Joakim läser ur alla papper är äkta?

Förstår inte syftet med att läsa upp falska papper, men nu är det ju inte han som ska läsa upp det.
Hade det varit lögner och falska papper borde ju mamman kunna anmäla honom så jag tror absolut inte att dom är falska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in