2025-02-20, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmike90
Nej iaf inte officiellt, men var i denna veva det skedde, minns att denna sommar spreds det på flashback att benzema och rawa blåsit jordgubben genom att folk här satt och läste fupar där det framkom i chattar.
Möjligt att jordgubben till och med fick veta att dom fulat mot honom via flashback...

Så det var under denna period det skedde, 1-2 månader efter dessa mord på 14 åringarna blev jordgubbens mamma mördad...

Ena 14 åringen hittades i ösmo vilket jag skulle påstå är inom zeronätverket och jordbros område, medans den andra 14 åringen hittades vid Bronätverkets område i Upplands bro.
Detta tyder också på att zero och bro fortfarande var allierade vid dessa mord, de blev senare på olika sidor i foxtrot splittringen.

Bra info, tack!
Jag tyckte jag läste någonstans att räven blev upprörd över pojkarnas död men det kan ju bara ha varit rykten.

När denna tråd startades så fanns det ju en del filmer, känns som att polisen inte fick tag på alla vilket är synd.
Jag hade för mig att någon av pojkarna blev dragna efter en bil men det kanske bara var en trådsanning.
Citera
2025-02-20, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTAFan
Här är en gammal bild på BO där han är till synes fastbunden.,
Återpublicerad och hittad tidigare här i tråden men den länken var död
https://archive.org/details/img-0211_202502

Lilla pojke, som förälder gör det jäkligt ont att se en sån här bild trots allt så är dom bara barn, så jäkla rädd han måste varit.
Citera
2025-02-20, 13:27
Medlem
moment-of-truths avatar
Hahahahaaha 🤣🤣🤣🤣 Smygbögen George Hanna
Citera
2025-02-20, 13:34
Medlem
Men dessa 2 som blev dödade, 14-åringarna. Vad hade dom egentligen gjort?
Citera
2025-02-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987

Har funnits många rykten, men ett spår som kom upp väldigt tidigt i denna tråd och som också media verkar skriva nu är att de slarvade bort 2 pistoler som tillhörde foxtrot och därav blev torterade och mördade för att markera exempel. (Om dom fått mord kontrakt att utföra med pistolerna eller om de bara skulle förvara/leverera dom är oklart)

Men det har funnits alternativa rykten, efter att dessa ungar som var placerade och boende i nyköping blev mördade så började foxtrot attackera en halvkriminell gruppering i nyköping och skickade torpeder, eldade trapphus och sprängde bomber, minst 3 separata skottlossningar/mordförsök. Så någon koppling till det borde finnas, möjligt att ungarna under tortyren golade ner nyk killarna att dom sålde pistolerna till dom eller att dom blev stulna av grupperingen.

Minst 2 av dom unga killarna som misstänks för medhjälp är också bosatta i nyköping.

Men mycket klarnar nog förhoppningsvis i FUPen.
Senast redigerad av Bigmike90 2025-02-20 kl. 14:15.
Citera
2025-02-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
man tar åldern man va när man begick brottet, max straff för nån under 18 är 14 år om jag inte har fel

Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Tror stenhårt på fängelse, från 15 år kan de dömdas till fängelse. Vad jag minns som maxstraff är 12 år, finns en del under 18 som fått 9 år osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Under 18 när brottet begicks är dem förskonade från livstid däremot kan man få fängelse i ett par år ( tror jag finns väl någon / några 17 åringar han som släckte polismannen i Göteborg var väl 17 och istället för sis straff fick han väl 7 år eller något sånt

Ja, precis! Vi har sett flera fall senaste tiden där yngre gärningsmän dömts till fängelsestraff. Men dessa straffen ser ut att bli fler och hårdare. Skulle inte förvåna om dessa två åker på längsta straffet som går att få.
Citera
2025-02-20, 15:03
Medlem
Citat:
Har funnits många rykten, men ett spår som kom upp väldigt tidigt i denna tråd och som också media verkar skriva nu är att de slarvade bort 2 pistoler som tillhörde foxtrot och därav blev torterade och mördade för att markera exempel. (Om dom fått mord kontrakt att utföra med pistolerna eller om de bara skulle förvara/leverera dom är oklart)

Men det har funnits alternativa rykten, efter att dessa ungar som var placerade och boende i nyköping blev mördade så började foxtrot attackera en halvkriminell gruppering i nyköping och skickade torpeder, eldade trapphus och sprängde bomber, minst 3 separata skottlossningar/mordförsök. Så någon koppling till det borde finnas, möjligt att ungarna under tortyren golade ner nyk killarna att dom sålde pistolerna till dom eller att dom blev stulna av grupperingen.

Minst 2 av dom unga killarna som misstänks för medhjälp är också bosatta i nyköping.

Men mycket klarnar nog förhoppningsvis i FUPen.

Jag har för mig att grupperingen i Nyköping inte alls var kriminella, utan att dom flesta jobbade och skötte sig när jag läser i andra trådar som handlar om våldsdåden i Nyköping 2023
Citera
2025-02-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
Snälla snälla ni,bästa flashbackare,fixa fram FUPen,detta e nog århundradets rättegång

FUP:en är på 16 000 sidor bara så att du vet.
Citera
2025-02-20, 15:56
Medlem
b00b00s avatar
Undrar vad detta kalaset med förundersökning mm kostat samhället.
Citera
2025-02-20, 16:03
Medlem
Citat:
Nej iaf inte officiellt, men var i denna veva det skedde, minns att denna sommar spreds det på flashback att benzema och rawa blåsit jordgubben genom att folk här satt och läste fupar där det framkom i chattar.
Möjligt att jordgubben till och med fick veta att dom fulat mot honom via flashback...

Så det var under denna period det skedde, 1-2 månader efter dessa mord på 14 åringarna blev jordgubbens mamma mördad...

Ena 14 åringen hittades i ösmo vilket jag skulle påstå är inom zeronätverket och jordbros område, medans den andra 14 åringen hittades vid Bronätverkets område i Upplands bro.
Detta tyder också på att zero och bro fortfarande var allierade vid dessa mord, de blev senare på olika sidor i foxtrot splittringen.

Jag tänker något liknande. Om detta har skett mitt under i början av deras konflikt. Om jordgubbens sida har något med försvinnandet av vapnena att göra och på så vis tagit en hämnd mot blåsningen. Sen urarta det efter det. Vi har mordet på Milo också som Benzema berättade i hans talkshow att Calle låg bakom.

Vem gav sista ordet här? Benzema?

Vem av BO’s familj var det som lämnade honom på ett hem och flyttade ut från Sverige? Bara det är en tragisk historia i sig med.
Citera
2025-02-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag tänker något liknande. Om detta har skett mitt under i början av deras konflikt. Om jordgubbens sida har något med försvinnandet av vapnena att göra och på så vis tagit en hämnd mot blåsningen. Sen urarta det efter det. Vi har mordet på Milo också som Benzema berättade i hans talkshow att Calle låg bakom.

Vem gav sista ordet här? Benzema?

Vem av BO’s familj var det som lämnade honom på ett hem och flyttade ut från Sverige? Bara det är en tragisk historia i sig med.
En grej ja tänkte lite på, kopplingen till ”32 åringen” var från krypterade chattar och ett alias där som man kopplar till honom, och att det fanns fler personer i dessa chattar som man inte lyckats identifiera, den typen av bevis känns ju lite halvskakigt när man talar om ”utan rimligt tvivel”
Citera
2025-02-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Snott vapen typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in