2025-02-19, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Dvs, brodern är INTE presidenthustru.
Ikväll ska Candace svara på frågor om detta, om du kollar streamen så får du mer kött på benen i debatten.

För mig är saken avgjord.
Citera
2025-02-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Ikväll ska Candace svara på frågor om detta, om du kollar streamen så får du mer kött på benen i debatten.

Avgjord?
Dvs Brigitte är kvinna, har fötts som kvinnlig och är mor till sina 3 barn.
Citera
2025-02-19, 17:53
Medlem
Citat:

Candace är en ointelligent foliehatt som har fel i allt hon vomerar. Hur kan man INTE förstå det? Precis allt jag sett med henne är efterapningar av dårars yt-kanaler. Lite högre ribba tack.
Citera
2025-02-19, 19:19
Avstängd
Citat:
Men jag tror snart folk har glömt bort detta, när Candace slutar prata om det så rinner det ut i sanden.
Inte om man får tro Xavier Proussard. Han menar att storyn blir allt mer main stream ju närmare slutet på Macrons mandatperiod tiden går. Han säger att till och med tidningar som Le Monde har börjat sätta citattecken runt "Brigitte Macrons" namn. Att Emmanuel Macron endast var 14 år ("statutory rape") när han blev förförd av "Brigitte" och inte 17 år, som paret har ljugit om, har tydligen gjort en hel del fransmän minst sagt upprörda.

Om "Brigitte" dessutom var/är en biologisk man när våldtäkterna började så får deras 'kärleksaffär' en än mer sinister dimension.

Från en feministisk triumf där en medelålders kvinna får till det med en stilig ung 17 år gammal yngling, till en tragedi där en medelålders transsexuell pederast utsätter en 14 årig pojke för långvariga sexuella övergrepp och vars utbildning hon vid tiden ansvarade för.

Illa illa.
Senast redigerad av onopono 2025-02-19 kl. 19:25.
Citera
2025-02-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ja han lever.
Han heter Brigitte.
Brodern heter Jean-Michel Trogneux.
Helt separat person än Brigitte.

Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hur vet du det?
För att brodern lever.
Brodern heter Jean-Michel Trogneux.
Cancade har bolloxed er riktigt ordentligt.
Citera
2025-02-19, 19:32
Medlem
Citat:
Inte om man får tro Xavier Proussard. Han menar att storyn blir allt mer main stream ju närmare slutet på Macrons mandatperiod tiden går. Han säger att till och med tidningar som Le Monde har börjat sätta citattecken runt "Brigitte Macrons" namn. Att Emmanuel Macron endast var 14 år ("statutory rape") när han blev förförd av "Brigitte" och inte 17 år, som paret har ljugit om, har tydligen gjort en hel del fransmän minst sagt upprörda.

Om "Brigitte" dessutom var/är en biologisk man när våldtäkterna började så får deras 'kärleksaffär' en än mer sinister dimension.

Från en feministisk triumf där en medelålders kvinna får till det med en stilig ung 17 år gammal yngling, till en tragedi där en medelålders transsexuell pederast utsätter en 14 årig pojke för långvariga sexuella övergrepp och vars utbildning hon vid tiden ansvarade för.

Illa illa.

Illa, riktigt illa.
Med personer som tror på folk som ljuger.
Och samtidigt anklagar de, de som talar sanning, för att ljuga.
Citera
2025-02-19, 19:53
Medlem
Citat:
Går det att ha en lägre ribba än Tobbex73, menar du?
Blanda inte in mig. Berätta nu en sak som Candace sagt som faktiskt är sant, jag har inte tittat mycket på henne för allt jag sett är lögner och efterapningar av andra tokstollar.
Citera
2025-02-19, 19:58
Medlem
NoTruces avatar
Det man undrar är: Varför är det här viktigt? Varför lägga ner en massa tid på detta? OM det nu är så att Makaronen svingar åt det hållet, låt honom då.
Citera
2025-02-19, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det man undrar är: Varför är det här viktigt? Varför lägga ner en massa tid på detta? OM det nu är så att Makaronen svingar åt det hållet, låt honom då.
Det blir konsekvenser.
Utpressning.
Citera
2025-02-19, 20:25
Medlem
Citat:
Det blir konsekvenser.
Utpressning.
Ja, men då är ju utpressarna helt fel ute. haha!
Har ni aldrig undrat, varför de försöker utmåla Brigitte, Michelle etc, för att vara trans?
Det är den riktiga konspirationen.
Och ni, ni är deras villiga språkrör.
Citera
2025-02-19, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ja, men då är ju utpressarna helt fel ute. haha!
Har ni aldrig undrat, varför de försöker utmåla Brigitte, Michelle etc, för att vara trans?
Det är den riktiga konspirationen.
Och ni, ni är deras villiga språkrör.
Du är fri att tro vad du vill.
Själv ska jag lyssna på Candace om nån timme, hon svarar på frågor angående Brigitte då.
Citera
2025-02-19, 21:07
Medlem
Citat:
Du är fri att tro vad du vill.
Själv ska jag lyssna på Candace om nån timme, hon svarar på frågor angående Brigitte då.

Tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in