2025-02-18, 14:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag har för mig att hon hävdat att hon tackat nej tidigare (innan Wahlgrens värld) för att det varit ”fel kanal” och att hon senare, 2017 tackade ja för då var det hennes kanal (tv4 antar jag)?
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Anna visade faktiskt bilder från pilotavsnittet och det var definitivt tidigare än 2017 på grund av Antonio och Felicias ålder. Av vad jag kommer ihåg så såg det ut att vara från c:a 2011.

Min gissning är att det har funnits fler än ett försök att göra en såpa kring familjen Took. Gissningsvis så tog alla sådana diskussioner slut när Antonio blev dömd för våldtäkt, därav att Anna hyser ett extremt agg mot honom.
Tack!
Så ligger det säkert till.
Jag insåg inte att det kunde förekommit flera försök.
Kanske inte så konstigt? Åtminstone EN säsong av Took-TV kunde säkert gjort succé
Citera
2025-02-18, 14:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Anna visade faktiskt bilder från pilotavsnittet och det var definitivt tidigare än 2017 på grund av Antonio och Felicias ålder. Av vad jag kommer ihåg så såg det ut att vara från c:a 2011.

Min gissning är att det har funnits fler än ett försök att göra en såpa kring familjen Took. Gissningsvis så tog alla sådana diskussioner slut när Antonio blev dömd för våldtäkt, därav att Anna hyser ett extremt agg mot honom.
Nu vet vi ju inte om bilderna faktiskt kom från en pilot. Kan ju lika gärna ha varit bilder från någons videokamera. Vad Anna säger och vad som är sanning är sällan (eller aldrig) samma sak.
Citera
2025-02-18, 15:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu vet vi ju inte om bilderna faktiskt kom från en pilot. Kan ju lika gärna ha varit bilder från någons videokamera. Vad Anna säger och vad som är sanning är sällan (eller aldrig) samma sak.

Allt vi vet är att vi är en publik som vill ha Annas Universum: The Tv Show!
Citera
2025-02-18, 15:44
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Nope.
Då får du läsa en gång till
Citera
2025-02-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tack!
Kanske inte så konstigt? Åtminstone EN säsong av Took-TV kunde säkert gjort succé

Jag hade suttit bänkad iaf!
Citera
2025-02-18, 19:39
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag hade suttit bänkad iaf!
Jag vet inte vad som hade varit roligast? Att de fått lajva svenska Kardashians och få följa med Mamma Mu och Flisan när de shoppar loss på Dollar Store, eller en mer Big Brotherliknande historia där kameror finns i alla rum. Anna är ute och går i tre minuter men det måste ha blivit fel på klockan för enligt hennes telefon ska hon ha gått i 40 minuter. Och så lite tårar på det.
Citera
2025-02-18, 20:07
Medlem
Citat:
Förlåt. Har svårt att släppa tanken på Annas såpa:

Hon är så härlig!
Wahlgrens Värld började sändas 2016.
Nu nämner hon 2017?
Tidigare har hon alltid hävdat att tanken på en Booksåpa uppstod mycket tidigare än på en Wahlgren-sådan.
Anna var alltid förstahandsvalet!
När hon tackade nej föll valet på Wahlgrenarna.

Nu vill hon alltså justera tidpunkten för att passa in med Antonios trassel?
Men då hann ju Wahlgrens före med sin såpa?

Är man inte vimsig tidigare, blir man det garanterat om man försöker följa Annas historier.
För ett par år sedan nämnde Anna att det var 2012
Citat:

Detta minns jag också, även om det inte gick att säga mycket om bilderna, som Flor-Ida påpekar. Men jag hoppas att det var en riktig pilot !

Citat:
Tack!
Oavsett alla anledningar/förklaringar är jag säker på en sak - produktionerna har inte kommit någonstans pga att Anna varit omöjlig att jobba med. Om hon har visats i sin rätta dager (precis det som skulle sälja), hade hon anklagat för vinkling osv. Jag är övertygad om att hon velat ha kontroll över hur de framställs, och det har dödat den lilla möjlighet till framgång serien hade haft.

BAM! BAM! BAM! var ju t.ex. vinklat
Citera
2025-02-18, 20:39
Medlem
flugornass avatar
Valda delar från Aftonbladet 2018-09-03

Citat:
Anna Book var snubblande nära att få drömmen om en egen realityserie uppfylld.

– Det var så mycket som hände runt mig och min familj under den här tiden, så jag var tvungen att tänka några varv till och kom fram till att familjen måste komma i första hand, säger hon och fortsätter:

– Om erbjudandet kom där och då, och det är meningen att det ska bli av. Då kommer det också att ske fast lite längre fram.

Fick tacka nej i sista stund – på grund av familjen.

Jag skulle sitta klistrad vid TV:n och se varje avsnitt, det är ju enligt Anna meningen att det skall bli av så den som väntar får se!

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...e-for-ekonomin
Citera
2025-02-18, 22:24
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag vet inte vad som hade varit roligast? Att de fått lajva svenska Kardashians och få följa med Mamma Mu och Flisan när de shoppar loss på Dollar Store, eller en mer Big Brotherliknande historia där kameror finns i alla rum. Anna är ute och går i tre minuter men det måste ha blivit fel på klockan för enligt hennes telefon ska hon ha gått i 40 minuter. Och så lite tårar på det.

Hade väl snarare varit "Here Comes Honey Boo Boo" än Kardashians.
Citera
2025-02-18, 22:29
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Anna och Flisan alla dagar i veckan. Det där med klockan är typiskt Anna.

Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Hade väl snarare varit "Here Comes Honey Boo Boo" än Kardashians.
Utanför mitt område vem/vad är Boo Boo? Kanske blir OT fråga så glöm det.
Citera
2025-02-19, 12:49
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Utanför mitt område vem/vad är Boo Boo? Kanske blir OT fråga så glöm det.

Som alla dokusåpor egentligen även utanför mitt område men googla så får vi se om du inte håller med.
Citera
2025-02-19, 13:39
Medlem
TPLs avatar
"19 February 2025 10:33:09

🎤🔥 LIVE in Stockholm Feb.18 - 2025 with the BEST EVER @teddyswims I could write so much about your voice, the melodies, the LYRICS 🙏🏼❤️❤️❤️ but I will keep it short for once 🤭 THANK YOU for being you! What a show ~ love everything about you ~ the honesty, the pain, the love, the emotions, omg words are not enough. Your music keeps me going, it gives me hope, joy, energy,comfort and it fills me with that warm feeling of love ❤️ I just LOVE YOU Teddy! And the opening act was truly amazing as well 🔥 I CANT WAIT for your FULL Album @cianducrot wow, your songs are incredible 👏🏽🥰❤️ Truly a night to remember - THANK YOU my beautiful daughter @feliciabook for this gift you gave me. We will always have this day & night together in our memory & hearts. I love you so much // Mom ❤️🥰❤️
"

Anna har varit på konsert med favvobarnet.

#cant #love_the_hole_of_you
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in