Citat:
Ursprungligen postat av
osnuten
Förlåt. Har svårt att släppa tanken på Annas såpa:
Hon är så härlig!
Wahlgrens Värld började sändas 2016.
Nu nämner hon 2017?
Tidigare har hon alltid hävdat att tanken på en Booksåpa uppstod mycket tidigare än på en Wahlgren-sådan.
Anna var alltid förstahandsvalet!
När hon tackade nej föll valet på Wahlgrenarna.
Nu vill hon alltså justera tidpunkten för att passa in med Antonios trassel?
Men då hann ju Wahlgrens före med sin såpa?
Är man inte vimsig tidigare, blir man det garanterat om man försöker följa Annas historier.
För ett par år sedan nämnde Anna att det var 2012
Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Anna visade faktiskt bilder från pilotavsnittet och det var definitivt tidigare än 2017 på grund av Antonio och Felicias ålder. Av vad jag kommer ihåg så såg det ut att vara från c:a 2011.
Min gissning är att det har funnits fler än ett försök att göra en såpa kring familjen Took. Gissningsvis så tog alla sådana diskussioner slut när Antonio blev dömd för våldtäkt, därav att Anna hyser ett extremt agg mot honom.
Detta minns jag också, även om det inte gick att säga mycket om bilderna, som Flor-Ida påpekar. Men jag hoppas att det var en riktig pilot

!
Citat:
Ursprungligen postat av
osnuten
Tack!

Så ligger det säkert till.
Jag insåg inte att det kunde förekommit flera försök.
Kanske inte så konstigt? Åtminstone EN säsong av Took-TV kunde säkert gjort succé

Oavsett alla anledningar/förklaringar är jag säker på en sak - produktionerna har inte kommit någonstans pga att Anna varit omöjlig att jobba med. Om hon har visats i sin rätta dager (precis det som skulle sälja), hade hon anklagat för vinkling osv. Jag är övertygad om att hon velat ha kontroll över hur de framställs, och det har dödat den lilla möjlighet till framgång serien hade haft.
BAM! BAM! BAM! var ju t.ex. vinklat