2025-01-16, 19:33
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubidub
L-citrullin eller L-arginin verkar funka en del. Sen r vl zink, D-vitamin, B6-vitamin, selen och magnesium bra fr att optimera frutsatt att man inte fr i sig tillrckligt av dessa redan. Sen finns det saker som ashwagandha, tiggarnt, maca med mera som sgs vara bra men r osker p hur bra det funkar egentligen.

ta hlsosamt, trna p bra samt sluta helt med porr samt inte runka fr mycket r vl det som funkar bst egentligen men skadar ju inte att testa ngra kosttillskott och se om det gr ngon extra nytta om man vill.
Krde i morse B12-vitamin, D-vitamin och Magnesium. Kombinerat med 3 veckors semen retention. Vilodag frn gymmet. Kommer brja ta Zink ocks inom dagarna som jag hrt ger nnu strre effekt p lusten.

Knner mig vldigt pigg och kt nu under kvllen. Hade jag bara haft en flickvn hade hon varit smattrad i tusen bitar. Vldigt frustrerande. Men jag ska hlla mig disciplinerad och krama ut allt det bsta som finns med manligheten.
Citera
2025-01-16, 20:21
Medlem
122OrtKrigarens avatar
#check tre veckor.

Jag har varit i flatline i cirka tv veckor. Lg libido och ganska trtt. Jag var p gymmet precis och fick bra energi efter det.

Varje gng jag r p en nofap-streak s blir jag helt besatt i konceptet. Jag sitter och kollar nofap-videos p youtube och lser allt som skrivs i nofap-trdarna p reddit. Frn och med nsta vecka ska sluta upp med det och frhoppningsvis lgga min tid p ngot vettigare.
Citera
2025-01-17, 17:35
Medlem
Snart tre veckors flatline. Senast jag hade flatline var i somras d den varade en mnad. Det r lite segt, sg tex en riktigt snygg tjej p gymmet men knde ingen sexuell upphetsning alls. Har sett henne frut ett par gnger och blivit riktigt upphetsad nr jag varit utan porr lnge och inte varit i flatline s jag vet ju jag borde knna nt egentligen. Lustigt nog s blir det att man nd spanar in en del snygga tjejer rent instinktivt och vet att de r snygga ven fast man inte knner nt under flatlinen.

Sen brukar jag alltid bli lite nojjig och oroa mig ver att det r nt fel p mig ven fast jag egentligen vet att det r flatlinen och att den gr ver tids nog. Var ju riktigt kt under flera mnader fram till min senaste relapse fr cirka en mnad sen. Det r nog hr vissa personer faller tillbaka d de blir oroliga att nt r fel och knner att de mste testa genom att kolla p porr igen.
Citera
2025-01-17, 22:58
Medlem
Hade sex fr tv veckor sedan, kom vid sex fr tre veckor sedan. Trttare och mera deppad n ngonsin🥴
Det hr funkar inte alls😄
Citera
2025-01-18, 14:33
Medlem
Yungvidzibois avatar
#rip
Blev otroligt sugen att dra en runk, och kte ur
Ingen porr n s lnge i varje fall, ska upp p hsten igen och frska sl detta rekord. Dock utan denna tvling
ngrade mig fr vrigt direkt efter, var verkligen inte vrt det.
S ni som fortfarande r kvar, RUNKA INTE FRFAN!
Citera
Igår, 08:23
Medlem
Suck! Fick min frsta wet-dream inatt. Kommer inte alls ihg drmmen men vaknade i en srja.
Jag hade visst sovit p mage och det vet jag ju sedan tidigare kar risken fr nattliga avvikelser..

I vrigt gr det faktiskt ver frvntan - ganska ltt att hlla sig borta frn bde porr och runk just nu.
Vet inte vad skillnaden r frn tidigare frsk men tror att diet och andra vanor pverkar svrighetsgraden.
Citera
Igår, 11:21
Medlem
Ruttet-apples avatar
Frsta veckan har inte varit ngot problem, har haft fullt upp p jobbet och knnt mig trtt trots mycket smn. S har inte alls haft ngot sug efter PMO. Runkade imorse mest fr att jag ju bestmt gra det p sndagar och inte vill gra det fr svrt i brjan.

Har bestmt mig att sluta med SSRI som jag testat i drygt en mnad i frhoppningen att det ska hjlpa mig att sova bttre, eftersom jag tror mina smnproblem till stor del beror p att jag ltt fr ngest och fastnar i negativa tankar.

Jag har sovit mer men inte knnt mig piggare fr det och gillar inte den avtrubbande effekten, i alla fall lngre. Har insett att jag tycker om min ngot verknsliga lggning ven om den ibland skapar problem som smnbrist. Och tror att jag kan f bukt med dessa problem p annat stt.

Senaste gngen jag tog var i fredags, har allts gtt 48h utan SSRI nu. Har sovit ganska dligt senaste tv ntterna s knner mig rtt seg i huvudet. Ska ta mig igenom dagen alla fall och frhoppningsvis sova bttre inatt. Kommande vecka kan bli rtt jobbig allts men jag tror nd att det r rtt beslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in