2025-01-18, 05:56
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Sångerskan höll inte ens karaokenivå.

- BBZW

Bland det sämsta jag hört i På Spåret. Bedrövlig sånginsats!

Jackie Mere heter hon tydligen. Var tvungen att googla och alla hennes framträdanden låter lika uselt. SVT verkar dock älska henne, av förklarliga skäl

Jackie Mere i Musikhjälpen:
https://youtu.be/NdhAmqA_9Dc?si=cGiMzuC0IDkttlh1
Citera
2025-01-18, 11:22
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Jag tycker de ska bjuda tillbaka Smith and Thell. Bra sångröst och snygga ben
Citera
2025-01-18, 12:46
Medlem
Schnyggves avatar
Saknar Kaah!
#kaahllamigintecp
Citera
2025-01-18, 17:10
Medlem
Tror att Nichlas Niemi, Emil Persson och C. Garplind skulle göra det bra som domare/programledare/frågeskrivare. De förstnämnda två har ju jobbat/jobbar bakom kulisserna med det i Alla mot alla, men saknar lite tv-vana. Babben och David Sundin som föreslogs har jag svårt att se hatta tillbaka när de nu övergått till TV4.
Citera
2025-01-18, 17:16
Medlem
Conams avatar
Kollat lite sporadiskt och fan vad dom pratar i mun på varann, blir nog inget mer för min del.
Citera
2025-01-18, 21:50
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
får känslan av att Messiah är sugen på skicka in sin flöjt inuti Sara
Citera
2025-01-18, 23:02
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Ja First Aid är onekligen särdeles rara damer, och ack så talangfulla, har de någon gång tidigare sjungit på franska?
Vem Jackie är har jag missat, känns inte som någon förlust.

https://youtu.be/oCD0oyDoFDw?t=26

...

Finns det någon störigare och mer egocentrisk person än Farah Abadi? tack och lov att hon åkte alla världens väg.
Citera
2025-01-19, 05:54
Medlem
Ingen mer som reagerar på mesias och hans kompis tior? Jag tycker flera har varit minst sagt märkliga. Borlänge ex. Han kunde ju inte redogöra för vad han drog på. Samma med Gävle för någon vecka sen. ”Vi backar inte på elväg” Det var sannerligen inte klartext läs det baklänges.
Nä detta är minst sagt suspekt.
Citera
2025-01-19, 11:23
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Ingen mer som reagerar på mesias och hans kompis tior? Jag tycker flera har varit minst sagt märkliga. Borlänge ex. Han kunde ju inte redogöra för vad han drog på. Samma med Gävle för någon vecka sen. ”Vi backar inte på elväg” Det var sannerligen inte klartext läs det baklänges.
Va? Han sa ju väldigt tydligt att Gladiatorerna (som de nämnde) spelades in i Kupolen
Citera
2025-01-19, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge

Gävle kunde jag också på 10 poäng, så det blev jag inte så förvånad av.
Citera
2025-01-19, 12:59
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Dom frågar alltså om vägskyltar Datumparkering är ju nästan hopplöst även för dom som har körkort
Den frågan var lurig, jag hade inte en tanke på att dagen efter 5 juni är en helgdag trots att jag givetvis vet det.
Och de där vita strecken på parkeringsförbudet har jag aldrig orkat engagera mig i. När de infördes har jag för mig att jag läste något om det och att allt avslutades med att här i stan skyltar vi inte så.

Hittade https://www.svtplay.se/klipp/ey2XdZp...dion?info=visa nyligen. En resa för att fira avsnitt 200.
Citera
2025-01-19, 13:40
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sara är lesbian.

"Sara Wimmercranz har fyra barn, Erik, Anna, Sofia, och Gustav. Men vägen dit var inte helt lätt. Hon och maken Jon Wimmercranz kämpade länge för att bli gravida och trodde det var kört."
https://nyheter24.se/noje/tv/1370075...-lon-och-langd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in