2025-01-14, 03:36
Medlem
bottenskrapads avatar
Eftersom crack görs genom att koka upp kokain med bikarbonat, är det möjligt att koka upp metylfenidat eller tjack med bikarbonat, fixa till små stenar och isåfall blir effekten bättre av att röka det?
Citera
2025-01-14, 03:50
Medlem
Niggwards avatar
Tveksamt på Metyl, kan funkar på amfetamin.

Dock varför inte bara röka Meta i så fall? Meth är så mycket bättre än vanligt tjack ändå. Min ADHD hjärna känner knappt någon positiv effekt på Amfetamin. Att snorta Meth Ice ger samma effekt som min Elvanse ger.

Rökte det dock en gång, men blev paralyserad och seg: 0 energi. Inget för mig alls.

Men att äta eller i nässan fick man den energi och klarheten som Elvanse/Attentin
Citera
2025-01-14, 04:04
Medlem
bottenskrapads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Tveksamt på Metyl, kan funkar på amfetamin.

Dock varför inte bara röka Meta i så fall? Meth är så mycket bättre än vanligt tjack ändå. Min ADHD hjärna känner knappt någon positiv effekt på Amfetamin. Att snorta Meth Ice ger samma effekt som min Elvanse ger.

Rökte det dock en gång, men blev paralyserad och seg: 0 energi. Inget för mig alls.

Men att äta eller i nässan fick man den energi och klarheten som Elvanse/Attentin

Jo du har rätt. Om jag hade meta i ena handen och tjack i den andra hade jag självklart rökt metan. Jag har dock aldrig testat meta men jag kan tänka mig att det säkert är lite för trevligt.

jag har inte adhd, och sjukt nog så ger krossad metylfenidat mig bättre effekt än amfetamin nasalt. Har ingen aning hur men amfetamin gör mig bara stressad och ger mig massa biverkningar medan metylfenidat gör mig social, varm, lugn och euforisk i högre doser
Citera
2025-01-14, 04:47
Medlem
hobby_smokers avatar
Jag vet ej om det fungerar. Men tänker att om det går borde det redan vara allmänt känt. För övrigt, jag har ingen diagnos. Men meth om jag röker det blir jag som att jag varit vaken på vanligt tjack i fyra dagar.
Citera
2025-01-14, 04:52
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenskrapad
Jo du har rätt. Om jag hade meta i ena handen och tjack i den andra hade jag självklart rökt metan. Jag har dock aldrig testat meta men jag kan tänka mig att det säkert är lite för trevligt.

jag har inte adhd, och sjukt nog så ger krossad metylfenidat mig bättre effekt än amfetamin nasalt. Har ingen aning hur men amfetamin gör mig bara stressad och ger mig massa biverkningar medan metylfenidat gör mig social, varm, lugn och euforisk i högre doser

Jag va också rädd för Metan länge. Trodde det skulle va som första gången jag tog tjack; dvs förälskelse. Dock så var det inte så; efter lång tid av att avstå.

Blev som jag skrev. Ger samma effekt som Stimulant mediciner från apoteket. Iaf för mig som haft flera års amfetamin bruk innan jag fick diagnos och recept stimulanta ist. Hjärnan kanske fått mkt att jobbe med tolerans mässigt kanske + adhd aspekten med lägre dopamin generellt. Vet inte, kan vara så.

Ritalin gav mig sånna jävla spikes. Upp snabbt, ner snabbt och sen ångest. Gilla inte! Jag blir inte stressad på amfetamin, men helt klart väger bivärkningar up mycket mycket. Får typ 10% av det positiva och allt de äckliga med det negativa. Hur fan ska man kunna gå tillbaka till gatu amfetamin när medicinen som har samma effektiva ämne inte bara är maxad för effekt och delad i dos för att avgöra styrka i intag, men också helt rensad från skit. Går inte. Hade deet givit samma effekt utan att behöva skitstarka grejer (som typ inte finns) hade jag varit på det. Men Ice Meth är redan 96-99% och de mest rena man kan finna. Och som sagt får jag samma effekt på det (ej röka) som Elvanse/attentin
Senast redigerad av Niggward 2025-01-14 kl. 04:55.
Citera
2025-01-14, 04:57
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobby_smoker
Jag vet ej om det fungerar. Men tänker att om det går borde det redan vara allmänt känt. För övrigt, jag har ingen diagnos. Men meth om jag röker det blir jag som att jag varit vaken på vanligt tjack i fyra dagar.

Får du energi ifall du röker det? Jag blir helt paralyserad och låg samtidigt som man känner att saker händer i huvet. Typ som att man känner all dopamin, men inget sker eller man blir inte taggad?

Så va det för mig enda gången jag körde rökning. Bättre äta/sniffa de; då får man den där energi pushen
Citera
2025-01-14, 06:10
Medlem
Malawi-Golds avatar
Rök riktigt crack, det ger ju i alla fall någonting!
Citera
2025-01-14, 06:44
Medlem
Nkpgisits avatar
Håller med Malawi-Gold att gör crack av kokain istället men det finns något som kallas för ”Kitty-crack” som görs av metylfenidat och det göra på samma sätt som du skulle göra crack av kokain.

(FB) Rusrapport: "Kittycrack", "Fribas ritalin".

Hittar inte tråden där användaren Bongoman gör sitt Kitty-crack men här har du en rusrapport av samma användare.
Citera
2025-01-14, 06:49
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Håller med Malawi-Gold att gör crack av kokain istället men det finns något som kallas för ”Kitty-crack” som görs av metylfenidat och det göra på samma sätt som du skulle göra crack av kokain.

(FB) Rusrapport: "Kittycrack", "Fribas ritalin".

Hittar inte tråden där användaren Bongoman gör sitt Kitty-crack men här har du en rusrapport av samma användare.

Är crack ens värt det? Aldrig prövat; ingen mening enligt mig. En drog som ger dig stark rush under 1 minut? Snacka om konstant anti climax
Citera
2025-01-14, 12:52
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Centralstimulantia --> Drogodling och drogtillverkning
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto