2025-01-08, 18:17
Medlem
JEGS76s avatar
Veckans I-landsproblem:
Vilken av alla energidrycker ska jag köpa om jag gillar RedBull men vill ha mer tryck i kolsyran? Den gröna Monster vad den nu heter är rätt lik men inte riktigt.
Citera
2025-01-08, 18:49
Medlem
67arigGubbes avatar
Sodastreamer och energy smaken. Välj själv bubbelstyrkan och smaken är som redbull/powerking
Citera
2025-01-08, 20:40
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Vet inte vilket språk du skriver på, men det finns andra märken än sldastream som inte är tillverkade i israel din bög

Smaken som jag påpekar heter absolut inte dina skumma krumelurer du skriver. Ta medicinen.

Sodastream är ett varumärke. Annars heter det kolsyremaskin.
Att du inte fattade att det är namnet på Sodastream är inte mitt fel din antisemitiska incel.
I alla fall så klarar en kolsyremaskin inte av annat än vatten om man på sikt inte vill förstöra den.
Baksuget gör att den drar in vätska. Vilket inte är något problem så länge det är just vatten.
Citera
2025-01-08, 20:49
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Sodastream är ett varumärke. Annars heter det kolsyremaskin.
Att du inte fattade att det är namnet på Sodastream är inte mitt fel din antisemitiska incel.
I alla fall så klarar en kolsyremaskin inte av annat än vatten om man på sikt inte vill förstöra den.
Baksuget gör att den drar in vätska. Vilket inte är något problem så länge det är just vatten.

Vet du inte hur man använder en sån? Du fyller i smaken efter att du skapat bubblorna ärthjärna
Citera
2025-01-08, 20:57
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Vet du inte hur man använder en sån? Du fyller i smaken efter att du skapat bubblorna ärthjärna

Haha.. du fick mig. Inte bra att bubbla när man är trött.
Till mitt försvar, även om det är dåligt, så stod det inte koncentrat och då hängde jag inte med.
Ha en trevlig kväll!
Citera
2025-01-08, 22:23
Medlem
OneTaps avatar
kör red bull i en soda stream så blir de tryck =)
Citera
2025-01-10, 22:50
Medlem
JEGS76s avatar
Ojojoj, vad folk har attityd här inne. För mycket energidryck?

Nåväl, tack för tipset. Jag köra min Aarke och tillsätter bordsvattenarom:

https://allt-fraktfritt.se/laskkonce...aska-100l.html.

Det smakar ju inte kul annars. Och då har vi ändå egen brunn med världens godaste vatten.
Men nä.... Det finns alltså ingen smak som kan mäta sig med en riktig RedBull? Får väl bara acceptera detta. Varför är de så klent kolsyrade?
Citera
2025-01-10, 23:25
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Sodastreamer och energy smaken. Välj själv bubbelstyrkan och smaken är som redbull/powerking

Sodastreams produkter är sötade med sötningsmedel. Dessutom innehåller de betydligt mindre socker än de de typiska energidryckerna så smaken blir väldigt olik.
Citera
Idag, 21:09
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Sodastreams produkter är sötade med sötningsmedel. Dessutom innehåller de betydligt mindre socker än de de typiska energidryckerna så smaken blir väldigt olik.

Och det beror på att PepsiCo köpte upp Sodastream.
Alla drycker från PepsiCo innehåller socker och sötningsmedel eller bara sötningsmedel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in