2025-01-03, 02:08
Medlem
Nygammal som tänkte bidra med några av mina erfarenheter dom senaste åren som kanske kan ge ett litet lyft i denna tråd.

För några år begav sig livet mot Malmö, efter flytt och stress så kunde jag äntligen varva ner och ta en promenad och utforska staden.
Har varit på massage förut (inte i Malmö), men inget kunde förbereda mig på vad som komma skall.

En kväll på sen-sommaren gick jag förbi mitt "nya" vattenhak, och brevid så skådar jag denna flagga som viftar gång på gång. Och nu var det dags, axlar, rygg och ben hade tagit mycket stryk av flytten så kände mig värd en omgång.
Efter två kalla så avböjde jag in mot salongen och knackar på, öppnar gör en söt liten fluffig typ som inte är mer än 150cm lång, uppskattningsvis 25-30, några extra kilon men inget man lägger märke till.

"Har ni tid för dropin?"
Tjejen visar mig in och säger på klockren svenska, "Självklart, vem vill du ha?" och pekar mot 2 stycken som sitter i en soffa lite längre in och ler lekfullt samtidigt som dom kollar i sina telefoner.
Den ena uppskattningsvis 25 men inget som föll mig i ögonen, vi kan kalla henne A, den andra betydligt äldre kanske runt 40, henne kan vi kalla B, men samma där - inget som föll mig i ögonen.
Jag säger lite skojsamt med glimten i ögat "Varför inte du?" till den söta som släppte in mig i salongen.

Får till svar att hon bara tar timmes bokningar, och jag säger att det är precis vad jag behöver.
Betalar och blir invisad till ett rum som ligger bakom två dörrar (oklart med tanke på att jag varit på massage förut men aldrig sett detta) med redig bänk, hål för huvudet och bra underlag.
Under avklädsel så sticker hon in huvudet och frågar om jag vill ta en dusch innan, jag är inte den som är den så jag tackar ja och blir visad till rummet brevid där det finns en stor bra dusch samtidigt som hon låser första dörren bakom mig, här blir jag lite fundersam och undrar varför men släpper snart tanken.

Spolar av mig och beger mig mot mitt massage-rum.

Massagen börjar som alla andra jag varit på, det arbetas mycket med knutor, stretchar många ömma delar och mycket snack om det är bra, vill du ha hårdare osv som det brukar vara.

Nu till det jag var helt oberedd på, hon rör sig sakta in på låren och börjar röra vid lilla krigaren, det pirrar till i hela mig och jag rycker till lite i benen.
"Hoppsan, där låg det något" säger hon med ett leende på läpparna samtidigt som hon drar fingrarna över paketet.
Jag helt ovetandes om vad som kommer skrattar lite nervös och säger "Ja, jag tog ju av mig kalsongerna innan dusch"

Nu går min hjärna på högvarv och undrar varför hon höll på sådär. Jag skulle ju bara ha en vanlig massage?

Hon ber mig vända mig och jag försöker lirka med handduken för att inte blotta mig helt varpå hon ser det, skrattar lite hånfullt och säger "Den här kan vi skippa nu"
Nu går hjärnan ännu snabbare och jag känner mig precis väldigt blottad och inser att jag ligger helt naken framför en söt liten tjej som precis gett mig en av dom bästa massagerna jag fått.

"Har du varit här förut?" Frågar hon samtidigt som hon häller på lite ny olja på mage, bröst och lår.
"Nej, jag är nyinflyttad och såg salongen när jag utforskade den nya staden" svarar jag.

"Oj då, då har du kommit rätt" säger hon tillbaka.
Har aldrig haft så många tankar på samma gång som jag fått en avslappnande massage och jag känner att min puls höjs något.
Hon fortsätter med massagen på armar, bröst och axlar. Sakta sakta arbetar hon sig mer neråt och innan jag reagerar så är hon i ljumskarna och på låren och masserar. Hon flyttar krigaren åt vänster, sen tillbaka åt höger. Drar några fingrar sakta över honom innan flytt till vänster igen.
Nu börjar krigarn vakna till liv och hon fnissar mer och mer för varje tease hon gör.
Innan jag vet hur jag ska reagera och samtidigt som jag försöker tänka bort det för att just nu så ligger jag och SKÄMS med krigarn i full beredskap.
Massagen är det sista jag tänker på just nu. Hon vet vad hon gör. (kom ihåg att det är min debut)

Utan frågor eller prisförhandling som jag läst om i efterhand, tar hon tag i krigarn och börjar sakta ge mig ett av de bästa handjobs jag någonsin fått. Det är sakta, det är tease, det är start och stopp, det är fingrar runtom och under paketet. Det är i princip 30minuters edging innan hon tar mig till klimax.
Hon tvättar av mig med omtanke och lugn samtidigt som hon säger "Hoppas du kommer tillbaka snart igen"

Efteråt så ligger jag fortfarande helt paff, tömd på både energi och vätskor.

Nu öppnas en hel värld av möjligheter och jag går därifrån som en ny människa.
Detta var min första besök i denna djungel och definitivt inte mitt sista.

Massage 10/10
Massör 9/10
Pris 10/10, betalade bara för massagen.

I efterhand så hamnade jag på detta forum och har insett att det besöket var en guldklimp bland resten.
Mer recensioner kommer, tack för mig.
Citera
2025-01-03, 14:42
Medlem
Det är inte bara guld och gröna skogar därute...

Har tänkt besöka några andra ställen i närområdet än mitt stamhak, där jag ju f ö ämnar ta upp en prisdiskussion vid nästa besök. Så in i bilen och iväg till val nr 1 på min lista. Kommer fram och noterar att flaggan inte sitter på väggen vid dörren. Ringer deras nummer från bilen och "numret du söker är ine i bruk för tillfället".

Iväg till ställe nr 2 där de sitter en lapp på dörren. Stängt för renovering.

Så, till tredjehandsvalet då, som visar sig ha öppet.

Har varit på stället två gånger förut och det har varken varit bu eller bä, vare sig vad gäller de lagliga som de olagliga knådandet. Det var säkert två år sedan jag var där senast men får ändå för mig att jag får samma tjej nu som då. Kanske 50 år, liten och smal med sillisar (inte så stora) och lite väl spända anletsdrag, typ klädnypa i nacken. Staren alltså sådär, varken bu eller bä. Men sedan börjar det gå utför.

Efter att jag fått av mig kläderna och lagt mig tillrätta tar de TIO minuter innan massösen dyker upp. Sätter ner humöret en aning. Och inte blir det bättre av att hon under den första kvartens massage avbryter de hela 3 gånger pga att de ringer på dörren, mobilen osv. Utanför dörren till rummet där jag ligger är det ett tag så mycket liv och rörelse att jag funderar på om det är en razzia på gång.

Nåväl, efter denna nära på halvtimme av mestadels ensam väntan på britsen blir vi inte störda något mer. Men det gör det ändå inte direkt mycket bättre. Massagen är av slaget kladda ut olja och teasingen närmast obefintlig. Efter att ha blivit "kliad" på rygg och ben en halvtimme är det vändning och ganska snabbt ska det förhandlas extra och pris. Väl överens ska det betalas innan det hela drar igång, vilket ytterligare är en sak jag inte gillar då det förtar stämningen att stå naken och halvhård och rota i brallorna efter stålar.

Det hela avslutas med en ytterst medelmåttig avsugning där det träs på kondom. Som ur är blir det rätt bra på slutet men vad hjälper det, slutbetyget blir "inte prisvärt".

Massösens utseende: 5/10
Massagen: 4/10
Avslutning: 5/10

Lägg till de störande momenten i början och att de ska betalas i förskott för det extra, så landar helhetsbetyget bara på 3/10. Detta trots att det spelades rätt bra blues i högtalarna som omväxling till den vedervärdiga thaipop som är så vanlig på dessa salonger.
Citera
2025-01-08, 12:27
Medlem
Vilken härlig review. Den skulle man vilja veta var den ligger.

Citat:
Ursprungligen postat av KalleLenaux
Nygammal som tänkte bidra med några av mina erfarenheter dom senaste åren som kanske kan ge ett litet lyft i denna tråd.

För några år begav sig livet mot Malmö, efter flytt och stress så kunde jag äntligen varva ner och ta en promenad och utforska staden.
Har varit på massage förut (inte i Malmö), men inget kunde förbereda mig på vad som komma skall.

En kväll på sen-sommaren gick jag förbi mitt "nya" vattenhak, och brevid så skådar jag denna flagga som viftar gång på gång. Och nu var det dags, axlar, rygg och ben hade tagit mycket stryk av flytten så kände mig värd en omgång.
Efter två kalla så avböjde jag in mot salongen och knackar på, öppnar gör en söt liten fluffig typ som inte är mer än 150cm lång, uppskattningsvis 25-30, några extra kilon men inget man lägger märke till.

"Har ni tid för dropin?"
Tjejen visar mig in och säger på klockren svenska, "Självklart, vem vill du ha?" och pekar mot 2 stycken som sitter i en soffa lite längre in och ler lekfullt samtidigt som dom kollar i sina telefoner.
Den ena uppskattningsvis 25 men inget som föll mig i ögonen, vi kan kalla henne A, den andra betydligt äldre kanske runt 40, henne kan vi kalla B, men samma där - inget som föll mig i ögonen.
Jag säger lite skojsamt med glimten i ögat "Varför inte du?" till den söta som släppte in mig i salongen.

Får till svar att hon bara tar timmes bokningar, och jag säger att det är precis vad jag behöver.
Betalar och blir invisad till ett rum som ligger bakom två dörrar (oklart med tanke på att jag varit på massage förut men aldrig sett detta) med redig bänk, hål för huvudet och bra underlag.
Under avklädsel så sticker hon in huvudet och frågar om jag vill ta en dusch innan, jag är inte den som är den så jag tackar ja och blir visad till rummet brevid där det finns en stor bra dusch samtidigt som hon låser första dörren bakom mig, här blir jag lite fundersam och undrar varför men släpper snart tanken.

Spolar av mig och beger mig mot mitt massage-rum.

Massagen börjar som alla andra jag varit på, det arbetas mycket med knutor, stretchar många ömma delar och mycket snack om det är bra, vill du ha hårdare osv som det brukar vara.

Nu till det jag var helt oberedd på, hon rör sig sakta in på låren och börjar röra vid lilla krigaren, det pirrar till i hela mig och jag rycker till lite i benen.
"Hoppsan, där låg det något" säger hon med ett leende på läpparna samtidigt som hon drar fingrarna över paketet.
Jag helt ovetandes om vad som kommer skrattar lite nervös och säger "Ja, jag tog ju av mig kalsongerna innan dusch"

Nu går min hjärna på högvarv och undrar varför hon höll på sådär. Jag skulle ju bara ha en vanlig massage?

Hon ber mig vända mig och jag försöker lirka med handduken för att inte blotta mig helt varpå hon ser det, skrattar lite hånfullt och säger "Den här kan vi skippa nu"
Nu går hjärnan ännu snabbare och jag känner mig precis väldigt blottad och inser att jag ligger helt naken framför en söt liten tjej som precis gett mig en av dom bästa massagerna jag fått.

"Har du varit här förut?" Frågar hon samtidigt som hon häller på lite ny olja på mage, bröst och lår.
"Nej, jag är nyinflyttad och såg salongen när jag utforskade den nya staden" svarar jag.

"Oj då, då har du kommit rätt" säger hon tillbaka.
Har aldrig haft så många tankar på samma gång som jag fått en avslappnande massage och jag känner att min puls höjs något.
Hon fortsätter med massagen på armar, bröst och axlar. Sakta sakta arbetar hon sig mer neråt och innan jag reagerar så är hon i ljumskarna och på låren och masserar. Hon flyttar krigaren åt vänster, sen tillbaka åt höger. Drar några fingrar sakta över honom innan flytt till vänster igen.
Nu börjar krigarn vakna till liv och hon fnissar mer och mer för varje tease hon gör.
Innan jag vet hur jag ska reagera och samtidigt som jag försöker tänka bort det för att just nu så ligger jag och SKÄMS med krigarn i full beredskap.
Massagen är det sista jag tänker på just nu. Hon vet vad hon gör. (kom ihåg att det är min debut)

Utan frågor eller prisförhandling som jag läst om i efterhand, tar hon tag i krigarn och börjar sakta ge mig ett av de bästa handjobs jag någonsin fått. Det är sakta, det är tease, det är start och stopp, det är fingrar runtom och under paketet. Det är i princip 30minuters edging innan hon tar mig till klimax.
Hon tvättar av mig med omtanke och lugn samtidigt som hon säger "Hoppas du kommer tillbaka snart igen"

Efteråt så ligger jag fortfarande helt paff, tömd på både energi och vätskor.

Nu öppnas en hel värld av möjligheter och jag går därifrån som en ny människa.
Detta var min första besök i denna djungel och definitivt inte mitt sista.

Massage 10/10
Massör 9/10
Pris 10/10, betalade bara för massagen.

I efterhand så hamnade jag på detta forum och har insett att det besöket var en guldklimp bland resten.
Mer recensioner kommer, tack för mig.
Citera
Igår, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pockets
Är ny på forumet och skickar iväg min första recension.

Har gjort tre besök i Västerås den senaste tiden.

Ställe 1, Hade bokat 90min för en rejäl thaimassage då jag mer var ute efter hårda tag än HE. Dock att tillägga om det erbjuds av rätt person och pris tackar man inte nej.

I detta fall behöll jag kallingarna på för att inte visa massören för mycket samt att hon inte skulle ta för givet att det skulle bli en HE. O mycket riktigt, det blev bara en hård och skön massage utan några frågor om HE.

Till er läsare, sorry för besvikelsen..

Ställe 2, Denna gång gick jag till en ställe utan att ha bokat och frågade om 60min. Tid fanns och jag fick en trevlig och snygg massör. Jag klädde av mig helt och lade mig på britsen. När massören vänder sig om och ser att jag är naken ber hon mig att ta på mig kallingarna. Oj nej, då vet man att det inte är ett ställe som erbjuder HE. Men en skön massage för det även om jag denna gång ville lite mer.

Ställe 3, Ett nytt ställe i Västerås för mig och jag kliver in en förmiddag och frågar om thaimassage. Personen bakom disken ser bra ut, stora bröst (vilket jag gillar) men kanske lite för kurvig för att köra en FS. Hon flörtar på och vill att jag ska köra 120min. Men säger att det räcker med 60min idag och återkommer gärna om allt är enligt de önskemål jag önskar.

Hon leder in mig på rummet, ber mig ta av mig och säger att en annan person ska massera mig som är ”jätteduktig”, hennes ord. Suck tänker jag och är nära på att avbryta, men tänker ändå. Det kanske kommer en ännu snyggare massör…

Lägger mig denna gång naken på rygg och in kommer en kvinna, 50-60års ålder och nej nej nej tänker jag. Hon säger inget om min nakenhet utan frågar vart jag har ont samt vilken typ av massage jag önskar. En hård thai med olja säger jag. Hon ber mig lägga mig på rygg och går bokstavligt på min rygg och det är jäkligt skönt. Luften går nästan ur mig och hon gör ett bra jobb. När hon kommer till låren efter dryga 30min gör hon mycket teasing mot bollarna och masserar rumpan skönt. Den står i givakt och hon fortsätter en stund till. Jag kommer tacka nej om hon frågar tänker jag.

Sen när det är 10min kvar kommer frågan om HE samtligt som hon tar ett grepp om min styva. Jag säger nja, men innan jag säger mer säger hon att det inte är hon som kommer utföra det utan den andra kvinnan. Jag säger ok och hon kommer in en efter stund. Med mindre kläder och lite mer utmanande. Wow, nu blire åka av tänkte jag.

Hon tar tag om den styva och frågar lite vad jag vill ha. En djup BJ. Det säger hon att det ej går pga storleken. Men för en mycket hög peng enligt mig kunde jag få doppa. Tyvärr säger jag nej till det, det finns gränser. En HJ blir även det för dyrt, så kåt var jag inte…

Betyget är bra, hade dock velat att den första kvinnan med de stora brösten skulle ha masserat, då kanske hon hade fått mina pengar.

Återkommer med ny recension när jag besökt ett par ställen till.

Vet någon här hur det är med Västerås nu? Läste tidigare att det var svårt att få till HE…

Jag undrar vilka ställen detta är? Har varit på några ställen men inte fått något extra..
Citera
Idag, 05:59
Medlem
Har läst tråden med intresse men aldrig skrivit själv så här är min debut.

Kan berätta om senaste besöket i norra delen av city. Besökt salongen många gånger och det finns en dam jag verkligen gillar. Men hon är såklart inte alltid där eller tillgänglig. Hon är en vacker dam, knappt 40 med en kurvig kropp. Det som jag verkligen gillar är hennes energi och humor. Hon har verkligen utstrålning!

Well. Nu är det så att en annan dam på stället har fattat tycke för mig. Så fort jag kliver in skrattar de andra kvinnorna och ropar att hon ska komma. Hon dyker upp med ett stort leende och kramar mig. Senaste besöket satt min favorit i soffan när jag kom in. Sen dök min andra dam upp och jag hade inte hjärta att be om någon annan.

Ett dilemma!?

Hälsningar
Citera
Idag, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 124minuten
Har läst tråden med intresse men aldrig skrivit själv så här är min debut.

Kan berätta om senaste besöket i norra delen av city. Besökt salongen många gånger och det finns en dam jag verkligen gillar. Men hon är såklart inte alltid där eller tillgänglig. Hon är en vacker dam, knappt 40 med en kurvig kropp. Det som jag verkligen gillar är hennes energi och humor. Hon har verkligen utstrålning!

Well. Nu är det så att en annan dam på stället har fattat tycke för mig. Så fort jag kliver in skrattar de andra kvinnorna och ropar att hon ska komma. Hon dyker upp med ett stort leende och kramar mig. Senaste besöket satt min favorit i soffan när jag kom in. Sen dök min andra dam upp och jag hade inte hjärta att be om någon annan.

Ett dilemma!?

Hälsningar

Inget dilemma. Om man vill säkra att man får massage av en favorit så bokar man henne i förväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in