• 1
  • 2
2025-01-10, 09:49
Medlem
Det finns en hel del snygga 70 plussare p gymmet, slanka vltrnade damer med fast kt blick....skulle inte banga dr!
Citera
2025-01-10, 17:00
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Vad fick dig att stlla en s barnslig frga?
r du s oerfaren och tntig om livet att du inte fattar att folk runt 70 kan g ut och dansa, g p krogen, hnga p puben eller andra stllen dr folk i allmnhet gr?
Vad fick dig att tro att alla 70+ spelar bingo bara?
(Nej, jag r sjlv inte 70+)

Nr folk fyller 70 r de frvisso ldre och kanske lite segare n de var som 20ringar, men likfrbannat r det s extremt larvigt att tro det inte funkar med ett aktivt sexliv som 70-ring.
Eller 75 ring. Eller 80ring(!).

Jaja, hoppas du lrt dig ngot i trden.
D har den ju gjort ngon nytta.

/VV
Och vem fan tror du att du r! Din post till mig var mer efterblivet n min post till TS. Men ngot triggade dig helt klart.
Citera
2025-01-10, 17:02
Medlem
Ska bli kul att se om folk fortfarande vill ligga med mig nr jag r 70+.
Citera
2025-01-10, 17:06
Medlem
Nr jag var 22-23 ngonting s var jag toyboy en sommar t en 68-rig amerikansk tant.

Hon hade silikontuttar och vldigt lderaktig hud av en massa solande men var sltrakad och blev sjblt bara man petade p henne s det var inga strre problem.

Hon lrde mig en massa knep inom fittslick s mnga av damerna jag haft genom livet efter det har henne att tacka fr en djvla massa orgasmer.

Enda begrnsningen jag kan minnas var att ibland kunde hon f lite ont i hfterna om vi hade anvnt lite mer gymnastiska stllningar.

Knulla p, tant-lovers!
Citera
2025-01-10, 17:10
Medlem
Har dissat alla frsk frn krringar genom ren, fr det knns weird ven om det samtidigt r lite lockande.
Mest frsk fick jag nr jag var i 20rs ldern. Tyvrr har inte dessa som raggat p mig var s speciellt vackra heller d det nd finns finns gamlingar som nd r rtt okej nd i utseende s jag uteslutar det inte helt och jag r ju sjlv snart dr.

Genom mitt jobb s har jag ocks sett faktiskt att detta r vanligare n man tror att krringar har sex med pojkar i 20 rs ldern.
Tror nog det r bara sex som gller men frgan r hur mnga som r ppna fr ett frhllande till ngon som r s pass ldre eller yngre?
Citera
2025-01-10, 18:40
Medlem
Nle201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Nr jag var 22-23 ngonting s var jag toyboy en sommar t en 68-rig amerikansk tant.

Hon hade silikontuttar och vldigt lderaktig hud av en massa solande men var sltrakad och blev sjblt bara man petade p henne s det var inga strre problem.

Hon lrde mig en massa knep inom fittslick s mnga av damerna jag haft genom livet efter det har henne att tacka fr en djvla massa orgasmer.

Enda begrnsningen jag kan minnas var att ibland kunde hon f lite ont i hfterna om vi hade anvnt lite mer gymnastiska stllningar.

Knulla p, tant-lovers!

Bertta, hur landade du det giget?, var du poolboy p "the hamptons"
Citera
2025-01-10, 21:24
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Och vem fan tror du att du r! Din post till mig var mer efterblivet n min post till TS. Men ngot triggade dig helt klart.

Kom igen diskutera istllet fr tjafs, bertta om dina erfarenheter med ldre tjejer.

Jag har haft ngra trevliga tjejer i 60- 70 rs ldern, var av en i ngra r med stadig sex, hur bra som helst. Annan generation, kan vara reserverade, med rtt instllning och en gnutta tlamod kan blommorna ppna sej. Som alltid med nya partners krvs lite frsiktighet.
Citera
Igår, 11:37
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Kom igen diskutera istllet fr tjafs, bertta om dina erfarenheter med ldre tjejer.

Jag har haft ngra trevliga tjejer i 60- 70 rs ldern, var av en i ngra r med stadig sex, hur bra som helst. Annan generation, kan vara reserverade, med rtt instllning och en gnutta tlamod kan blommorna ppna sej. Som alltid med nya partners krvs lite frsiktighet.
Ta det med den som citerade mig istllet och gav mig mer efterblivet svar n vad min frga till TS var. Men detta r ju flashback s mina krav kan inte vara allt fr hga..
Citera
Igår, 12:54
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ta det med den som citerade mig istllet och gav mig mer efterblivet svar n vad min frga till TS var. Men detta r ju flashback s mina krav kan inte vara allt fr hga..

Det r dig jag vill diskutera med, Vnlige Viktor r en stor lskare, kompetent att mta tjejer i olika ldrar. Jag blev nyfiken p din frga om en annan anvndare trffade sin ldre sexpartner p bingon, mig veterligen r ldern fr deltagare p bingon ofta homogen, kan det vara s att du gtt p bingo fr att trffa ldre kvinnor?
Citera
Igår, 13:46
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Det r dig jag vill diskutera med, Vnlige Viktor r en stor lskare, kompetent att mta tjejer i olika ldrar. Jag blev nyfiken p din frga om en annan anvndare trffade sin ldre sexpartner p bingon, mig veterligen r ldern fr deltagare p bingon ofta homogen, kan det vara s att du gtt p bingo fr att trffa ldre kvinnor?
Jaha? Fr jag inte frga vart dom trffades? Var ordet bingon triggande fr dig med flera? Verkade inte trigga TS iaf.
Citera
Igår, 16:16
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Jaha? Fr jag inte frga vart dom trffades? Var ordet bingon triggande fr dig med flera? Verkade inte trigga TS iaf.

Sjlvklart fr du frga, men du behver snsa av andra som gillar mogna damer, det finns ver till dig med.

Ngra gilfs trffade jag p ntet, ngra i verkliga livet som p jobb, p stan mm. Nuvarande gilf trffade jag p vid en resa i hstas, en parant dam med attityd.

Vart har du trffat p dina ldre sexkompisar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in