2024-12-23, 16:41
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Är rätt ny på Facebook. Finns det något sätt att få fram alla sina kommentarer som man har skrivit?
Det finns en aktivitetslogg under inställningar.
Citera
2024-12-23, 18:44
Medlem
LezFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Det finns en aktivitetslogg under inställningar.

Tackar!
Citera
2024-12-27, 15:45
Medlem
Går det byta profilbild på facebook utan att det "märks"?
Dvs. kommer upp så vänner kan gilla eller kommentera?

Har märkt en del vänner helt plötsligt har bytt profilbild.
Sen går man in på deras sida står det inget om att de bytt profilbild.
Citera
2025-01-02, 20:04
Medlem
AldoRaines avatar
Är det bara jag eller har facebook ballar ur totalt?

Bara massa skitreklam och meningslösa reels i enorma mängder.

Kan man slippa se skiten eller ska man ge upp fb?
Citera
2025-01-10, 13:51
Medlem
Hallå alla!
Min pappa har ett problem som jag försökt lösa på alla möjliga sätt utan att lyckas..

Det verkar som om hans konto blivit hackat på något vis. Det började innan jul med att hans facebook ändrade språk till ryska och att flera säljannonser började dyka upp i hans namn i andra länder. Att han sålde diverse olika konstiga saker och fick upp messenger konversationer om detta.
Han lyckades, iaf vad vi trodde då, återställa sitt lösenord och konto. Men nu har det börjat igen med olika säljannonser i andra länder.

Han har ändrat lösenord, loggat ut på alla enheter, satt in tvåstegsverifiering och ändrat email för sitt konto. Men inget av detta verkar ha gjort nytta så han gjorde väl det som dom flesta provar efter allt det här, att logga ut för att sen logga in igen..

Nu sitter han i den sitsen att han inte kan komma in igen och kan inte återställa sitt lösenord. Det går inte med kod via mail, till sitt telefonnummer eller whatsapp. Vi har provat med allt. Det enda vi fått är koder till via email men dessa fungerar ändå inte när vi väl skriver in dom.
Vi har även provat lägga till min email för att på det sättet kunna återställa men eftersom han inte varit inloggade på min telefon eller dator innan så vill den tvåstegsverifiera med kod, men det kommer ingen kod när vi skickar efter en.

Vi har provat med alla olika alternativ hit och dit via Metas supportcenter men ingenting fungerar och att försöka få någon sorts kontakt för att få hjälp hur vi ska gå till väga verkar inte finnas så därför vänder jag mig hit.

Det bästa hade varit om vi kunde återställa hans konto på något sätt men är det helt kört så måste det väl ändå finnas ett sätt att radera hans konto så han kan börja om från början? Eller?
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Går det byta profilbild på facebook utan att det "märks"?
Dvs. kommer upp så vänner kan gilla eller kommentera?

Har märkt en del vänner helt plötsligt har bytt profilbild.
Sen går man in på deras sida står det inget om att de bytt profilbild.

Jag tar alltid bort bocken ”Dela din uppdatering i nyhetsflödet” de ggr jag byter bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in