Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Givetvis så kan själva händelsen där han fysiskt tar tag i lulletotten och släpar iväg med honom anses vara ofredande av något slag. Dock har jag svårt att se att han skulle bli dömd för det i en rättegång då det är en situation runtom som kommer att värderas in i det samt att det sannolikt finns för lite material att ta del av för att döma honom.
Möjligt att lulletotten har mer videomaterial att bifoga en rättslig prövning. Det vet vi nog inte. Det kan vara videomaterial som lulletotten anser vara för tråkigt för en Youtubefilm men något som knyter ihop säcken för att det juridiskt ska kunna klassas som ett ofredande.
Om han gör sitt jobb som läkare bra eller dåligt tror jag inte vi kan dra några slutsatser om efter dessa få sekunders video.
Jag googlade henne och kan konstatera att den där Darius har väldigt mycket tur i kärlek i alla fall. Fy fan va fin hon är.
Han borde ägna kvällarna åt att hänga med tjejen och ta del av livets äventyr istället för att gå runt och bli upprörd över tramsiga 16-åriga lulletottar.
Darius you lucky mf.

Citat:
Om han gör sitt jobb som läkare bra eller dåligt tror jag inte vi kan dra några slutsatser om efter dessa få sekunders video.
Få sekunder är det inte men hur lång inspelningen är inte relevant. Det här på torget har inget att göra med hans
skicklighet i jobbet.
Det som möjligen kan ifrågasättas är hans
lämplighet.
Är man nazist i hans ögon om man ifrågasätter hans agenda?
Om man är nazist i hans ögon...får det efterverkningar för "nazisterna". Även i jobbet?
Inte bara efterverkningar på öppna torg?
Och 13 års utbildning i...
Spetsutbildning i ideologi, opinionsbildning, policy och ledarskap
Tvärvetenskapligt masterprogram i kulturgeografi, naturgeografi och ekonomisk historia
Tvärvetenskapligt kandidatprogram i statsvetenskap, ekonomisk historia, kulturgeografi och socialantropologi
Men vad har det att göra med jobbet?
Region Stockholm
Kvalificerad handläggare inom folkhälsa, vård och omsorg