Citat:
Jo, och likaså är Bogota eller Lima, Caracaz, Buenos aires, Santa Cruz eller valfri storstad i kontinenten. Ni kommer bli rånade och fördärvade där nere om ni lyssnar på den här myttaren.
Finns inga "amigas" där bara "putas" med sin novio por la escina ready to robar. Que tengas suerte, amigo.
Finns inga "amigas" där bara "putas" med sin novio por la escina ready to robar. Que tengas suerte, amigo.
Vet inte vad en myttare är men inte mycket sanning i dina ord, håller absolut inte med och om det verkligen är din personliga erfarenhet så vet jag då inte vart du bodde eller vad du utstrålar 😄 det finns områden i Lima (barranco,
Miraflores) som är säkrare än vilken hålan som helst i Sverige och de flesta barrios i Buenos aires är det värsta som kan hända att du råkar ut för en ficktjuv eller att någon pangar en ruta på din bil för att stjäla en påse som var synlig, grovt våld är sällsynt i nästan alla barrios
Santa cruz är det också stöld utan våld som är det vanliga, att någon drar förbi på en hoj och sliter åt sig en telefon
Du måste ha jävligt ful personlighet och utstrålning om du var tvungen att vända dig till putas när du besökte här, det är snarare ett dagligt problem att ha tillräckligt med tid för alla tjejer som vill träffa en, sist jag var och tränade med grannen och inte kollade min lur hade jag 5 requests att välja på när jag kom hem, igår låg jag med 2 nya tjejer och efter det gick jag ut och dansade med en vän och bytte kontakter med 4 nya tjejer varav jag redan har bestämt med 2 av dem, en läkare och en psykolog, det är inga skräpfolk alla här som vissa tycks tro, utan att överdriva så är 5 av mina tjejer här läkare eller på sista terminen av praktik för att bli läkare