2025-01-01, 22:30
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
För att understryka varför majoriteten kvinnor världen över svarar "björnen".

Det är dock inte så vanligt att kvinnor är sambo med en björn.
Citera
2025-01-01, 22:32
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
För att visa att det är lika obehagligt för en kvinna att möta en okänd man som det är att möta en björn.
Sen kan relativisera att björnen är en ensam unge som kanske är skadad och mannen är gammal som knappt kan gå i det oändliga.

Jag gissar att din fästmans systers sambo inte var en för henne okänd man.
Citera
2025-01-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag gissar att din fästmans systers sambo inte var en för henne okänd man.

Nä men det är ändå obehagligt som kvinna att möta en för henne okänd man.
Man eller björn, båda kan ensamma döda en kvinna
Citera
2025-01-01, 22:43
Avslutad
Citat:
Det är dock inte så vanligt att kvinnor är sambo med en björn.

Ja du är jävligt smart du.
Citera
2025-01-01, 23:12
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Nä men det är ändå obehagligt som kvinna att möta en för henne okänd man.
Man eller björn, båda kan ensamma döda en kvinna

Ja och en kvinna kan döda en kvinna och en kvinna kan döda en man.

Så vad har ett mord i ett parförhållande med trådens ämne att göra?
Citera
2025-01-02, 01:03
Avslutad
Citat:

Du vill verkligen inte förstå varför kvinnor svarar "björnen".... Du tramsar hellre till det än försöker förstå någon annans verklighet. Du framstår som väldigt ung och/eller mentalt omogen, precis som resten av packet här.
Citera
2025-01-02, 01:10
Medlem
Citat:
För att visa att det är lika obehagligt för en kvinna att möta en okänd man som det är att möta en björn.
Sen kan man relativisera att björnen är en ensam unge som kanske är skadad och mannen är gammal som knappt kan gå i det oändliga.

Tråden handlar inte om validera kvinnors irrationella känslor. Det är inte specificerat av trådskaparen någonstans förutom i efterhand när trådskaparen blev intellektuellt överkörd.

Trådskaparen hävdade att det är farligare att möta en man än en björn baserat på en felaktig uträkning.

Trots en rättning som gjordes för i princip ett halvår sedan så har trådskaparen inte lärt sig ifrån sina misstag då hen upprepar samma misstag i andra trådar: https://www.flashback.org/t3645250p99

Påhittade anekdoter har inget värde.

De används bara för att väcka känslor och få män att se dåliga ut. Det är en standardteknik som appliceras av feministerna aktivt. Tomatkungen exempelvis fabricerar ihop anekdoter hela tiden. Och de stöttar alltid, komiskt nog, hennes världsbild.
Senast redigerad av TrixpelleTrollkarl 2025-01-02 kl. 01:16.
Citera
2025-01-02, 01:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrixpelleTrollkarl
Tråden handlar inte om validera kvinnors irrationella känslor. Det är inte specificerat av trådskaparen någonstans förutom i efterhand när trådskaparen blev intellektuellt överkörd.

Trådskaparen hävdade att det är farligare att möta en man än en björn baserat på en felaktig uträkning.

Trots en rättning som gjordes för i princip ett halvår sedan så har trådskaparen inte lärt sig ifrån sina misstag då hen upprepar samma misstag i andra trådar: https://www.flashback.org/t3645250p99

De används bara för att väcka känslor och få män att se dåliga ut. Det är en standardteknik som appliceras av feministerna aktivt. Tomatkungen exempelvis fabricerar ihop anekdoter hela tiden. Och de stöttar alltid, komiskt nog, hennes världsbild.
Det är bara du som har språksvårigheter i vanlig ordning och tror att ”Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män” betyder ”Svaren visar att det är farligare att möta en man än en björn”.

Hur många nya användare tänker du skapa egentligen? Du vet att det är mot reglerna att fortsätta att skapa nya användare när de gamla blir avstängda?
Citera
2025-01-02, 02:02
Avslutad
Citat:
Jag har inga språksvårigheter och jag tolkar inte det första citatet på det sätt som du beskriver. Att hitta på hur andra tolkar saker är tramsigt, omoget och oärligt.

Jag kommer inte svara dig mer efter detta för det enda du gör på det här forumet är att medvetet provocera. Du har redan getts tillräckligt många chanser men du slutar inte så detta blir mitt sista svar någonsin till dig. Du kommer bli ghostad av mig efter detta svar och jag kommer inte ens läsa om du replikerar på mina inlägg numera. Notisklockan i högra hörnet visar tydligt vem som replikerar på det man skriver så det kommer inte bli några problem att undvika att luras in i att läsa dina provokativa inlägg. När notisklockan signalerar att det är ''Ipsi'' som har svarat så kommer jag inte ens läsa ditt inlägg.

Du får nog öva på att läsa själv:
Du påstår att trådskaparen inte specificerat någonstans att det handlar om att validera kvinnors irrationella känslor trots att trådskaparen skriver ordagrant redan i första inlägget ”Svaren blottar hur hotade många kvinnor känner sig av män”. Sedan hittar du på (vilket är tramsigt, omoget och oärligt för att använda din egna beskrivning) att trådskaparen sagt att det är farligare att möta en en man än björn, och att trådskaparen dessutom gjort en uträkning på detta.

Antingen ljuger du skamlöst eller så har du helt enkelt svårt för att förstå inlägg. Jag tror att du har svårt att förstå helt enkelt.

Då jag förstår att du heller inte förstått reglerna så förtydligar jag igen att det inte är tillåtet att starta nya användare i takt med att de gamla blir avstängda.
Senast redigerad av Ipsi 2025-01-02 kl. 02:28.
Citera
2025-01-02, 03:09
Avslutad
Citat:
Du är så jävla motbjudande ditt äckliga muslimhelvete.

De få falskanmälningarna blir nedlagda direkt/leder inte till något.

Falskanmälningar är inte alls särskilt få utan t.o.m ganska vanligt. Det händer oftare än att en man mördar en kvinna.

Och du har rätt i att de oftast blir nedlagda / inte leder till åtal VILKET ÄR ETT PROBLEM. Fler dömda vill vi se.

Det är dags för att se till att det blir fler kvinnor dömda för falska våldtäktsanmälningar!

Känner du igen retoriken? Klart du gör, du har själv propagerat med samma retorik mot män.Men det är klart, aftersom det är KVINNOR / Systrar står för 99% av alla falska våldtäktsanmälningar så bryr du dig inte..

Jävla hycklaresliddjur.
Citera
2025-01-02, 03:13
Avslutad
Citat:
De få falskanmälningarna blir nedlagda direkt/leder inte till något.
Hur vet du det?
Citera
2025-01-02, 03:15
Medlem
Citat:

Det har jag redan skrivit.

Citat:

Du kanske ska starta en egen tråd då med ett bättre diskussionsunderlag med det just du vill diskutera.

Skulle ni se en björn i skogen skulle ni inte närma er den eller hur? Ni skulle gått därifrån i hopp om att björnen inte fått vittring på er.
Så känner även kvinnor när de möter en okänd man när de är ensamma. Ert problem är att ni tar det så personligt.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-01-02 kl. 03:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in