På Instagram är det kvinna vid namn Christina Holgersson (hon har sin profil öppen) skriver i en kommentar till Magdalena:
”Din son tog nästan livet av min son i Sigtuna. När ska du acceptera? Min son tog inte ut skadeståndet för han ville inte framstå som någon som skor sig på en ung mans ohälsa. Han ville bara att ingen annan skulle råka ut för samma sak, eller värre. Jag kan gå till tidningar / sociala medier om sanningen. Vad gör du?? Du ljög i domstolen och tyvärr fick din son Isak betala priset. Du borde ha konfronterat honom.”
Hela Magdalenas Instagram profil är borttaget NU. Märkligt! Den kommentaren var under det senaste inlägget där, när Magdalena hade skrivit och lagt upp foto när dom besökt Isaks grav nu vid jul.
Senast redigerad av simsalabengt 2024-12-23 kl. 19:29.
Hela Magdalenas Instagram profil är borttaget NU. Märkligt! Den kommentaren var under det senaste inlägget där, när Magdalena hade skrivit och lagt upp foto när dom besökt Isaks grav nu vid jul.
Nä den är inte borttagen bara låst för icke följare.
Och definitivt inte Maggan.
Som försöker måla upp en finare bild om sitt liv än vad det egentligen är
Tror hon lever i förnekelse väldigt mycket, av kommentaren att döma. Verkar vara mycket som ligger i dunkel bakom det här och ingen verkar vilja prata om det.
Senast redigerad av simsalabengt 2024-12-23 kl. 21:39.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!