Citat:
Sluta svamla. Sossarna slog i bromsen när det var helt utom kontroll, inte något före det. Och du som svenskhatare som slickar de rikas röv, går förstås till angrepp mot alla som kritiserar invandringen. Så hur kan du då ens anse att du skulle vara en invandringsmotståndare. Helt befängt. Du håller invandrare högre än etniska svenskar och vill krossa svenskars traditioner och kultur, på samma sätt som man gjort mot indianer och andra folk. Du är samma sort som de som gjorde det.Sossarna stoppade invandringen med lucia överenskommelsen. Bengt Westerberg den enfaldige liberalen tog hit hela Bosnien bara för att han hatade Ian och Bert. Den enda nyttan Ny Demokrati och Sd har gjort är att öka invandringen för att de är så hatade. Jag hoppas vi tar in mer invandrare bara för att Sverigedemokrater ska bli arbetslösa. För att jag har hatat dom sen skinheads och BSS på åttiotalet. .Att du skulle tillhöra en elit är bara ett tecken på ubermenschmentalität och grava personliga problem.
Att jag skulle anse mig tillhöra en elit är förstås befängt och kan bara existera i din snedvridna hjärna. Det är du som ser dig som övermänniskan som har rätt att angripa människor på exakt samma sätt som nazisterna gjorde mot judarna. Att förlöjliga och försöka krossa dem och deras traditioner. Det är väl vad du gör. Varifrån kommer då dina åsikter om det. Från de rikaste. Från Soros. Från de rikaste kapitalisterna. Dina herrar som styr dig. För du skiter förstås om man röstar på SD eller inte. Du angriper alla svenskar lika urskillningslöst.
Nu anser jag dig som ren ondska. Kapitalets kreatur.
God Jul! men inte ens det kommer väl att påverka din hatiska själ.