2024-12-22, 15:13
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Sossarna stoppade invandringen med lucia överenskommelsen. Bengt Westerberg den enfaldige liberalen tog hit hela Bosnien bara för att han hatade Ian och Bert. Den enda nyttan Ny Demokrati och Sd har gjort är att öka invandringen för att de är så hatade. Jag hoppas vi tar in mer invandrare bara för att Sverigedemokrater ska bli arbetslösa. För att jag har hatat dom sen skinheads och BSS på åttiotalet. .Att du skulle tillhöra en elit är bara ett tecken på ubermenschmentalität och grava personliga problem.
Sluta svamla. Sossarna slog i bromsen när det var helt utom kontroll, inte något före det. Och du som svenskhatare som slickar de rikas röv, går förstås till angrepp mot alla som kritiserar invandringen. Så hur kan du då ens anse att du skulle vara en invandringsmotståndare. Helt befängt. Du håller invandrare högre än etniska svenskar och vill krossa svenskars traditioner och kultur, på samma sätt som man gjort mot indianer och andra folk. Du är samma sort som de som gjorde det.

Att jag skulle anse mig tillhöra en elit är förstås befängt och kan bara existera i din snedvridna hjärna. Det är du som ser dig som övermänniskan som har rätt att angripa människor på exakt samma sätt som nazisterna gjorde mot judarna. Att förlöjliga och försöka krossa dem och deras traditioner. Det är väl vad du gör. Varifrån kommer då dina åsikter om det. Från de rikaste. Från Soros. Från de rikaste kapitalisterna. Dina herrar som styr dig. För du skiter förstås om man röstar på SD eller inte. Du angriper alla svenskar lika urskillningslöst.

Nu anser jag dig som ren ondska. Kapitalets kreatur.

God Jul! men inte ens det kommer väl att påverka din hatiska själ.
Citera
2024-12-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Sluta svamla. Sossarna slog i bromsen när det var helt utom kontroll, inte något före det. Och du som svenskhatare som slickar de rikas röv, går förstås till angrepp mot alla som kritiserar invandringen. Så hur kan du då ens anse att du skulle vara en invandringsmotståndare. Helt befängt. Du håller invandrare högre än etniska svenskar och vill krossa svenskars traditioner och kultur, på samma sätt som man gjort mot indianer och andra folk. Du är samma sort som de som gjorde det.

Att jag skulle anse mig tillhöra en elit är förstås befängt och kan bara existera i din snedvridna hjärna. Det är du som ser dig som övermänniskan som har rätt att angripa människor på exakt samma sätt som nazisterna gjorde mot judarna. Att förlöjliga och försöka krossa dem och deras traditioner. Det är väl vad du gör. Varifrån kommer då dina åsikter om det. Från de rikaste. Från Soros. Från de rikaste kapitalisterna. Dina herrar som styr dig. För du skiter förstås om man röstar på SD eller inte. Du angriper alla svenskar lika urskillningslöst.

Nu anser jag dig som ren ondska. Kapitalets kreatur.

God Jul! men inte ens det kommer väl att påverka din hatiska själ.
Kul att högern är lika korkad som under omröstningen av kärnkraft. En samling överlägsna högerfjantar som åkte på stordäng pga hybris. Påminner inte lite om dig och ni kommer få storspö 2026. Invandringen beror på att M vill ha billig arbetskraft och Sd lever av invandrare. Om Sd och ny demokrati hade något förstånd så skulle vi inte ha problemen. Se på Fredrik öppna ditt hjärta, han åkte runt i förorten och baktalade Sverige medan vår nuvarande statsminister förespråkade fri invandring som ordförande i MUF. Dina åsikter om mig är så fel att jag tvivlar på ditt förstånd. Sök hjälp.
Citera
2024-12-22, 15:37
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Kul att högern är lika korkad som under omröstningen av kärnkraft. En samling överlägsna högerfjantar som åkte på stordäng pga hybris. Påminner inte lite om dig och ni kommer få storspö 2026. Invandringen beror på att M vill ha billig arbetskraft och Sd lever av invandrare. Om Sd och ny demokrati hade något förstånd så skulle vi inte ha problemen. Se på Fredrik öppna ditt hjärta, han åkte runt i förorten och baktalade Sverige medan vår nuvarande statsminister förespråkade fri invandring som ordförande i MUF. Dina åsikter om mig är så fel att jag tvivlar på ditt förstånd. Sök hjälp.

Bara trams och helt orelaterat. God Jul!
Citera
2024-12-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Bara trams och helt orelaterat. God Jul!
Klarar du inte av sanningen lille vän, jag var med i linje 1 då jag vid den tiden ansåg att vi behövde kärnkraften men efter Harrisburg, Fukoshima och Tjernobyl samt att Moderaterna har delat ut kärnkraften till Finland och Tyska ockrare så är den för dyr. Se vad Uniper gör. Eldar olja och säljer till Tyskland.Det är du som är ansvarig för detta som nyttig idiot.
Citera
2024-12-25, 09:16
Medlem
fermions avatar
Säger gladeligen god jul till vem som helst och aldrig någonsin upplevt någon bli störd, liksom inte heller jag blir störd av att tillönskas Allahs välsignelse eller Happy Hanukkah.
Mitt förslag är att de som blir störda av detta slipper delta i all form av firande och därmed alla variationer av OB-tillägg i samband med de religiösa högtiderna. Är de muslimer kan de förslagsvis bara få nattskift under Ramadan i kompensation.
För övrigt är de aggressiva kulturkrigarna de som föreslår anpassningar till ett icke-problem, till priset av upplevda känslor och faktiskt produktivitet. Alltså i detta fall HR avdelningen på SSAB.
Citera
2024-12-25, 21:26
Medlem
Yatsys avatar
Mark Levengood som förmodligen sagt God Jul i hela sitt liv uppgav nyligen att han inte, inte hade något svar på vad Julen handlar om.

Det måste vara något konstigt och förmodligen slagit slint hos vissa välbeställda.
Citera
2024-12-26, 10:18
Medlem
Man kan ju säga både god jul och trevlig helg samtidigt.
Citera
2024-12-26, 10:37
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Mark Levengood som förmodligen sagt God Jul i hela sitt liv uppgav nyligen att han inte, inte hade något svar på vad Julen handlar om.

Det måste vara något konstigt och förmodligen slagit slint hos vissa välbeställda.
Man måste ju vara jättekorkad om man fortfarande tror att julen firas till minne av Jesus födelse. Det är väl i högsta grad oklart vad julen handlar om. Jesus föddes inte år 0 och sannolikt inte den 25 december.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in