2024-12-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tänkte precis samma sak som du har skrivit. Jag är född i slutet på 60talet, alltså en gubbe här i tråden. Gud hjälpe oss hur sjukt Sverige har blivit. Det här säger väldigt mycket om våran samtid. Den unge mannen tycker uppenbarligen att han har blivit våldtagen eller ett övergrepp! När några av mina kompisar i den åldern råkade hamna i sängen med någons heta mamma så var det en lycka. Fy satan vad sjukt och obehagligt Sverige har blivit.
Min reaktion också. Men vi är ju i samma åldersgrupp.
Jävla snöflingor överallt nuförtiden. Själv hade man ju antingen levt med saken och garvat åt det, föreslagit en repris i nyktert tillstånd eller om tanten inte var så intressant, ändå kommit ihåg att där är en sista chansen att utnyttja nästa gång man är kåt och behöver bara snyta kuken i en fitta.
Citera
2024-12-25, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
BO har uttalat att han skulle överhuvudtaget inte ens kunna tänka sig att ha sex med 49 taggaren och då får vi väl lita på det?

Vill exempelvis du själv ha sex med alla människor du möter när du är packad? Skulle inte tro det. Varför skulle då BO tycka något helt annat?

Efter att han frivilligt har druckit 15 drinkar så tycker han något annat.
Senast redigerad av larsjohansson 2024-12-25 kl. 21:59.
Citera
2024-12-25, 22:03
Medlem
Lillreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Eller hur. Jag hade en milfperiod då jag var tonåring, denna (Linda) skulle jag varit stolt över.

Exakt. OM jag hade varit snubben så hade jag gett Linda en sådan åktur så hon fasen knappt kunnat gå dagen efter
Skulle vilja se mer av henne.
Citera
2024-12-25, 22:16
Avslutad
om killen är 34 och hon är 49, ingen direkt stor åldersskillnad!!! I artikeln lät det ju som hon 49 och att det är en pojke på typ 14 år

jisses...
.
Citera
2024-12-25, 22:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ah men va faan det där är ju en vuxen man ingen ”sonens kompis”!
Möjligen tillhörde han sonens kompisars, äldre brorsors bekanta.
Då De**is är 7år äldre än sonen och inte alls ”sonens kompis”

Citat:
Ursprungligen postat av CREAM45
Heter dock inte Dan*el utan Denn*s

vem är det? Offret eller sonen?
vem är BO?
Citera
2024-12-25, 23:25
Medlem
Blir inte klok på denna lagstiftning. Enligt lagkommentaren bedöms man vara i en särskilt utsatt situation om på grund av berusning är i ett hjälplöst tillstånd och saknar förmåga att värja sig.

Det låter ju rimligt. Men sen läser man om fall som detta och andra exempel när påstått BO initierat sex och varit aktiv under själva akten med uppmaningar och instruktioner. Om man själv är den som är mest drivande är man ju per definition inte i ett hjälplöst tillstånd.

Verkar också variera extremt mycket vilken berusningsgrad som krävs för att enligt svensk domstol vara i en utsatt situation. Efter en snabb googling hittar man exempel som verkar motsäga varandra.

I detta fall frias alltså åtalad trots att BO hade 2,1 promille i blodet och skador i underlivet.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/anses-inte-befunnit-sig-i-sarskilt-utsatt-situation-trots-21-promille/

I detta fall fälls istället mannen när kvinnan bara hade 0.8 promille, vilket ju är.typ salongsberusad.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/falls-for-valdtakt-pa-nattklubb-kvinna-for-berusad-for-samtycke/

En riktig tombola vad det verkar.
Senast redigerad av HerrDagSedel 2024-12-25 kl. 23:27.
Citera
2024-12-25, 23:36
Medlem
hannybannys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel
Blir inte klok på denna lagstiftning. Enligt lagkommentaren bedöms man vara i en särskilt utsatt situation om på grund av berusning är i ett hjälplöst tillstånd och saknar förmåga att värja sig.

Det låter ju rimligt. Men sen läser man om fall som detta och andra exempel när påstått BO initierat sex och varit aktiv under själva akten med uppmaningar och instruktioner. Om man själv är den som är mest drivande är man ju per definition inte i ett hjälplöst tillstånd.

Verkar också variera extremt mycket vilken berusningsgrad som krävs för att enligt svensk domstol vara i en utsatt situation. Efter en snabb googling hittar man exempel som verkar motsäga varandra.

I detta fall frias alltså åtalad trots att BO hade 2,1 promille i blodet och skador i underlivet.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/anses-inte-befunnit-sig-i-sarskilt-utsatt-situation-trots-21-promille/

I detta fall fälls istället mannen när kvinnan bara hade 0.8 promille, vilket ju är.typ salongsberusad.
https://www.dagensjuridik.se/nyheter/falls-for-valdtakt-pa-nattklubb-kvinna-for-berusad-for-samtycke/

Det fanns vittnen kring berusningsgraden där personen blev fälld men inte i det fallet där personen friades och det är det som gör skillnaden i dessa domar.
Citera
2024-12-25, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Det fanns vittnen kring berusningsgraden där personen blev fälld men inte i det fallet där personen friades och det är det som gör skillnaden i dessa domar.

Okej, men blodprov är väl ett mer objektivt mått än vittnesuppgifter?
Citera
2024-12-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrDagSedel

Lite mer förvirring:

Enligt denna kommentar på Lawline krävs att man är så berusad att man mer eller mindre är okontaktbar och saknar förmåga att värja sig för att man ska vara i en särskilt utsatt situation.

https://lawline.se/answers/fraga-om-valdtakt-sarskilt-utsatt-tillstand
Citera
2024-12-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han var för full för att kunna samtycka. Och uppenbarligen ville han inte ha sex med sin kompis mamma. Han kände sig ledsen dagen efter när han förstod vad som hänt (efter sms-konversation med kvinnan) och valde att polisanmäla.

Att ha sex med någon som inte vill ha sex = våldtäkt.
Att ha sex med någon som är för full/sover/drogad/paralyserad av skräck och därmed inte kan säga nej = våldtäkt.

Våldet består ju i princip i att man tar sig friheter med någon annans kropp, mot denna vilja/utan samtycke.

Jag håller inte med alls.

Man ska anmäla på plats eller direkt efter inte när det är jobbigt för att kompisar skrattar och man ångrar sig.
Citera
2024-12-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tempmail2
Du kanske ska läsa på, varför inte se på nytorgsmannen som fingrade i sin kompis medan hon sov. Skulle hon sagt ifrån INNAN det hände alltså? Jävla drägg. Lås in dig själv och släng bort nyckeln.

Klart det är fel men det är ju samtidigt hennes val att sova i hans säng? Du är en sån som aldrig tillskriver något ansvar till människor. I ett samhälle utifrån din syn på saker hade vi varit apor fortfarande.
Citera
2024-12-26, 01:10
Medlem
X-limers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Har hon ingen anständighet alls detta vidriga fruntimmer? Hoppas hon håller sig borta från folk i fortsättningen och inte ger sig på de som inte kan freda sig. Någon som vet vad hon jobbar med?

Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Att köra ner en buss trettonåringar till Marocko på en helg. Sätta upp en skylt utanför dörren till bussen där det står free Swedish pussy. Lämna bussen och tjejerna åt sitt öde. Sen återvända till bussen 48h senare och se hur alla mår.

Annars kan det vara grymt kul att fantisera om en tortyrkällare. Gärna ett torp på landet. Kvinnorna som försvinner är man själv frivilligt ute och söker tröstlöst efter varje dag. Allt för att upprätthålla en fasad om att vara den mest omtänksamma som finns.
Källaren är så rå att man får ont i halsen direkt av luften. Den enda värmekälla som finns är avföringen från djuren som ibland dumpas ner.

Varje morgon väcks kvinnorna av en kastrull kokande vatten hälls över dem. Sedan kommer slagträ fram. Varje kvinna får en full swing rakt över bröstkorgen och knäskålarna. Målet är att det aldrig ska få läka. Maten som serveras är rå kyckling. Dricka blir mitt urin. Det är helt valfritt att ta det, men något annat blir det inte. Matstrejka och jag kör ner en sondmatare i halsen och fyller buken med djurfoder tills den buktar rakt ut.

Efter maten kommer knullningen. Stenhårt i röven varje gång. Det är hårdragning som om jag slogs för mitt liv. När alla blivit knullade så ska de straffas igen. Det blir slag över ansiktet till dess att de blir medvetslösa.

Efter ca 6 månader ska de som fortfarande är vid liv få en chans att fly. Jag skär då av båda benen och kastar ut kroppen. There you go. Nu kan du ta dig hem. 30 mil till närmsta granne. Ska helst vara svidande vinter.

De flesta kvinnor överlever dock inte första månaden. Massvis av mediciner och droger pumpas dagligen in i kropparna för att hålla dem vid liv. Ibland skapas turneringar där två kvinnor binds med samma kedja runt halsen och trycks ner under vatten. Sedan höjs vattennivån och kvinnorna får kämpa mot varandra för att kunna få upp huvudet över ytan. Kedjan drar ner den andre ju mer den ena drar sig upp. Men att komma upp till ytan innebär också att man blir urinerad på. Fingrar blir krossade med polygrip.

Ännu en turnering där kvinnor möter två incells kommer jag ha. Incellsen hittas och bjuds in. De får möjlighet att avreagera sig på dessa kvinnor. Aldrig mindre än två mot en(kvinna). De kvinnor som ska upp i ringen är konstaterat sjuka i t.ex. influensa. Ingen ork till motstånd finns. De är bakbundna och kan endast kämpa emot med benen. Matchen är slut när kvinnan mosats till döds av de frenetiskt vansinniga männen.

Något sådant kan jag ibland föreställa mig.

Jag tror inte du är rätt person att kommentera andras misstänkta handlande när det här är vad du står för att du har tankar om. Du är en vanvettigt störd person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in