2024-12-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Hon ligger med allt som har penis

Och vad har det med bevisbördan att göra? Det är precis denna typ av slut shaming man kan läsa BOs väninnor hålla på med mot MGM i förhören. Bara för att MGM gillar att ligga och hittar män att ligga med betyder inte att hon våldtar män.
Citera
2024-12-25, 17:31
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Och vad har det med bevisbördan att göra? Det är precis denna typ av slut shaming man kan läsa BOs väninnor hålla på med mot MGM i förhören. Bara för att MGM gillar att ligga och hittar män att ligga med betyder inte att hon våldtar män.

Vad har det med bevisbördan att göra ?

Ta ditt jävla mästrande och kör upp det långt upp i arslet. värm upp med underarmen innan.

Yttrandefrihet pappskalle.
Citera inte för ignorerar dig.
Citera
2024-12-25, 18:07
Medlem
Storstaffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Är snubben bög eller såg han möjligheten till att få lite pengar?

Hade han anmält om han hade vaknat upp med en snorre i röven?

Kvinnan kunde ha sagt att han hade våldtagit henne och troligen vunnit men hon valde att vara ärlig och säga den eventuella sanningen.
Han missar nu även chansen att få kunna ha sex lite när han vill.

Hade jag varit i en liknande situation så hade jag varit rätt nöjd, har själv blivit förförd av en arbetskollega (äldre kvinna som skulle mycket väl kunna ha varit min mamma med tanke på åldern) när jag hade klunkat 2 flaskor vin och några öl men inte fan lipade jag för det.
Jag gjorde det jag är bra på och gav henne lite ”äldreomsorg”

Precis så! Hade kvinnan skött sina kort bara litet bättre hade rollerna varit annorlunda. Hon kunde ha svarat "Du våldtog mig ditt djävla svin" samt skickat ett snyft-sms till en väninna. Rätten hade trott på henne alla dar i veckan, för det är så lagen är tänkt att fungera.
Den lärdom man dra av detta fall är att aldrig be om ursäkt dagen efter. Det kan få förödande konsekvenser.
Citera
2024-12-25, 18:47
Medlem
SloppySecondss avatar
Vem är huvudkaraktären i porr aktiviteten då ?
Kanske den vi ska diskutera?

Hästen Dennis är huvudkaraktären eller var det tandlösa trollet ?
Citera
2024-12-25, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Vem är huvudkaraktären i porr aktiviteten då ?
Kanske den vi ska diskutera?

Hästen Dennis är huvudkaraktären eller var det tandlösa trollet ?
Tandlös?! Hahaha hahaha nä dom är helt nya och svinsnygga...sen är jag säkert ett troll
Citera
2024-12-25, 20:11
Medlem
Fetpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsvarsadvokat
Det går som du säger anlägga vissa synpunkter på lagstiftningen. Det är såhär vi bestämt att det ska se ut och då får man anpassa sig. Jag kan bara konstatera saker, jag vill däremot inte här anlägga mina synpunkter. Jag kan emellertid ha mina tankar emellanåt att oskyldiga döms.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tycker det är svårt att säga vem som är mest trovärdig.

Om mannen inte minns något, varför berättar då kvinnan för polisen att hon grenslat mannen? Om han var halvt medvetslös när detta skedde borde hon väl hållit tyst om den saken. Om hon nu inte talar sanning och det faktiskt var så att mannen var drivande till dess att han somnade. Och hur full är man egentligen om man klarar att gå hem bara man kan stödja sig på någon? Knappast nära den medvetslöshet som han och hans vänner pratar om.

Å andra sidan, varför skulle vittnen ljuga i förhör om hur packad de ansåg att mannen var. Och att han verkar sakna minnen från kvällen känns ju äkta, inte minst när han skickar sms till kvinnan.

Jag skulle verkligen inte vilja sitta som nämndeman i detta mål.

Hur packad man än är kan man initiera sex.

Som du säger om hon våldtog honom varför svara och erkänna öht.
Citera
2024-12-25, 20:16
Medlem
Låter ju som att kvinnan red av snubben och när han somnade under sexet klev hon av då hon märkte att han somnat. knappast våldtäkt, då hon är medveten att han däckat och avbryter hela grejen.

Hade ju varit annorlunda om hon höll fast snubben och tvingade honom till sex.

Löjligt. Om jag och tjejen knullar på fyllan och hon somnar mitt i akten, jag slutar och vaskar av kuken innan jag går o lägger mig med. Eller har jag våldtagit min tjej i detta fallet? Inget motstånd från vare sig min sida eller hennes, bara att jag är medveten nog att sluta och inte våldföra mig för att jag vill när jag märker att hon inte är medveten.
Citera
2024-12-25, 20:21
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandmyqueen
Tandlös?! Hahaha hahaha nä dom är helt nya och svinsnygga...sen är jag säkert ett troll
Nej nej.. okej förlåt.. God Jul :F
Citera
2024-12-25, 20:29
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlueHead
De**is Må*sso* Li*de

https://www.facebook.com/de**is.ma*sso*.5

* = N

Ah men va faan det där är ju en vuxen man ingen ”sonens kompis”!
Möjligen tillhörde han sonens kompisars, äldre brorsors bekanta.
Då De**is är 7år äldre än sonen och inte alls ”sonens kompis”
Citera
2024-12-25, 20:33
Medlem
Har hon ingen anständighet alls detta vidriga fruntimmer? Hoppas hon håller sig borta från folk i fortsättningen och inte ger sig på de som inte kan freda sig. Någon som vet vad hon jobbar med?
Citera
2024-12-25, 21:21
Medlem
Dotards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ja, håller helt med.

Vad fan håller ni "män" (pojkar) på med här i tråden? En kvinna kan alltså inte våldta en man?

Nej.
Citera
2024-12-25, 21:30
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Ja hon är väl liggbar, vad är problemet med "BO"?

BO har uttalat att han skulle överhuvudtaget inte ens kunna tänka sig att ha sex med 49 taggaren och då får vi väl lita på det?

Vill exempelvis du själv ha sex med alla människor du möter när du är packad? Skulle inte tro det. Varför skulle då BO tycka något helt annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in