Citat:
Ursprungligen postat av
PrincessSamsara
Hej, jag skriver här för jag kan inte skicka PM då jag inte har skrivit tillräckligt många inlägg på flashback.
Jag känner inte dig, du känner inte mig. Men det handlar om min son som jag beskrev i mitt inlägg. Du verkar vara en klok människa. Jag går rakt in på frågan: Kan du komma och prata med min son och kan förklara i detaljer om vad som händer med hans kropp, hans liv och hur barn och ungdomar blir hjärntvättade och av vilka?
ELLER någon annan som kan ta på sig ett sådant samtal med min son. Han kanske kan lyssna till....... för han hatar oss så mycket just nu...........
Jag vet inte vad jag ska mig till, jag är på gräns att ta mitt liv. Jag orkar inte. Jag vet inte vad jag ska mig till... OM du har tid, läs där vad jag skrev.....
Hjälp mig ... och förlåt mig om jag är så rak på saken...........
Din smärta lyser genom hela texten.
Såg att du skrivit att din son är på psyket. Du har helt rätt i att blanda 6 olika hormonpreparat, och nu antidepressiva ovanpå det, inte kan sluta på något annat sätt än obalans i kroppen och dåligt mående som resultat.
Det hjälper dock inte att ta hans hormoner från honom, av två anledningar. Först, så kan han få tag på nya hormoner. Drivet att sluta måste komma från honom. Två, eftersom en plötslig avsaknad kan även det skapa stora problem i kroppen. Hormoner är inget att leka med och dessa ska både höjas och sänkas långsamt.
Alla dessa som säljer hormoner svart och som propagerar för att ungdomar och unga vuxna ska hålla på och leka med sin hälsa på det här sättet, måste polisanmälas. Om du vet var han har köpt preparaten online, då uppmuntrar jag dig att polisanmäla.
Har din son fått någon att prata med på psyket? Eller får han bara prata med läkare och psykologer som anser det helt normalt att ändra kön på barn och unga?
Tala om för din son att du älskar honom och att du kommer att älska honom vilken väg han än väljer. För trots allt, det är hans liv och hans vägval. Även när det gör ont att se hur onda krafter har påverkat honom. Kanske speciellt viktigt just då att han vet om att du älskar honom som han är.
Du kan välja att fortsätta att älska honom och se till att han vet om att han alltid är välkommen.
Ta hand om dig. Det är viktigt att du äter ordentligt och får tillräckligt med sömn för att orka finnas som stöd för din son.