2024-12-23, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Nej, det tror jag inte. Jag skrev ju att det är en lägre misstankegrad det verkar handla om?

En åklagare ska vid åtal vara 80 % säker på fällande dom, dvs. betydligt högre grad än t ex häktning vid skälig misstanke eller sannolika skäl. Vid åtal har gränsen för skälig misstanke passerats för ljusår sedan.
Citera
2024-12-23, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Forsvarsadvokat
En åklagare ska vid åtal vara 80 % säker på fällande dom, dvs. betydligt högre grad än t ex häktning vid skälig misstanke eller sannolika skäl. Vid åtal har gränsen för skälig misstanke passerats för ljusår sedan.
Så hon har med andra ord inget att oroa sig för. Killen får bita i det sura äpplet och acceptera att han hade sex mot sin vilja.

Edit: inser att jag är ute och cyklar här. Sorry, är lite full och tänker inte riktigt klart Rättegången hålls i mars så vi får se hur det går då.
Senast redigerad av IT-snubben 2024-12-23 kl. 22:44.
Citera
2024-12-23, 22:49
Medlem
Personen i fråga som våldtog är väldigt ful, även om hon själv förnekar att hon är det. Jag får bara dåliga vibbar av hennes bilder.

Verkar vara en skum tant med dålig självkänsla. Hon super ner offret för att få ligga, säger väl allt om henne?
Jag begriper inte hur hon kan försvara sitt beteende. Att normalisera det här är verkligen sjukt. Att vakna nästa dag och få reda på att jag blivit våldtagen av en ciggrökande white trash med många rynkor i ansiktet är verkligen läskigt. Det skulle ta flera år att bearbeta det här. Jag lider med offret. Hon förtjänar inte uppmärksamhet.

Fyfan.
Citera
2024-12-23, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Fast grejen är väl att hon inte är fin. Grejen är väl att hon är en raspig, äcklig kärring som han absolut inte ville ligga med. Hela grejen med våldtäkt är att man inte vill ligga med den andre.

Edit: såg bilderna, menar inte att vara taskig men ingen av sonens vänner har fantiserat åt det hållet.

Citat:
Ursprungligen postat av pennypennypenny
Personen i fråga som våldtog är väldigt ful, även om hon själv förnekar att hon är det. Jag får bara dåliga vibbar av hennes bilder.

Verkar vara en skum tant med dålig självkänsla. Hon super ner offret för att få ligga, säger väl allt om henne?
Jag begriper inte hur hon kan försvara sitt beteende. Att normalisera det här är verkligen sjukt. Att vakna nästa dag och få reda på att jag blivit våldtagen av en ciggrökande white trash med många rynkor i ansiktet är verkligen läskigt. Det skulle ta flera år att bearbeta det här. Jag lider med offret. Hon förtjänar inte uppmärksamhet.

Fyfan.
personligen tycker jag det verkar som du läser in mer om fallet än många av dem som står på "BO's" sida, rena fantasier.

bättre hålla käfft. be för rättfärdig domare,. God Jul och helvete åt er allihopa! i Jesus Namn förstås, dvs rättfärdigt och kanske bakvänt
Senast redigerad av litenfiskare 2024-12-23 kl. 22:59.
Citera
2024-12-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Haha det kan inte varit en så hård skola för 34åriga lilla pojken som ringde mamma. Men om man är hårda skolan typ i 50års åldern som tanten lär man inte vara riktigt riktig i huvudet heller för den delen

Livets hårda skola kan även betyda att man som 34-åring har en sexuell relation med sin morsa. Och så vaknar man en morgon och inser att man varit otrogen på fyllande. Då ringer man sin flickvän och säger att man blivit våldtagen.
Citera
2024-12-23, 23:45
Avslutad
Jag tänker inte ta någon av dom i försvar men jag hoppas anledningen till att han anmält är för att han faktiskt inte var med på det, snarare än för att det var just hon som låg med honom.

Känns som det är alldeles för lätt att bli åtalad för våldtäkt idag och på så sätt få sitt liv förstört. Har man blivit utnyttjad är det en sak, men det är helt fel anmäla av orsaker som t.ex. att man ångrar sig dagen efter o.s.v.

Bästa vore om man tog fram en digital tjänst för samtycke där båda parter legitimerar sig med bankid och där anger vilken person man ämnar ha sex med. Låter sjukt men tror nästan det skulle behövas.
Citera
2024-12-24, 00:00
Medlem
upplysas avatar
God Jul. Tomten har levererat julläsning till folket.
Fup & Stämningsansökan
Nyköpings tingsrätt
B 1294-24
FLERA NEDLADDNINGS ALTERNATIV

https://www.upload.ee/files/17549859/Nykopings_TR_B_1294-24_Aktbil_11.pdf.html
https://www.upload.ee/files/17549845/Nykopings_TR_B_1294-24_Aktbil_6_Stamningsansokan.pdf.html
https://delafil.se/53c67d145a43feac/Nyk%C3%B6pings_TR_B_1294-24_Aktbil_11.pdf
https://delafil.se/b0408917fc2fff97/Nyk%C3%B6pings_TR_B_1294-24_Aktbil_6_St%C3%A4mningsans%C3%B6kan.pdf
https://gofile.io/d/FJrRgT
https://easyupload.io/m/uoh048
Senast redigerad av upplysa 2024-12-24 kl. 00:03.
Citera
2024-12-24, 01:31
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Så hon har med andra ord inget att oroa sig för. Killen får bita i det sura äpplet och acceptera att han hade sex mot sin vilja.

Edit: inser att jag är ute och cyklar här. Sorry, är lite full och tänker inte riktigt klart Rättegången hålls i mars så vi får se hur det går då.
Ja nya tider nu! Bara att acceptera och inse att man blivit våldtagen ett flertal gånger under min ungdom.
Vad jag vet har jag inte lidit eller traumatiserats nåt speciellt. Är idag fortfarande gift med samma kvinna jag fått 3 barn med . Vid närmare eftertanke kom jag på att jag nog själv kanske är en våldtäktsman?
Jag och en kompis knullade samma tjej vid strömmen 1979. Vi var alla fulla...
Citera
2024-12-24, 01:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubisi
Nejnejnej, jag är ingens morsa. Den enda som är morsa i denna tråden är aphonan som har satt sig på en medvetslös kuk. Jag förstår att vuxna människor idenna tråden tyr sig som att brottsoffret bara vaknat upp med en sjuk baksmälla/ångest.

Jag är från krokarna och vet vilka båda är och jag kan slå vad om en avsugning från aphonan ifråga (eller nej, skoja, hon är otäck.)

Väx upp folk och inse att män också kan bli våldtagna. Speciellt av aphonor som söker kuk överallt.

Tack för ett vettigt inlägg, dessvärre finns personer med livlig fantasi i tråden som inbillar sig att män inte kan bli utnyttjade eller våldtagna.

Av den information som hittills "läckt ut" så verkar det inte ha funnits något samtycke från mannens sida, dvs BO verkar ha uppgett att han inte deltog frivilligt?

"Födelsedagsfirandet började med bowling, men övergick snart till festande på den lokala krogen i Flen.

Mannen berättar i polisförhör att han var kraftigt påverkad av alkohol redan när han anlände dit.

– Jag fick shot efter shot redan på bowlinghallen, säger han.

I baren mötte han sedan mamman till en av sina vänner – och hon bjöd på groggar.

– Sen är det bara svart, som att jag sover"

"Morgonen efter vaknar han i sin säng i sovrummet – utan kalsonger. Bredvid sängen hittar han en e-cigarett som han inser tillhör vännens mamma, och han bestämmer sig för att skicka ett sms till henne.

”Vad hände i går?” frågar han.

Svaret kommer snabbt

”Jag gav dig nån grogg för mycket”, svarar kvinnan.

”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”

”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?”

”Haha ja. Jag låg naken imorse.”

”Nä du hade strumpor på dig"

"Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:

”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”

När mannen undrar hur hon kunde vilja vara med någon som var medvetslös, blir svaret:

”Det låter typ som att jag våldtagit dig va fan hahaha. Men ha inte ångest, det var rätt oskyldigt och kul"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/fyllde-ar-valdtogs-av-kompis-mamma/
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2024-12-24 kl. 01:54. Anledning: Tillägg
Citera
2024-12-24, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tack för ett vettigt inlägg, dessvärre finns personer med livlig fantasi i tråden som inbillar sig att män inte kan bli utnyttjade eller våldtagna.

Av den information som hittills "läckt ut" så verkar det inte ha funnits något samtycke från mannens sida, dvs BO verkar ha uppgett att han inte deltog frivilligt?

"Födelsedagsfirandet började med bowling, men övergick snart till festande på den lokala krogen i Flen.

Mannen berättar i polisförhör att han var kraftigt påverkad av alkohol redan när han anlände dit.

– Jag fick shot efter shot redan på bowlinghallen, säger han.

I baren mötte han sedan mamman till en av sina vänner – och hon bjöd på groggar.

– Sen är det bara svart, som att jag sover"

"Morgonen efter vaknar han i sin säng i sovrummet – utan kalsonger. Bredvid sängen hittar han en e-cigarett som han inser tillhör vännens mamma, och han bestämmer sig för att skicka ett sms till henne.

”Vad hände i går?” frågar han.

Svaret kommer snabbt

”Jag gav dig nån grogg för mycket”, svarar kvinnan.

”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”

”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?”

”Haha ja. Jag låg naken imorse.”

”Nä du hade strumpor på dig"

"Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:

”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”

När mannen undrar hur hon kunde vilja vara med någon som var medvetslös, blir svaret:

”Det låter typ som att jag våldtagit dig va fan hahaha. Men ha inte ångest, det var rätt oskyldigt och kul"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/fyllde-ar-valdtogs-av-kompis-mamma/

BO har ansvar för vad han gör när han är full också.
Citera
2024-12-24, 06:46
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han kan knappast ha lämnat samtycke om han var mer eller mindre medvetslös.

Hur vet du att han var medvetslös? Enligt kvinnan så var han vaken hela tiden. Det var först när de hade haft sex en stund som han somnade. Då sa kvinnan, ”det är bättre att du sover”, pussade honom på kinden och gick hem.

Ett troligt scenario som inte är alltför ovanligt.

God Jul :-)
Citera
2024-12-24, 07:12
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Är 34åringen lite efter? Med tanke på att han ringer sin mamma o pratar om fyllesex

Det här blir bara värre och värre. Det kanske var hans beskyddande mamma som ansåg att han blivit våldtagen? ” Nu ringer du polisen”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in