2024-12-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Kvinnan har erkänt att hon utfört sexuell handling, det är väl ostridigt att han var drängfull. Han minns inget men kommer hävda att han knappast kan ha samtyckt till sex. Kvinnan är minst grovt oaktsam. Hon blir dömd.

Jag har också legat med tjejer när jag vart full som en kastrull!
Vissa gånger vet jag inte hur det gått till. Men har inte anmält våldtäkt bara för jag inte hade legat med personen om jag var nykter.

Fulla jag har gjort mycket som nyktra jag inte skulle gjort.
Senast redigerad av Sierra.Leon3 2024-12-22 kl. 18:06.
Citera
2024-12-22, 18:18
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
pojken måste vara gay
Tänker på denna länk:
YT Polly Reklam - Petter och jag
Nu när det så att han kanske var välväxt och då faller polletten ner för 49åringen som saknar stadigt sällskap.
Citera
2024-12-22, 18:40
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Kvinnan har erkänt att hon utfört sexuell handling, det är väl ostridigt att han var drängfull. Han minns inget men kommer hävda att han knappast kan ha samtyckt till sex. Kvinnan är minst grovt oaktsam. Hon blir dömd.

Båda var fulla. Ord mot ord. Finns inga bevis. Känns väldigt rättsosäkert.

Han kan ha varit väldigt pådrivande som kvinnan sa, eller inte. Det vet ju inte jag eller du. Eller rätten!
Citera
2024-12-22, 18:50
Medlem
Li*da Li*der
* = N
Citera
2024-12-22, 18:58
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlueHead
Li*da Li*der
* = N
Hon är snygg finns på Facebook.
Citera
2024-12-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Haha snygg? Det får nog stå för dig 😂
Citera
2024-12-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efrodite
Spelar ingen roll vad ni tycker om lagen, ni som klagar. Fulla människor kan inte ge medgivande enligt lagen. Han var uppenbart mycket påverkad och hon medveten om att det ”kunde tolkas” som våldtäkt. Han hade definitivt inte legat med henne om han varit nykter.

Om jag har tagit ett sömnpiller är det inte okej att min sambo har sex med min nästintill medvetslösa, drogade kropp. Det håller han helt med om. Hur kan man ens vilja ha sex med någon som i princip är medvetslös för övrigt?
För att en medvetslös kropp är skönare än handen ?

Om du ändå är medvetslös o inte märker nåt varför tvinga din sambo använda handen om han nu är kåt? Älskar du inte han?
Citera
2024-12-22, 19:06
Medlem
Hur hade det varit med ombytta könsroller?

Eller är det lugnt eftersom hon inte är ful

Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Vilken enorm snöflinga denna unga man är. Brösta din råfylla, tönt, och gå din walk of shame i tystnad.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Båda var fulla. Ord mot ord. Finns inga bevis. Känns väldigt rättsosäkert.

Han kan ha varit väldigt pådrivande som kvinnan sa, eller inte. Det vet ju inte jag eller du. Eller rätten!

Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Den unga gossen skulle ha en riktig lavett! Är det så man visar sin tacksamhet för man blev omhändertagen av en riktig kvinna?! Springa till polisen och gråta... Varje generation blir bara mer och mer efterblivna.

Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet

Citat:
Ursprungligen postat av Svartkrutsskalle
För att en medvetslös kropp är skönare än handen ?

Om du ändå är medvetslös o inte märker nåt varför tvinga din sambo använda handen om han nu är kåt? Älskar du inte han?
Citera
2024-12-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Den unga gossen skulle ha en riktig lavett! Är det så man visar sin tacksamhet för man blev omhändertagen av en riktig kvinna?! Springa till polisen och gråta... Varje generation blir bara mer och mer efterblivna.

Well hade könsrollerna varit omvända hade det garanterat blivit åtal så det är väll rimligt att det är könsneutralt även om hela lagen är absurd på alla sätt
Citera
2024-12-22, 19:10
Medlem
Hur ska det gå att bli våldtäkt av det här. Hon säger att det gick till på ett sätt och han? Det enda han har är att han inte kommer ihåg nånting. Så domaren kan inte ens gå på hans sida i ”ord mot ord” för han har ingen berättelse.

Båda var fulla väl? Möjligen om ha hon var spiknykter och bara skulle köra hem honom.

Vilken skada har skett? Han har fått kuken avsugen och fått doppa den men sen somnade han så att han inte lyckades komma ens.

Idiot eller någon med psykiska problem. Alternativt väldig woke och tror att han gör samhället en tjänst genom att driva det här.
Citera
2024-12-22, 19:19
Moderator
OYs avatar
Utgången rubrik " Kvinna misstänkt för våldtäkt av man "

/Mod
Citera
2024-12-22, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Well hade könsrollerna varit omvända hade det garanterat blivit åtal så det är väll rimligt att det är könsneutralt även om hela lagen är absurd på alla sätt
Det som är bra är att det här kanske tydligare visar absurditeten.

Såklart ska utslagna människor inte våldtas. Men i fallen där två fulla människor som är bekanta med varandra (ej släkt) och har åldern inne ska ett våldfritt samlag inte leda till våldtäktsdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in