2024-12-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeTheSweed
Hahaha denna generation. Grabben vaknar upp efter ett ONS o minns inte gårdagen.
O hjälp! Vad hände igår. Vad läskigt med alkohol! Tihi hi hi!
Lille pöjk du är inte den förste... Inte unik.
Hur kan man ens tänka tanken att göra en anmälan som kan generera ett fängelsestraff för en medmänniska?
Snälla säg att det inte är på riktigt?
Han var "ledsen". Det motiverar 3 års fängelse för sexualbrott...
Herre min skapare och hjälpare
Jag tänkte precis samma sak som du har skrivit. Jag är född i slutet på 60talet, alltså en gubbe här i tråden. Gud hjälpe oss hur sjukt Sverige har blivit. Det här säger väldigt mycket om våran samtid. Den unge mannen tycker uppenbarligen att han har blivit våldtagen eller ett övergrepp! När några av mina kompisar i den åldern råkade hamna i sängen med någons heta mamma så var det en lycka. Fy satan vad sjukt och obehagligt Sverige har blivit.
Citera
2024-12-22, 14:02
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Undra om de fortfarande är bra kompisar om kompisens mamma hamnar i finkan i ett par år? För att han inte vet hur mycket han kan dricka? Låter som han lika gärna kunde somnat och dött ute istället. Men istället fick han hjälp hem.

... och dessutom en avsugning.

Hur vore det med lite tacksamhet.
Citera
2024-12-22, 14:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Födelsedagsfirandet började med bowling, men övergick snart till festande på den lokala krogen i Flen.
Mannen berättar i polisförhör att han var kraftigt påverkad av alkohol redan när han anlände dit.
– Jag fick shot efter shot redan på bowlinghallen, säger han.
I baren mötte han sedan mamman till en av sina vänner – och hon bjöd på groggar.
– Sen är det bara svart, som att jag sover.

Här har ju krogen ett ansvar också kan jag tycka......
Citera
2024-12-22, 14:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hahaha denna generation. Grabben vaknar upp efter ett ONS o minns inte gårdagen.
Hur kan man ens tänka tanken att göra en anmälan som kan generera ett fängelsestraff för en medmänniska?

Med den där inställningen så borde kanske du göra inlägg i den här tråden, där hade en annan berusad ung man sex med en mer jämnårig kvinna men istället blev han anklagad för våldtäkt.

(FB) Chalmerist ville sova över, våldtog kurskamrat. Dömd till 3 år och 3 månader fängelse (jan, 2024)

Men om vi håller oss till det aktuella fallet med den 49-åriga kvinnan som är misstänkt för våldtäkt på sonens kompis så var den unge mannen tydligen så redlöst berusad att han fick ledas hem av två personer varav en person var den 49-åriga kvinnan, det verkar inte alls som att det var fråga om ett frivilligt one night stand om man läser hela artikeln.

"Morgonen efter vaknar han i sin säng i sovrummet – utan kalsonger. Bredvid sängen hittar han en e-cigarett som han inser tillhör vännens mamma, och han bestämmer sig för att skicka ett sms till henne.

”Vad hände i går?” frågar han.

Svaret kommer snabbt
.

Jag gav dig nån grogg för mycket”, svarar kvinnan.

”Haha ja. Men gick du hem med mig eller vad hände?”

”Jag och din kompis med grått skägg gick hem med dig... Undrar du om vi låg?”

”Haha ja. Jag låg naken imorse.”

”Nä du hade strumpor på dig"
.

"Mannen frågar då om de haft sex med varandra – och kvinnan medger:

”Hahaha ja lite. Men det var rätt oskyldigt... Jag gav dig en puss på kinden när du somnade och lämnade kvar din sista öl som du gav mig. Och jag är fullt frisk och ingen vet.”

När mannen undrar hur hon kunde vilja vara med någon som var medvetslös, blir svaret:

”Det låter typ som att jag våldtagit dig va fan hahaha. Men ha inte ångest, det var rätt oskyldigt och kul"

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/49-arig-kvinna-misstankt-for-valdtakt-av-sonens-kompis/
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2024-12-22 kl. 14:12. Anledning: Tillägg
Citera
2024-12-22, 14:08
Medlem
2022-01-01s avatar
Vilken lyckost, vilken man skulle ha något emot att bli "våldtagen" haha. Sånt där är för barn/kvinnor.
Citera
2024-12-22, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2022-01-01
Vilken lyckost, vilken man skulle ha något emot att bli "våldtagen" haha. Sånt där är för barn/kvinnor.
Hon är 49 ser troligtvis ut som en häxa vill du fortfarande bli våldtagen av henne?
Citera
2024-12-22, 14:11
Medlem
GormDenGamles avatar
Förr i tiden hade det varit status og han hade berättat det med stolthet. Idag är det våldtäkt.
Citera
2024-12-22, 14:11
Medlem
2022-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaslegion
Hon är 49 ser troligtvis ut som en häxa vill du fortfarande bli våldtagen av henne?
49 jävla år gammal, mer än trippelt så gammal som jag föredrar, nej tack
Citera
2024-12-22, 14:12
Medlem
Om han fått upp den och haft aktiv sex kan det ju inte bli våldtäkt för att han varit full?
Citera
2024-12-22, 14:13
Avslutad
Citat:
Hög tankeförmåga här ser jag. Bra förebild om du har/skaffar barn. Verkligen
Citera
2024-12-22, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Förr i tiden hade det varit status og han hade berättat det med stolthet. Idag är det våldtäkt.
Skulle du skryta om du blivit våldtagen av en 50-årig häxa? Ah tjena.
Citera
2024-12-22, 14:16
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gramsci666
Om han fått upp den och haft aktiv sex kan det ju inte bli våldtäkt för att han varit full?

Jag har själv lyckats ha sex dyngrak flera gånger med olika högst tveksamma damer…utan att komma ihåg det efteråt.
Men inte fan gnäller jag för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in