Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-20, 21:32
Medlem
bulten2.0s avatar
Sluta smutsa ner tråden med vad fan han sa, ”för mammas skull”, ”mammaknullare”. Vem fan bryr sig?
Citera
2024-12-20, 21:36
Medlem
meas19s avatar
Det var mordet i marielund, där Thaibruden sköt ihjäl en kille som ville sälja airpods.

Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Jag hörde ett sällskap snacka om det för ca 1 timme sedan när jag var ute och tog ett glas vin i centrala Norrköping. De pratade om att rapparen skulle ha stämt träff med någon från Tradera för att sälja ett par hörlurar.
Citera
2024-12-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Sägs att han var på gymmet innan, någon som kan bekräfta detta?

Jag tycker det är anmärkningsvärt att man går på ett offentligt gym när man är mitt uppe i ett gängkrig. Då borde man väl försöka hålla sig under radarn, kan man tycka.

Eller bygger endast dessa rykten på att han hade GASP-byxor på sig?

https://www.proteinbolaget.se/gasp-n...RoCzi8QAvD_BwE

Någon skrev tidigt i tråden att han hade lagt upp bilder från gymmet på Instagram. Inget jag kan bekräfta.

Min tippning var också att han hade gymmat eller kanske solat. Iklädd träningsbyxor, drickandes en Nocco.

Gymmet Nordic Club ligger på plan 2 eller 3 (?) ovanför SF bio, i anslutning till parkeringshuset.
Han kommer tillbaka till sin bil och skytten väntar på honom där.

Övriga gallerierna stänger kl 19 i city, förutom den som gymmet ligger i. Den gallerieran har bl.a. McDonalds, SF bio och gymmet, som har öppet lite senare än kl 19.
Citera
2024-12-20, 21:42
Medlem
Blaskas avatar
Kan det ha något med Einar att göra? Många som fått sätta livet till för dom tog ner honom.
Citera
2024-12-20, 21:43
Medlem
Finns det golpapper?
Citera
2024-12-20, 21:43
Medlem
laddsteffes avatar
Om polisen tittar igenom bilderna som figurerar i KolgrillsFUPen så lär man hitta BO’s mördare där. Många som var sugna på att släcka honom.
Citera
2024-12-20, 21:46
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fillmansbo-olle
Enligt polisen är det Kalo som tryckt på Mariannelund och tagit konflikten till en helt ny nivå genom ideliga skjutningar och sprängningar.
Någon gång måste man ju slå tillbaka. Ren karma att Gaboro och Kalo fick veta att allt kommer med ett pris.
Tvivlar dock på att ett decimerat Marieannelund med snuten i hälarna klarat att genomföra denna garageslakt. Snarare Dalen eller liknande som sponsrat och arrangerat föreställningen.

För fan, marielund heter området i norrköping, inget jävla astrid lindgren land här
Citera
2024-12-20, 21:47
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-The-Fuck
Vad filmen säger mig är att eftersom skytten hade monterad kamera på höger axel så var det något planerat. - Inte en "affär" som gick fel.

- Någon hade behov av att visa upp resultatet av sitt uppdrag av en eller annan anledning.

- Kanske för att visa för andra införstådda hur det kan gå. - Eftersom videon så snabbt "Läckte" ut på internet.

/WTF

Idiotisk att filma!
Men om någon nu lagt en summa på hans huvud och verkligen vill ha bort honom, självklart skulle man betala mer för att se sin fiendes sista tid i livet, det är njutning i sig.
Citera
2024-12-20, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddsteffe
Om polisen tittar igenom bilderna som figurerar i KolgrillsFUPen så lär man hitta BO’s mördare där. Många som var sugna på att släcka honom.

Angående det. Varför klipptes han inte i samma veva inne i kolgrillen?
Citera
2024-12-20, 21:49
Medlem
snubben som filmar man kan se hans jacka och skor vilken retard
Citera
2024-12-20, 21:50
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Angående det. Varför klipptes han inte i samma veva?
Han fanns ju på dödslista.

För han var inte högst rankad inne på arabstället. Fanns bätttre lämpad den gången.
Citera
2024-12-20, 21:52
Medlem
What-The-Fucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Idiotisk att filma!
Men om någon nu lagt en summa på hans huvud och verkligen vill ha bort honom, självklart skulle man betala mer för att se sin fiendes sista tid i livet, det är njutning i sig.

- Det där med "njutning" får du stå för.

- Men, om det är så för en personkrets personliga behov? - Vem la upp filmen på internet inom 12 timmar och av vilken anledning? - För att de tycker det är "Häftigt" eller för att skicka en signal?

- Eller bara för att man är riktigt dum i huvudet?

/WTF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in