2024-12-17, 16:38
Medlem
Hei.

Någon som kan rekommendera några Blowjob Bar i Pattaya /Bangkok? Har du besökt, hur var det?

Har sett på denna i Bangkok..Ser bra ut. Någon som besökt?
https://www.7-heavenbkk.com/

Ser fram imot svar.
Citera
2024-12-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Hei.

Någon som kan rekommendera några Blowjob Bar i Pattaya /Bangkok? Har du besökt, hur var det?

Ser fram imot svar.

Vad är "VIP Mirror room" för något? 200 bath 70 spänn bara
Citera
2024-12-17, 16:54
Medlem
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Vad är "VIP Mirror room" för något? 200 bath 70 spänn bara
Förmodligen ett rum med speglar så man kan titta på transornas bollar medan dom suger av en.
Citera
2024-12-17, 17:00
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Har glömt bort hur prisvärt det är i Thailand...

Snyggt grepp med att brudarna har GF-kläder på sig.
Citera
2024-12-17, 17:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Förmodligen ett rum med speglar så man kan titta på transornas bollar medan dom suger av en.

Klockrent. Tack.
Citera
2024-12-17, 17:08
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Hei.

Ser fram imot svar.
Mitt enda tips är att man inte behöver leta på internet. Rör dig i rätt kvarter. Hittar du en liten bar där det sitter en rad yngre tjejer, gärna i någon sorts uniform, och ler utanför så är affärsidén antagligen öl + avsugning*. Är den lilla baren ett massageställe så är affärsidén massage + avsugning*
Jag tvivlar på att det är någon större idé att rekommendera då det ofta handlar om mindre verksamheter som verkar ha en del personalomsättning, "pensionsåldern" är ganska låg i branschen.

* Andra tjänster kan erbjudas.
Citera
2024-12-17, 21:25
Medlem
Citat:
Hei.

Ser fram imot svar.

Kolla in lolitas.
Citera
2024-12-18, 08:34
Medlem
Jodå jag hann med ett besök på 7heaven när jag var i Bangkok nyligen. Blev först anvisad att välja flicka och valde den jag tyckte var vackrast. Riktigt så oskyldigt snygg som hon var på bilden var inte fallet. Antagligen var bilden minst ett par år gammal. Hon ledde mig in i ett rum där hon först tvättade av mig mellan benen med tvål och ljummet vatten. Klart njutbart redan där.
Därefter fick jag lägga mig på rygg på en brits medan hon tog av överdelen och sköljde munnen med någon bakteriedödande vätska. Jag uppmuntrades att smeka hennes bröst. Och så började hon kyssa mig från halsen och neråt tills hon fick in den i munnen och på ett utsökt skickligt sätt fick mig att komma rätt in i hennes mun. Fantastiskt skönt!
Ny munsköljning och sedan var det klart. Tror inte hon sa ett enda ord under behandlingen - kanske inte ens pratar engelska.
När jag går därifrån kommer funderingarna; Om detta är det enda hon gör på sina arbetspass, hur många hinner hon med varje dag. Trots munsköljningar måste risken ändå vara stor att hon blir smittad av något. Och hur kul är det, känns det att stoppa in den i en mun där hur många som helst har varit.
Fick faktiskt en äckelkänsla - men i och för sig, veckorna har gått och jag verkar inte ha drabbats av något. Så kort sagt en skön engångsupplevelse för jag lär inte prova igenl
Citera
2024-12-18, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Jodå jag hann med ett besök på 7heaven när jag var i Bangkok nyligen. Blev först anvisad att välja flicka och valde den jag tyckte var vackrast. Riktigt så oskyldigt snygg som hon var på bilden var inte fallet. Antagligen var bilden minst ett par år gammal. Hon ledde mig in i ett rum där hon först tvättade av mig mellan benen med tvål och ljummet vatten. Klart njutbart redan där.
Därefter fick jag lägga mig på rygg på en brits medan hon tog av överdelen och sköljde munnen med någon bakteriedödande vätska. Jag uppmuntrades att smeka hennes bröst. Och så började hon kyssa mig från halsen och neråt tills hon fick in den i munnen och på ett utsökt skickligt sätt fick mig att komma rätt in i hennes mun. Fantastiskt skönt!
Ny munsköljning och sedan var det klart. Tror inte hon sa ett enda ord under behandlingen - kanske inte ens pratar engelska.
När jag går därifrån kommer funderingarna; Om detta är det enda hon gör på sina arbetspass, hur många hinner hon med varje dag. Trots munsköljningar måste risken ändå vara stor att hon blir smittad av något. Och hur kul är det, känns det att stoppa in den i en mun där hur många som helst har varit.
Fick faktiskt en äckelkänsla - men i och för sig, veckorna har gått och jag verkar inte ha drabbats av något. Så kort sagt en skön engångsupplevelse för jag lär inte prova igenl

Tack för svar. Spännanded Vem var du med? Är hon med på hemsidan nu? Är ansiktene maskerade då du får se på bilderna innan då du väljer som på hemsidan?
Citera
2024-12-18, 16:32
Medlem
Kan ha varit hon som kallar sig Reina. Och nej bilderna är inte maskade när du är på plats. Dock bara kanske en fem sex tjejer som är i tjänst samtidigt!
Citera
2024-12-18, 21:53
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stighelmer66
Kan ha varit hon som kallar sig Reina. Och nej bilderna är inte maskade när du är på plats. Dock bara kanske en fem sex tjejer som är i tjänst samtidigt!
Väljer man tjej genom att titta på bilder? Hade det inte varit lättare att ha tjejerna sittandes i en soffa?
Citera
2025-02-24, 13:14
Medlem
Då är jag tilbaka från Thailand ca 2,5 veckor där jag beökte Phuket , Pattaya och Bangkok.

Då jag blev nyfiken på konseptet med blowjob barer så var jag inom dessa ställen. Antingen var inne och tog en öl och snackade med tjejerna eller bara var utanför och såg vilka tjejer som.jobbade.
Pattaya;
https://www.thailandredcat.com/blow-job-and-hand-job-bars-in-bangkok/
Kittens Bar (Soi 13/2)
Pump Station 1 & 2 (Soi 13/2)
Club 4 (Bang Lamung)
007 Club (Bang Lamung)
Pirates Hostess Club (Bang Lamung)
Carre Blanc Le Club (Bang Lamung)
King Kong (Soi 6)
Click Bar (Soi 6)
My Friend You Bar (Soi 6)
Full Moon Bar (Soi 6)

Bangkok:
https://www.thailandredcat.com/blow-job-and-hand-job-bars-in-bangkok/
Moonshine Joint (Soi Cowboy)
Jungle Jim’s (Soi Cowboy)
Fanny’s (Soi Cowboy)
Afterschool (Soi Cowboy)
Toy Bar (Soy Cowboy)
Kasalong (Sukhumvit Soi 6)
Lolitas (Sukhumvit Soi 8)
7-Heaven (Sukhumvit Soi 33)

Som sagt var innom alla dessa ställena och hittade faktist inte någon som jag ville vara med. Var faktist BARA på 7-Heaven (Sukhumvit Soi 33) som jag besökte vid 2 tillfällen. Var med TOKYO och CANDY.
Gick til som tidigare beskrivning i denna tråd
Kan verkligheten rekommendera detta ställe.
Der är tjejerna på bilderna du träffar.

Lite annat:
Var innom några Soap Massage i Pattaya. Fanns 3-5 olika prisklasser. Blev inte något då de man önskade gå med var i översta prisklassen och det var ganska dyrt.

I Bangkok bode ca 300 meter fra Soi Cowboy och Sukhumvit Road, en bra location, närhet til allt man kan önska sig. Nana Palace och alla freelancer på Sukhumvit Road.

Var inom ett lite mindre Soap Massage i Bangkok som jag kan rekommendera
https://bkkvice.com/soapy-massage-bangkok/
Var ca 30 tjejer på plats som kunde välja på.
Blev en vanlig "Suck&Fuck" med en söt liten tjej med grymma tatueringen och tandställning

I tilleg blev de 2 massage med HE, 1 massage mex FS, och 1+1 tjejer på hotellrommet.

Får hoppas det blir en tur til Thailand nösta år också men funderar lite på.Japan (Tokyo) eller Brasilien (Rio)
Senast redigerad av mkfckngwsh 2025-02-24 kl. 13:22.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in