Citat:
Ursprungligen postat av
Joker12345
Det räcker att skriva shilajit på Google så får du upp alt du vill .jag säger bara min erfarenhet under dom 8 månader jag har använt den .om du inte känner av den då är du från dom olyckliga.. .det är hur kroppen reagerar Genetiskt .jag brukar jobba upp den med promenad träning simning .jag tar det dagligen på morgonen och eftermiddag . Helst med energi dricka !!!! Vad shilajit innehåller bryr jag mej inte om det har u använts i flera tusen år guds skapelser... samma sak med vatten frukt grönsaker växter örter det är guds skapelser från naturen
Jo men bara för att något står på nätet betyder det ju inte att det är sant. Vad finns det för vetenskapliga undersökningar som styrker att det skulle ha en effekt? Det du skriver här verkligen lyser bondfångeri långa vägar. Om man har ett preparat som har en massa goda medicinska effekter så satsar man väl på att sälja in dessa. Varför blanda ut marknadsföringen med rena lögner.
Om det finns 84 mineraler i detta måste det ju innehålla en massa tungmetaller. Endast ett begränsat antal mineraler behövs i kroppen. Vad ska man ha övriga till?