Citat:
Ursprungligen postat av
exexexex
Jag är nyfiken på Let´s Feast!
Rask har ju orerat i timmar om hur sjuuukt jävla fina och bra vänner dom är. Vänner för livet!
Dumpade dom Rask för otrohetsgrejen eller förstod dom tidigare hur oskön Rask är?
Och tror ni att Rask reflekterar någonting i att ingen vill vara hans polare?
Eller är det också pappans fel?
Nä, han reflekterar inte över det. Han vänder på det. Han säger att han inte vill ha några vänner. Det sägs i en hel del klipp.
Och i höstas tror jag det var. Då sa han att han inte har tid/mår bra tror jag. Så han hade inte snackar med dom, för han känner att han inte hade energi till att vara en bra vän till dom.
På så sätt förekom han att deras vänskap var bruten. Men för oss lägger han fram att det är HAN som inte har tid att vara vän med dom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Greaser
Therese skriver någonting annat än "finaste" på IG. Undrar om hon fått hjälp?
Hon berättar att det ska firas jul hos hennes föräldrar, sedan med Ludde. Vågar man gissa att Cals svärfar äntligen insett vilket kap hans dotter gjort och sätter Cal vid kortänden av bordet som den familjefar och släktens huvudman? Eller behöver han "sovmorgon" och inte får sätta sin fot i det huset? Jag vet ju att jag aldrig skulle släppa in ett sådant skräp, oavsett om det är gift med min älskade dotter.
*FAMILY*
Japp, läser du ett gäng sidor bak, så har det diskuterats i tråden. Givetvis är det roligt att det kommer på tal igen. För han ska exponeras och förnedras så mycket som det går.
Rask har absolut inte förmågan att skämmas för vad han gjort. Han kommer glädjeligen rycka upp deras dörr och vråla GOD JUL ERA FRA STJÄRTAR till hennes familj. Han har ju gjort avkall på yt och sagt som det är, hand döda farmor, hans dotters operation och deras trånga boende är ju den anledningen till han gjorde så.
Ja, det är intressant. Kommer han vara välkommen? Kommer tessan vilja att han följer med efter allt han gjort, IGEN mot henne och deras gemensamma barn. Han har skämt ut dom för all framtid. Ja... va fan händer på julafton. Det är en intressant fråga som sagt.
Jag vet, som själv är ett skilsmässobarn, att det var otroligt jobbigt att fira jul med mamma ena dagen och pappa andra dagen. Så vida pass att jag 30 år senare tycker julen är så otroligt ångesladdad. Eller otroligt och otroligt. Det är jobbigt helt enkelt.
Men det är för allas bästa att dom går varsitt håll. Ja, inte för Rask då. Men för alla andra. Även om det suger hästpung att ens föräldrar skiljer sig. Men att leva så som dom gör, kan aldrig föra något gott med sig.