Citat:
Ursprungligen postat av
P55
Ja han är ju det. Jämfört med de två andra eller den tredje så har han det belevade sättet i sig sen barnsben och självklart kommer han uppträda så. Han har väl aldrig utmärkt sig på nåt sätt i offentliga sammanhang.
Sen att han tycker den här kvällen är skit är en annan femma, men imorgon är en annan dag.
Finns inget belevat allt hos Chris enligt mig. Spelar ingen roll vilka fina skolor han gått på, hans tölpiga personlighet lyser igenom gång på gång.
Se hur belevat prins Daniel och prinsessan Sofia kan bete sig trots sina enkla bakgrunder. Men Chris är verkligen malplacerad i den rojalistiska miljön. Han är en simpel amerikan som saknar känsla för kungliga traditioner och finess.
Ett annat liknande exempel på en amerikan som inte förstår sig på kungliga traditioner är Megan Markle, som mer eller mindre ryckte bort Prins Harry från det brittiska hovet och tog honom till Amerika. Hon gjorde bort sig minst sagt och kunde inte anpassa sig till gamla seder och bruk som det brittiska kungahuset bygger på.
Nu när jag tänker efter kom jag på ytterligare en amerikansk affärsman som ställt till oreda i ett kungahus, nämligen Durek Verrett...