Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 00:03
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Men jvla bgeri, nivn av hetsighet och dlig stmning var ju helt underbar. Det hr med att folk tillts hlla p som trettonriga tjejer och radera sina konton s fort de fr ett emoanfall r ju helt obeskrviligt mongo.
Ok, det kan man ju iofs sga. Andra hller p tills mods eller admin ppnar falluckan. Skillnad? "Sjlvmord", fr egen hand eller by proxy, r kanske bara just mongo, och iaf inte ett stt fnga livet!

Nej, fullvuxna hller inte sjlva p som ngra fjortisar, men de gr barn!
Citera
Idag, 08:26
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ok. S vad har DU gjort fr cancerforskningen, jmf m t ex vad du har betalat fr porr och prostituerade?? Vad har den dr pojken DIG att tacka fr? Att DU av alla mnniskor anvnder hans beklagliga situation fr att frska framstlla dig sjlv som hgre stende med samvete och empati och s? Hoppas att du fr ett tackbrev, fr det r du ju vrd, eller hur.

Sluta skaffa barn, s fds det aldrig mer ngon som fr en vidrig cancertumr som lngsamt ddar en samtidigt som den fr att se jvligare ut n Ringaren i Notre Dame.

Jag GAV tidigare pengar till modeller p Chaturbate utan att krva ngon sexshow, ibland 10% av min egen inkomst varje mnad.

Livet r bara idiotiskt och ondskefullt. Entropin gr att allt annat n korta gonblick av lycka r bokstavligt talat omjliga.
Citera
Idag, 08:32
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoepag
Vet inte om det freudianska felskrivningar men visst inser du att min vrld och min syn samt som jag inte kan se som fel r samma sak dvs att det r din tolkning och ingen absolut sanning.

Nu tar vi ditt pstende att biologiska frldrar r samma sak som nazister.

Till skillnad frn dig s finner mnga gldje och mening i livet, dvs de r glada ver att f leva och vill vara friska s lnge de kan. Deras livsskdning r att livet r ngot som vervgande gott.

S nr de stter barn till vrlden och ger dessa barn goda frutsttningar fr att sjlva f ett gott liv s gr de en god grning utan att skada ngon annan mnniska. D de allra flesta barn som fr en nrande uppvxt faktiskt ocks vxer upp och finner mening i sina liv s r ven utfallet vervgande positivt.

Nazisterna ddade miljontals mnniskor genom sin slutgiltiga lsning, dvs deras ideologi var varken till syfte eller utfall positivt eller god.

Sedan r det intressant att du anvnder just ordet frihetlig samtidigt som du i dina inlgg nstan alltid vill ptvinga andra dina vrderingar och levnadsval.

Det r nstan ingen som tycker att det mesta i livet r gldje och njutning, inte ens de rikaste och mktigaste mnniskorna som finns och nnu mindre de fattigaste och olyckligaste stackars jvlarna i de vrsta skitlnderna. Dremot pstr de flesta att det r p det sttet, vilket gr att tragedin fortstter helt i ondan.

Jag r definitivt frihetlig. Jag hatar alla lagar mot offerlsa brott och vill helst inte att det ska finnas ngon stat och ngra lagar verhuvudtaget. ven om livet i sig sjlvt r dligt, s lgger staten sten p brdan med sitt vidriga frtryck.

Att fortplanta sig r det enda som jag skulle vilja neka ngon. Det r inte ens mycket begrt, eftersom det r vldigt ltt att ha sex utan att gra ngon gravid.
Citera
Idag, 08:55
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ok, det kan man ju iofs sga. Andra hller p tills mods eller admin ppnar falluckan. Skillnad? "Sjlvmord", fr egen hand eller by proxy, r kanske bara just mongo, och iaf inte ett stt fnga livet!

Nej, fullvuxna hller inte sjlva p som ngra fjortisar, men de gr barn!

Att skaffa barn r grundfelet. Jag undrar hur ni NPCs r funtade. Dr p Discord och p YouTube har jag sjlsfrnder. Alla hatar vi lneslaveri, leda och lidande. Majoriteten hatar ocks kapitalisterna och staten. Jag undrar hur fan man r funtad nr man tycker att ngon (tminstone i de flesta fall) som aldrig har bett om att f fdas har en "skyldighet" att arbeta fr att ens f ta och ha en bostad nr den r ldre n 18 eller t.o.m. nnu tidigare.

Om ni tminstone hade varit fr medborgarln och 20 timmars arbetsvecka och emot alla lagar mot offerlsa brott, men nej, nstan alla NPCs tycker att det r en "skyldighet" att arbeta lika lnge som man gjorde fr 125 r sedan, trots traktorer, lastbilar, motorsgar, borrmaskiner, grvmaskiner, robotar och datorer och att man bara ska f sitt uppehlle av samhllet i undantagsfall och att det ska finnas massor av lagar som frpestar livet bara fr att hlla mnniskor kuvade och fr att sysselstta nollor till byrkrater.

Lyssna p JoJo Holly: The Emptiness of All Things

eller Marc AntiNatalist: Wage slaves incorporated

Den dr transpersonen med det rosa hret r bokstavligt talat klokare och moraliskt hgre stende n alla politiker p riks- och internationell niv och alla miljardrer tillsammans p hela jorden. Bara det visar hur otroligt sinnessjuk denna vrld r. Nstan allting r helt uppochner.

Sluta stta nya mnniskor till att strva, lida och d fr ingenting i detta onda, sjuka helvete!
Citera
Idag, 11:38
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Att skaffa barn r grundfelet. Jag undrar hur ni NPCs r funtade. Dr p Discord och p YouTube har jag sjlsfrnder. Alla hatar vi lneslaveri, leda och lidande. Majoriteten hatar ocks kapitalisterna och staten. Jag undrar hur fan man r funtad nr man tycker att ngon (tminstone i de flesta fall) som aldrig har bett om att f fdas har en "skyldighet" att arbeta fr att ens f ta och ha en bostad nr den r ldre n 18 eller t.o.m. nnu tidigare.

Om ni tminstone hade varit fr medborgarln och 20 timmars arbetsvecka och emot alla lagar mot offerlsa brott, men nej, nstan alla NPCs tycker att det r en "skyldighet" att arbeta lika lnge som man gjorde fr 125 r sedan, trots traktorer, lastbilar, motorsgar, borrmaskiner, grvmaskiner, robotar och datorer och att man bara ska f sitt uppehlle av samhllet i undantagsfall och att det ska finnas massor av lagar som frpestar livet bara fr att hlla mnniskor kuvade och fr att sysselstta nollor till byrkrater.

Lyssna p JoJo Holly: The Emptiness of All Things

eller Marc AntiNatalist: Wage slaves incorporated

Den dr transpersonen med det rosa hret r bokstavligt talat klokare och moraliskt hgre stende n alla politiker p riks- och internationell niv och alla miljardrer tillsammans p hela jorden. Bara det visar hur otroligt sinnessjuk denna vrld r. Nstan allting r helt uppochner.

Sluta stta nya mnniskor till att strva, lida och d fr ingenting i detta onda, sjuka helvete!

Om livet r s fruktansvrt, varfr tar man inte bara tag i saken och tar livet av sig?
Det r ingen som tvingar en att leva och om man verkligen vill gra slut p det s skulle det inte vara ngra problem s lnge man r lite handlingskraftig.
Varje kvll du gr till sngs fr att sedan vakna upp igen, det ger nd ett slags bevis fr att du vljer det hr livet framfr dden.
Jag kan kpa pstendet om att livet fr de flesta innehller mer lidande n njutning men kanske man kan finna mening p andra stt.
Det finns till och med rullstolsbundna som lyckats skapa sig en vrdig tillvaro.
Citera
Idag, 12:58
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Om livet r s fruktansvrt, varfr tar man inte bara tag i saken och tar livet av sig?
Det r ingen som tvingar en att leva och om man verkligen vill gra slut p det s skulle det inte vara ngra problem s lnge man r lite handlingskraftig.
Varje kvll du gr till sngs fr att sedan vakna upp igen, det ger nd ett slags bevis fr att du vljer det hr livet framfr dden.
Jag kan kpa pstendet om att livet fr de flesta innehller mer lidande n njutning men kanske man kan finna mening p andra stt.
Det finns till och med rullstolsbundna som lyckats skapa sig en vrdig tillvaro.

Man blir fegare som vuxen, helt enkelt. Som barn r det ltt att ta livet av sig om man kan gra det utan lidande. Om vi hade haft vapen hemma nr jag var ngonstans mellan 8 och puberteten, s hade jag nstan skert blst skallen av mig, men eftersom min far var och r en feg tnt, hade vi inga vapen, fast farfar, gammelfarmors bror m.fl. slktingar var jgare.

Det r detta som Hamlet talar om i sin monolog, fr vrigt, fast han fr censurens skull var tvungen att tala om rdslan fr ett straff i efterlivet istllet: https://www.youtube.co/watch?v=SjuZq-8PUw0

Blir livet fr outhrdligt, t.ex. om jag blir som killen med den vidriga tumren i nsan, s tar jag livet av mig nd.

Om man inte frmr att ta livet av sig r det enda anstndiga att vara antinatalist och gra sitt bsta fr att vertala andra till att vara det ocks. ven om det inte r srskilt modigt r det fortfarande 10000 gnger modigare n att vara en NPC och natalist, som skapar helt nya individer som ska lida fr ingenting.
Citera
Idag, 15:13
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Man blir fegare som vuxen, helt enkelt. Som barn r det ltt att ta livet av sig om man kan gra det utan lidande. Om vi hade haft vapen hemma nr jag var ngonstans mellan 8 och puberteten, s hade jag nstan skert blst skallen av mig, men eftersom min far var och r en feg tnt, hade vi inga vapen, fast farfar, gammelfarmors bror m.fl. slktingar var jgare.

Det r detta som Hamlet talar om i sin monolog, fr vrigt, fast han fr censurens skull var tvungen att tala om rdslan fr ett straff i efterlivet istllet: https://www.youtube.co/watch?v=SjuZq-8PUw0

Blir livet fr outhrdligt, t.ex. om jag blir som killen med den vidriga tumren i nsan, s tar jag livet av mig nd.

Om man inte frmr att ta livet av sig r det enda anstndiga att vara antinatalist och gra sitt bsta fr att vertala andra till att vara det ocks. ven om det inte r srskilt modigt r det fortfarande 10000 gnger modigare n att vara en NPC och natalist, som skapar helt nya individer som ska lida fr ingenting.

Jag tror inte viljan r tillrckligt stark d, lider man tillrckligt mycket s fr man till slut nog.
Om det fanns ett piller som frst gjorde dig lugn och sedan ddade dig, hade du svalt det d?
Citera
Idag, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Jag tror inte viljan r tillrckligt stark d, lider man tillrckligt mycket s fr man till slut nog.
Om det fanns ett piller som frst gjorde dig lugn och sedan ddade dig, hade du svalt det d?

Han hade nog fredragit ngra brs och en god kttbit istllet fr det pillret.
Citera
Idag, 18:32
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Han hade nog fredragit ngra brs och en god kttbit istllet fr det pillret.

Ja, det r de sm sakerna som gr livet meningsfullt.
Citera
Idag, 18:39
Medlem
Citat:
Det r nstan ingen som tycker att det mesta i livet r gldje och njutning, inte ens de rikaste och mktigaste mnniskorna som finns och nnu mindre de fattigaste och olyckligaste stackars jvlarna i de vrsta skitlnderna. Dremot pstr de flesta att det r p det sttet, vilket gr att tragedin fortstter helt i ondan.

Jag r definitivt frihetlig. Jag hatar alla lagar mot offerlsa brott och vill helst inte att det ska finnas ngon stat och ngra lagar verhuvudtaget. ven om livet i sig sjlvt r dligt, s lgger staten sten p brdan med sitt vidriga frtryck.

Att fortplanta sig r det enda som jag skulle vilja neka ngon. Det r inte ens mycket begrt, eftersom det r vldigt ltt att ha sex utan att gra ngon gravid.

Nr skrev jag att det mesta i livet r gldje och njutning? Det har inget med saken att gra.
ven ett ftal ljuspunkter kan ge en mening i livet, ven hrt slitsamt arbete kan gra det om man upplever att det fyller ett syfte.

Jag har rest i mnga fattiga lnder och dr trffat lyckliga levnadsglada mnniskor, faktiskt ofta i hgre grad n hr i Sverige. Ngra av mina starkaste minnen i livet upplevde jag i en regnskog med mnniskor som hade en brkdel av vad jag har materiellt, dels pga den fantastiska naturen men ocks fr den inblick i deras liv jag fick.

Ditt pstende om att du r frihetlig samtidigt som du nskar neka andra att f barn visar bara hur inkonsekvent dina resonemang r.
Du har inte bara fel i dina slutsatser du har fel i ditt stt att resonera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in