Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riviera1
Hej kära vänner , någon som kan länka eller hänvisa till någon simpel guide som förklarar hur jag kommer igång med iptv?
Eller kanske orkar förklara som att jag var 5år ( vilket jag är inom just teknik )
Det jag har mest problem är att hitta en bra provider för rimligt pris? Var är bra att söka ?
Om jag fattat det rätt iallafall ,
Jag behöver en box/sticka right ?
Funkar denna ? Thomson streaming stick 140 , säljs för typ 600:- spänn på Amazon . Ser många här som pratar om Formuler , vad är anledningen att den är dubbelt så dyr? Vad är det den gör bättre liksom?

När jag väl köpt box/sticka antar jag att jag ska ladda ner typ Tivimate?

Det är här efter jag inte vet riktigt . För var hittar jag själva content att lägga in till tivimate samt en jätteviktig fråga , finns det några appar att ladda ner på Google store som kanske redan streamar tex sport och liknande ? Jag har en just nu faktiskt men tänkte om det finns fler .

Tack och ursäkta alla dumma frågor .

En box torde vara betydligt bättre gällande codecs, cpu/grafikchip, HDMI 2.1, Mytvonline 2/3, Wifi AX, Ethernet Gigabit, USB3, samt mycket mer.

Formuler kör med Mytvonline 2/3 för att spela upp streamen, du kommer inte vilja ha något annat.

Bara gå in och läs och jämför,.

Att välja provider är lite lotteri, mycket beror på vilket stadsnät och tjänsteleverantör du har om det ska flyta på bra, routingen till servrarna sker lite olika.
Senast redigerad av peckapecan Idag kl. 16:59.
Citera
Idag, 17:00
Medlem
Det finns mkt bluffare bakom en hel del IP-TV bolag, inte så lustigt! Men dom vill säkert ha fler kunder så därför blir det här med ingen kontakt/leverans av länk/inlogg efter betalning ganska ologiskt, det logiska är att en del kanske många har tvingats till försiktighet med tanke på razzian som skedde i slutet på november!

Jag blev blåst en gång på samma sätt som ni beskriver ovan, jag sökte vidare och nyttjade chat tjänsten på några sidor, till slut fick jag svar i chatten, blixtsnabbt dessutom, där köpte jag o allting funkade klockrent!

Obs!!! Köp bara 1 månad om ni känner tvivel, och om möjligt undvik Safello om det pröjsas i bitcoin, dom är svindyra!
35 spänn vid köp av bitcoin, 250 spänn när man skickar bitcoin till någon!
Citera
Idag, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandy4ever
NÅN SOM HAR TAPPAT KONTAKTEN MED IPTV KUNGEN? Försvann för 2 w sen och får ingen feedback från dom.

Jag har inte lyckats få kontakt med dem. Försökte förnya men får inget svar. De drabbades kanske av tillslaget för ett tag sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in