Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
Idag, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Nej, det kan inte bli farligt. Klipp skiten och bara brösta skiten. Du mår ordentligt jävla piss i max 30 dagar sen kommer du märka tydlig förbättring varje dag. Detta jävla hattandet fram och tillbaka gör absolut ingen nytta. Om du nu trycker i dig 2 kg kratom i månaden, vilket är totalt sinnessjukt, så kommer du ju få hålla på med din nedtrappning i flera år innan du är nollad.
Kliv av skiten och må piss och ge sedan fan i alla olika preparat, du kan ju inte hantera det.

Läste igenom det jag skrev och märkte att jag framstod ganska hårt, men hoppa av allt och låt din kropp återhämta sig och så snart du orkar så lägger du in nya, stabila och snälla vanor istället. Ångest kan lindras med massa olika aktiviteter. Sök kbt. Alla substanser gör dig bara i obalans. Lycka till.
Tack för pepp!
Ja går och funderar på vilken väg jag ska gå, bara ta skiten som med buprenofinet! Visste att det inte var farligt då var det lättare.
Citera
Idag, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxytorsk
Tack för pepp!
Ja går och funderar på vilken väg jag ska gå, bara ta skiten som med buprenofinet! Visste att det inte var farligt då var det lättare.

Jävlar vilka doser, vet att jag körde runt 15-25g/dagen och jag släppte den bara.. hade lugnande som hjälp.

Det tog ett bra tag men det gick att lägga ner den på egen hand. ATn va dock jobbigare än många andra preparat.

Men det går så kör bara, inget att vänta på.
Lycka till!
Citera
Idag, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
Jävlar vilka doser, vet att jag körde runt 15-25g/dagen och jag släppte den bara.. hade lugnande som hjälp.

Det tog ett bra tag men det gick att lägga ner den på egen hand. ATn va dock jobbigare än många andra preparat.

Men det går så kör bara, inget att vänta på.
Lycka till!
Tack för pepp!

Vad tog du för lugnande? Jag äter ju 30mg stesolid om dagen, har ju i och för sig möjligheter att tredubbla den dosen under i alla fall en månad. Men då får man svettas efter det sen
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in