Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
För tredje gången: kan du sluta bry dig så mycket om vad andra vill göra med sina kroppar? Du har inte med det att göra, och det är inte ens någon diskussion.
Man väljer inte ledare baserat på att man tycker att andra inte ska operera sig. Det är ganska närliggande att välja ledare för att man gillar samma färg på gardinerna. Men det kanske du tycker är ett ansvarsfullt sätt att nyttja sin rösträtt på?
Jag bryr mig förstås om vad jag vill. Passar det inte är de väl bara att gömma sig på något annat forum, så du slipper det.
Nu handlade inte frågan om människors rätt till sin kropp, utan deras rätt att säga sanningen. Men jag gissar att din läsförståelse är högst bristfällig. Eller så fegar du ur.
Jag ställde en fråga och du kunde inte svara på den, utan svarade på något annat. Anser man att man får sina åsikter förtryckta, väljer man en ledare som anser att man har rätt att säga sanningen och arbetar för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Du har fortfarande inte lyckas nämna en enda rimlig högerdebattör där, som jag bad dig om.
Jag har inte X, men läser där ibland. Kan ta Henrik Jönsson. Brukar han göra så?
https://x.com/jonsson_henrik?ref_src...Ctwgr%5Eauthor
Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Jasså det säger du. Det hade ju varit tänkvärt om det inte hade varit för sådana här pärlor:
Citat:
Ursprungligen postat av Mig
Du har väl hela arsenalen klar. Nazist, rasist, homofob, transofob, WT, misogyn och vad du nu använder?
Det var en retorisk fråga. Trodde du förstod det då det var ett frågetecken på slutet. Men återigen, läsförståelse från dig. Men eftersom du verkar lite trög, kan jag fråga dig så här istället. Har du aldrig använt den typen av epitet om andra?
Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Nej jag tillämpar bara argumentationstekniken på twitter som du ju respekterar så högt och som alla ska stå still och lyssna på (motsatsen till "fly från").?
Nu tillämpas din teknik förstås även här, speciellt från vänsterhåll faktiskt, men även hos mitten, högern men framförallt odefinierade faktiskt. Men varför gör du det? Det bevisar väl bara att du är likadan, när du kan det. Eller kan du debattera seriöst?
Min hypotes är förstås att ni är egentligen inte bättre, bara tål mindre. Men nu visar du väl bara att jag har rätt. Genom att diskutera seriöst, skulle du förstås kunna visa att jag har fel om dig i alla fall. Det var därför jag drog igång det här. Men då visar du bara motsatsen, att du inte kan debattera seriöst. Vad skulle poängen med det vara? Kan du förklara det? För eftersom jag är här, är det förstås inget jag är obekant med.
Citat:
Ursprungligen postat av
BuckshotBill
Haha, detta är för roligt alltså. Det är såhär det är en vanlig dag på twitter. Är det inte härligt längre?
Så hur skulle du vara om du var seriös då. Det är det intressanta. Eller tar du bara twitter som en ursäkt för att bete dig så här. Så då kan du väl visa hur det är när du är seriös. För den sidan har du inte visat upp. Finns den ens, eller är det bara ett påhitt från dig?