Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vilken satans jävla stil (Tobbe i Köping är bäst)! Du kan inte vara lesbisk och nazistisk på samma gång, det fungerar inte så i den här världen, din dumma jävla hora. Utanförskap värre än vad någon annan människa någonsin känt. "Nu är du riktigt full, det hör jag på dig." Ja, för i helvete. Min mamma är så himla dålig. Du blir liksom hatat från alla håll och kanter. Culture, Alienation, Boredom and Despair! Mina känslor är äckliga, medan min hjärna är som era hjärnor. Det här året har varit det mest förvirrade och jobbiga någonsin.

Tror du att man mår bra av att vara i närheten av typer som Goldstein? Skulle du känna dig hemma, accepterad i deras led?

Hur tror du luften är där de samlas i betydande antal? Jag tror att det knappt går att andas.
Citera
Igår, 13:19
Medlem
NordicNewsOutlets avatar
Bilder från Motståndsrörelsens 30 nov firande.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...n-30-november/

Ser mycket bra ut. Hade varit kul om denna dag blev en ny salemmarch-dag. Som enade rörelsen vid detta firande.
Citera
Igår, 13:43
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNewsOutlet
Bilder från Motståndsrörelsens 30 nov firande.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.s...n-30-november/

Ser mycket bra ut. Hade varit kul om denna dag blev en ny salemmarch-dag. Som enade rörelsen vid detta firande.

Judeälskade bög i kjol?! Hahahahaha
Ja motståndarna gör det lätt att förakta dom.
Citera
Igår, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vad tycker NMR-gubbarna, specifikt de på Radio Nordfrost, om Assads kollaps?

Sorgetårta?

De släppte ett radio-avsnitt om det ämnet igår.
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Offerviljas avatar
Jag tar en varning nu. Den ynkligaste lilla moderatorn på Flashback är Iknowafewthings. "Vi raderar allting som rapporterats av yttrandefrihetshatande äckel, jag har ingen hjärna alls själv." Vad ger dig rätten att radera mina inlägg? Låt oss få vara konstnärer och skriva helt fritt istället, ditt vidriga jävla svin. Flashback vore så oerhört mycket bättre utan värdelösa moderatorer. Att hela tiden hämmas av att behöva hålla igen på grund av de här reglerna gör att du tvingas skriva tråkigt och dåligt. Här håller faktiskt min mamma, som är konstnär och född samma år (1971) som Jonas De Geer, med mig. Liten kuk, liten kuk, liten kuk på de flesta moderatorerna på Flashback! sm910dif har dock mycket bra känsla. Han kan tänka själv och raderar rätt sorts inlägg. Det finns ingenting som jag hatar mer än sådana där människor som Iknowafewthings. Ta bort moderatorerna från Flashback! Länge leve yttrandefriheten!

Mycket viktigt för Nordiska motståndsrörelsen och svensk nationalism, yttrandefrihetshatande moderatorjävel:

Amanda Werne (Slowgold) - Rain and Tears (På Spåret 2017)
Senast redigerad av Offervilja Igår kl. 22:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in