Jag tar en varning nu. Den ynkligaste lilla moderatorn på Flashback är Iknowafewthings.
"Vi raderar allting som rapporterats av yttrandefrihetshatande äckel, jag har ingen hjärna alls själv." Vad ger dig rätten att radera mina inlägg? Låt oss få vara konstnärer och skriva helt fritt istället, ditt vidriga jävla svin. Flashback vore så oerhört mycket bättre utan värdelösa moderatorer. Att hela tiden hämmas av att behöva hålla igen på grund av de här reglerna gör att du tvingas skriva tråkigt och dåligt. Här håller faktiskt min mamma, som är konstnär och född samma år (1971) som Jonas De Geer, med mig. Liten kuk, liten kuk, liten kuk på de flesta moderatorerna på Flashback! sm910dif har dock mycket bra känsla. Han kan tänka själv och raderar rätt sorts inlägg. Det finns ingenting som jag hatar mer än sådana där människor som Iknowafewthings. Ta bort moderatorerna från Flashback! Länge leve yttrandefriheten!
Mycket viktigt för Nordiska motståndsrörelsen och svensk nationalism, yttrandefrihetshatande moderatorjävel:
Amanda Werne (Slowgold) - Rain and Tears (På Spåret 2017)