Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-07, 13:34
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Varför ska du prostituera dig förresten? Finns massor av yrken som behöver arbetare. Begriper du inte att det är inte bara är dig själv du drar ner i skiten utan du sprider skam över din familj, din släkt och din nation. Ta dig samman!

Men herregud! Om det är någon här som skämmer ut sig själv och sin omgivning, så är det i så fall du och dina gelikar. Förövrigt är det ganska osvenskt med hederskultur, så flytta till Iran el dyl om du nu ska hålla på med sånt. Här i Sverige tror vi på frihet, demokrati och rättvisa, och vi vill inte ha självutnämnda "översittare" som ska bestämma hur vi andra ska leva våra liv.
Citera
2024-12-07, 13:35
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkNails
Sen det andra kan du och jag bara lägga ner och diskutera. Du kommer aldrig vilja eller förstå min syn om sexarbete. Och det är ok..

Ja, det som han skrev var både elakt och idiotiskt. Dessvärre finns det idioter.
Citera
2024-12-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Men herregud! Om det är någon här som skämmer ut sig själv och sin omgivning, så är det i så fall du och dina gelikar. Förövrigt är det ganska osvenskt med hederskultur, så flytta till Iran el dyl om du nu ska hålla på med sånt. Här i Sverige tror vi på frihet, demokrati och rättvisa, och vi vill inte ha självutnämnda "översittare" som ska bestämma hur vi andra ska leva våra liv.
Det finns inte en jävel som stolt deklarerar att deras barn är prostituerade och det gäller alla slags folk. Ni har ingen som helst skam verkar det som. Rättfärdigar era perversiteter med stolthet. Fortsätt du som du gör, snart kommer iranier och dylika grupperingar att ta över Sverige och då kommer det att bli sluttramsat. Knulla av dig ordentligt nu innan det stoppas.
Citera
2024-12-08, 16:20
Medlem
Storstaffans avatar
Citat:
Det finns inte en jävel som stolt deklarerar att deras barn är prostituerade och det gäller alla slags folk. Ni har ingen som helst skam verkar det som. Rättfärdigar era perversiteter med stolthet. Fortsätt du som du gör, snart kommer iranier och dylika grupperingar att ta över Sverige och då kommer det att bli sluttramsat. Knulla av dig ordentligt nu innan det stoppas.

Mycket känslor och inte mycket till saklig argumentation. HORSVERIGE pratar om perversioner, och anser sig säkert själv vara fri från sådana. Men det hat som bubblar fram här ser jag inte som ett sundhetstecken.
En annan sak — vad har "iranier och dylika grupperingar" i den här debatten att göra?
Citera
2024-12-08, 16:24
Medlem
Vi vet inte hur ideell eller karriärlysten Simon har varit - han är idag befordad polis,

Jaga horor o torskar var typ botten av botten inom polisen o de som jobbade med detta
kallades för fittpatrullen.

Genom att satsa hårt o lyfta detta har Simon kunnat göra karriär på ett väldigt enkelt sätt utan större konkurrens - de andra poliserna har ju lämnat fittpatrullerna så fort de kunnat.

OBS tycker Simon är rätt ok o jag har uppfattat honom som ideell o seriös o han har ett
gott rykte hos tonårsflickföräldrar.

Hur är hans relationsstatus - fru barn etc - är han ensam har han nog goda möjligheter att skaffa
en Lolita - männens drömscenario.

En riktig man fixar inte med plånboken - har jag rätt eller fel - är Dermot Cleminger en riktig man
(o lite detsamma för Göran Lambertz) Niclas Wahlgren m fl
Citera
2024-12-08, 16:46
Medlem
PinkNailss avatar
”En riktig man fixar inte med plånboken - har jag rätt eller fel - är Dermot Cleminger en riktig man
(o lite detsamma för Göran Lambertz) Niclas Wahlgren m fl[/quote]”

Min åsikt är att du har fel. Endel vill ha en tjänst av ett proffs utan sidoeffekter. Det är stor skillnad på och ha sex med någon som genuint älskar det och har det som ett intresse än någon som bara ser det som en “release” (dock inget fel med det) Och precis som vilken tjänst som helst, där man är duktig, så kostar det.. Priset jag tog för min tjänst, hade inte vem som helst råd med. Har inget med manlighet och göra.
Citera
2024-12-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vi vet inte hur ideell eller karriärlysten Simon har varit - han är idag befordad polis,

Jaga horor o torskar var typ botten av botten inom polisen o de som jobbade med detta
kallades för fittpatrullen.

Genom att satsa hårt o lyfta detta har Simon kunnat göra karriär på ett väldigt enkelt sätt utan större konkurrens - de andra poliserna har ju lämnat fittpatrullerna så fort de kunnat.

OBS tycker Simon är rätt ok o jag har uppfattat honom som ideell o seriös o han har ett
gott rykte hos tonårsflickföräldrar.

Hur är hans relationsstatus - fru barn etc - är han ensam har han nog goda möjligheter att skaffa
en Lolita - männens drömscenario.

En riktig man fixar inte med plånboken - har jag rätt eller fel - är Dermot Cleminger en riktig man
(o lite detsamma för Göran Lambertz) Niclas Wahlgren m fl
1.X
2X
3.Lever nog ensam. Varför tror du han drömmer om en sk Lolita.?.
4.Du har fel. Alla kvinnor faller för en fet plånbok. Att dessa män fastnade i fällan har inget med det att göra. De är torskar...Att betala för kärlek är alltid fel...Ingen kastar första stenen..
Citera
2024-12-08, 17:48
Medlem
PinkNailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
1.X
2X
3.Lever nog ensam. Varför tror du han drömmer om en sk Lolita.?.
4.Du har fel. Alla kvinnor faller för en fet plånbok. Att dessa män fastnade i fällan har inget med det att göra. De är torskar...Att betala för kärlek är alltid fel...Ingen kastar första stenen..

Nej alla kvinnor faller inte för en fet plånbok. Och alla ser inte sex som kärlek. Det kan jag med säkerhet berätta för dig. Alla människor är olika, endel har bara väldigt svårt och förstå det. Den dagen alla skulle inse det, den dagen får vi ett bättre samhälle.
Citera
Igår, 21:38
Medlem
Neksnors avatar
Simon ska vara med i P4 Extra i morgon (tisdag 10 november). Av det lilla som nämndes i slutet av dagens program verkar han vara inbjuden på grund av sitt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in