Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-30, 00:02
Medlem
SkoterBengts avatar
Det florerar väldigt mycket hittepå grejer om droppar och piller som ska ge dig flera centimeters på både längd och omkrets.
Det finns gorilla-trick,growthjelly, salt-trick och det ena efter det femte.

Så, har ni provat någon av alla dessa kurer?
Vad blev resultatet?

Sen finns det dom här lite mer beprövade metoderna så som stretching,jelqing, vikter och pump.
Och finns det någon som kan skryta med att ha lyckats med något av det?
Det enda man ser om sånt är vavanto och reels med avdankade porrskådisar som applicerat detta i sin karriär. Men ingen som har bevisat några som helst konkreta bevis på att det fungerar.

Nu är jag, som många av er andra missnöjd med storleken på mitt verktyg. Och det vore väldigt välkommet med någon metod som faktiskt fungerar. Istället för att göra en riskfylld och kostsam plastikoperation på kronjuvelen.
Jag har hittills provat "gorilla-trick". Vilket är droppar du ska ta dagligen, som innehåller nå mirakelmedel och Hornygoat weed. Som ska få bananen att växa. Rent fejkat skit, dropparna gav mig dessutom blodtrycksfall ibland. Sen vet jag inte om jag införskaffade droppar från rätt tillverkare.
Growthjelly i kombination med jelqing provar jag fortfarande. Men saknar självdisciplinen som krävs för att det tydligen ska fungera. Då man bör göra det kontinuerligt dagligen a 20min.
Pumpar gör jag mer eller mindre dagligen, visst ger det den tillfälliga uppumpade skönheten. Men det ska tydligen ge mer permanenta resultat om man gör det dagligen.

Men har inte sett eller märkt några permanenta skillnader på han där nere, än.

Vad har ni provat?

(Ber om ursäkt i förväg om denna tråd ligger fel)
Citera
2024-11-30, 00:29
Medlem
Impudicuss avatar
Jag runkade väldigt mycket och ofta från tidig ålder. Det blev ett antal träffar med barnpsyk på BUP men det hjälpte inte. Möjligen var det ovanligt mycket runkande som gjorde att jag fick den stolek jag har.

Antingen beror det på flitig träning som pojke eller så får man det som generna säger. Men jag tror inte på trix med mediciner eller att dra i den.
Citera
2024-11-30, 05:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SkoterBengt
Det florerar väldigt mycket hittepå grejer om droppar och piller som ska ge dig flera centimeters på både längd och omkrets.
Det finns gorilla-trick,growthjelly, salt-trick och det ena efter det femte.

Så, har ni provat någon av alla dessa kurer?
Vad blev resultatet?

Sen finns det dom här lite mer beprövade metoderna så som stretching,jelqing, vikter och pump.
Och finns det någon som kan skryta med att ha lyckats med något av det?
Det enda man ser om sånt är vavanto och reels med avdankade porrskådisar som applicerat detta i sin karriär. Men ingen som har bevisat några som helst konkreta bevis på att det fungerar.

Nu är jag, som många av er andra missnöjd med storleken på mitt verktyg. Och det vore väldigt välkommet med någon metod som faktiskt fungerar. Istället för att göra en riskfylld och kostsam plastikoperation på kronjuvelen.
Jag har hittills provat "gorilla-trick". Vilket är droppar du ska ta dagligen, som innehåller nå mirakelmedel och Hornygoat weed. Som ska få bananen att växa. Rent fejkat skit, dropparna gav mig dessutom blodtrycksfall ibland. Sen vet jag inte om jag införskaffade droppar från rätt tillverkare.
Growthjelly i kombination med jelqing provar jag fortfarande. Men saknar självdisciplinen som krävs för att det tydligen ska fungera. Då man bör göra det kontinuerligt dagligen a 20min.
Pumpar gör jag mer eller mindre dagligen, visst ger det den tillfälliga uppumpade skönheten. Men det ska tydligen ge mer permanenta resultat om man gör det dagligen.

Men har inte sett eller märkt några permanenta skillnader på han där nere, än.

Vad har ni provat?

(Ber om ursäkt i förväg om denna tråd ligger fel)
Börja träna magen så får du se att den växer om du tar o trycker området där kuken sitter fast hos feta människor när de har fet mage då trycker den neråt så att valkarna gör så att kuken ser mindre ut

Sen kan du träna på erektion där du spänner röven så hårt det går bloodet trycks ut i kuken det är ju det som gör att penisen växer

Sen är det vilka gener du har som avgör det finns inga mirakel droppar eller pump som hjälper
Citera
2024-12-06, 14:52
Medlem
K-Glitchens avatar
pumpning ger en boost för stunden. Kan sitta i ett par dagar om du pumpar dagligen.
Att det ska vara permanenta resultat är helt enkelt inte sant.

Jag pumpade i stort sett dagligen för en 10 år sedan eller nåt med en känd pump som refererar till att det är din kompis i badrummet.

Jag har läst nån tråd här på forumet för nåt eller några år sedan där nån lyckades få sin penis att växa ett par cm med genom att använda nån förlängningsapparat varje dag.
Om jag minns rätt tog det flera månader.

Att ta en tablett och förvänta sig att kuken helt plötsligt ska växa en decimeter?
nja.. he he. Lite logiskt tänkande om hur kroppen fungerar skadar inte.
Citera
Igår, 20:37
Medlem
MrB00ZEs avatar
Av någon konstig anledning märker jag att min kuk är större under månaderna Augusti - Oktober och sedan blir mindre när vintern kommer.

Sedan tar det tills Augusti nästa år för att den ska bli stor igen.

Finns det någon förklaring till det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in