Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-07, 19:58
Medlem
Inte för att jag kan något om rapmusik men borde inte en influencer veta vem Jireel är?
Citera
2024-12-07, 20:16
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inte för att jag kan något om rapmusik men borde inte en influencer veta vem Jireel är?
Sa han att han inte visste vem det var? Alla alternativ var rappare, det var dock bara en av alternativen som gjort MOTY.
Citera
2024-12-07, 20:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Kanske Jireel inte är känd utanför ortenkulturen? Tänk på att vita och blattar/negrer oftast lever i olika bubblor så att säga.
Citera
2024-12-07, 23:58
Medlem
Ganonitos avatar
Inte ens Gradvall hade koll på Jireel.
Citera
2024-12-08, 00:52
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Influencer i stolen nu alltså
Det var inte så mycket ”influencer” över honom på riktigt utan möjligen en wannabe influencer. När Rille pressade honom lite om det så sa han bara ”jag lägger upp lite grejer på Tiktok”. Så sanningen är nog att det är ett par tusen som ser det han lägger upp och att han på sin höjd drar in någon tusenlapp i månaden på det.

Han verkade ju rent allmänt vara en slacker som inte visste vad han ville med sitt liv. Hade tagit studenten i våras men pluggade nu inte vidare utan verkade mest flyta omkring och funderade lite på att resa till Italien o.s.v.
Senast redigerad av Dr King 2024-12-08 kl. 01:01.
Citera
2024-12-08, 00:59
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Inte ens Gradvall hade koll på Jireel.
För att vara musikjournalist är Jan Gradvall förvånansvärt kass på musik. Det känns som att det ett flertal gånger har hänt att den tävlande vänt sig till stjärnorna med en musikfråga just för att de trodde att han skulle kunna den. Han har då sagt att han borde kunna det ”men just denna fråga kunde han inte”.

Så den gode Janne försöker lite för ofta antyda att de har haft otur med just den musikfråga de har fått för dagen när det i själva verket börjar bli ett ganska tydligt mönster som visar att Jannes musikkunskaper är ganska ihåliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in