Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-20, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Jag skulle sga tvrtom att det r du som r anmrkningsvrt dum och indoktrinerad utan kritiskt tnkande eller frstelse fr dom maktstrukturer som finns. Det r extremt naivt.
Vidare att resonera med ngon som du leder dessvrre ingenvart, d jag inte tror att du har frmgan att faktiskt frst saker bakom partikulisserna.

Du skriver en massa och anvnder skarpa uttryck utan att egentligen sga ngonting av substans (om n med jttekonstig grammatik). Som ett jvla TED talk.
Citera
2024-11-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEDAM
Man blir p riktigt dumt av att lsa gammelmedia och att se p SVT/TV4. De undanhller viktiga perspektiv/fakta.

Formatet r frldrad och i lskade publik service s r det en strategi.

Det lter jag vara osagt, men att SVT inte har tid, plats eller resurser att laga en debatt, pod eller likande Joe Rognan stil r helt befngt.

Jag lyssnade p stranhll i Sista mltiden och 90% av mitt frakt frsvann och istllet ser jag en kpt och trevlig kvinna som jag tycker tvrt emot.
Samma med Jomshoff, men ven magdalen om det skulle behvas. SVT frvgrar oss det.

Jag nskar jag visste varfr.
Citera
2024-11-29, 23:36
Medlem
Vem vill ha MSM p X?

Ingen
Citera
2024-11-30, 00:54
Medlem
Eoppoyzs avatar
Det r nd ingen som vill lsa deras lsta artiklar.
Citera
2024-11-30, 01:02
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det r nd ingen som vill lsa deras lsta artiklar.

Det finns kvar en betydande andel betalande i ldern 70-80 r, s det finns fortfarande incitament att suga ut sekt-kollekt ngra r till. Glm aldrig bort att detta r en religion fr mnga. Tragiskt? Jo.
Citera
2024-11-30, 01:07
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Det finns kvar en betydande andel betalande i ldern 70-80 r, s det finns fortfarande incitament att suga ut sekt-kollekt ngra r till. Glm aldrig bort att detta r en religion fr mnga. Tragiskt? Jo.

De brukar kpa papperstidningen dock.
Citera
2024-12-05, 19:01
Medlem
Thage.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thage.G.
Hur kan gammelmedia trappa upp kriget mot X? Stmningar fr copyrightintrng ligger ju nra till hands i EU.

Mycket riktigt... Eller ngot sdant...

https://www.brusselstimes.com/130824...sks-x-to-court

Citat:
Major French newspapers take Elon Musk's X to court
Citat:
The newspapers are alleging the US social media company is violating "neighbouring rights" laws, they announced on Tuesday in a statement.

Neighbouring rights in copyright were established for digital platforms in 2019 by an EU directive. They enable newspapers, magazines, and news agencies to receive payment when their content is reused by digital giants.

DN nsta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in