Flashback bygger pepparkakshus!
Idag, 03:58
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrConwell
Ja du Ugglan, om det vore min hemstad fran 1992 sa skulle jag kanske kunna ge dig battre information. Men jag ar fran en helt annan del av landet och jag har ingen som helst kannedom om Mariestad. Mina "forslag" sasom du kallar det ar enbart baserat pa mina egna teorier fran det jag sett om detta fall. Du far som sagt ta det for vad det ar. Det faktumet att fallet statt stilla i snart 35 ar gor att det kanske ar dags att kolla nya vinklar ? Jag var dock mycket ute i svangen pa 90-talet, sa jag baserar lite gissningar pa hur det sociala nattlivet fungerade pa den tiden i Sverige.

Jag har fått uppfattningen att du känner Mariestad väl när jag har läst dina inlägg. Du "rör dig väldigt bekvämt och vant" i Mariestad när du skriver. Sorry, men det är bara så det är.
Senast redigerad av Ugglan. Idag kl. 04:01.
Citera
Idag, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag har fått uppfattningen att du känner Mariestad väl när jag har läst dina inlägg.

Svar nej. Jag har flertalet ganger i denna trad dock papekat att jag ar forvanad att inte Mariestadarna sjalva knackt denna gata, och jag har forklarat varfor. Den som sa onskar kan ga tillbaka och soka pa mina inlagg. Det skall dock tillaggas att jag har en mycket god van fran Toreboda som gick med i sokningarna.
Senast redigerad av MrConwell Idag kl. 04:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in