Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-29, 13:43
Medlem
BollJonglerarens avatar
Vet inte om jag skulle lgga upp denna trd p "UE" kategorin eller hr... aja om modsen vill flytta eller ta bort den hr s kr p.

Aja, fr att komma till punkt s undrar jag om ni har ngra schysta backjumps i Stockholm dvs stationer dr tgen str stilla en liten stund dr man har chansen att sl till

Jag fattar sjlvklart om ni inte vill avslja era stllen men ngon rekommendation hade uppskattats.
Senast redigerad av BollJongleraren 2024-11-29 kl. 14:08.
Citera
2024-11-29, 14:24
Avstngd
Crabbofixs avatar
nej risken finns ju att tget tas ur drift fr sanering och d blir det frsenad trafik, vilket gr att jag kommer frsent till dejten, vi skulle gtt p bio.

s det vore ju idiotiskt att jag skulle tipsa dig om ngot, som stller till det fr tusentals mnniskor.
Citera
2024-11-29, 14:53
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BollJongleraren
Vet inte om jag skulle lgga upp denna trd p "UE" kategorin eller hr... aja om modsen vill flytta eller ta bort den hr s kr p.

Aja, fr att komma till punkt s undrar jag om ni har ngra schysta backjumps i Stockholm dvs stationer dr tgen str stilla en liten stund dr man har chansen att sl till

Jag fattar sjlvklart om ni inte vill avslja era stllen men ngon rekommendation hade uppskattats.

P alla stationer
Citera
2024-11-29, 16:21
Medlem
BollJonglerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
P alla stationer

Jojo, men man har vll knappast tid fr att mla tget? Dom str vll stilla i max 1-1,5min?
Citera
2024-11-29, 21:09
Medlem
eltonkebabs avatar
Ingen som vet svaret p det hr kommer att skriva det hr p Flashback, det hr r snt du antingen fr ta reda p sjlv eller f information om frn folk som litar p dig.
Citera
2024-11-29, 23:40
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Jojo, men man har vll knappast tid fr att mla tget? Dom str vll stilla i max 1-1,5min?

P en 5 min hinner du lgga upp en T-up eller kladda ner tget med tags. Backjumps gr inte ut p att mla en piece.
Citera
2024-11-30, 00:32
Medlem
BollJonglerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Ingen som vet svaret p det hr kommer att skriva det hr p Flashback, det hr r snt du antingen fr ta reda p sjlv eller f information om frn folk som litar p dig.

Ja jo... det r vl sant
Citera
2024-11-30, 00:33
Medlem
BollJonglerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
P en 5 min hinner du lgga upp en T-up eller kladda ner tget med tags. Backjumps gr inte ut p att mla en piece.

Yes.
Citera
2024-11-30, 00:45
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Yes.

vet du vad en tunnelbanekarta r fr ngonting?
ta titta lite p den ver stockholms storstad och sen loggar du ut ifrn flashback fr kvllen och gr o lgger dig
Citera
2024-11-30, 13:13
Medlem
BollJonglerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
vet du vad en tunnelbanekarta r fr ngonting?
ta titta lite p den ver stockholms storstad och sen loggar du ut ifrn flashback fr kvllen och gr o lgger dig

Citera
2024-11-30, 14:36
Medlem
Ndbroms
Citera
2024-12-04, 19:52
Medlem
forlatforatts avatar
Hrt att Narnia r soft.. dra inte en ndbroms fr missbruk beivras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in