Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-25, 18:58
Medlem
någon som erfarenhet och vet hur betalalternativet "Betalning med månadsfaktura" funkar? Jag funderar närmast på texten om: "Räkna med minst tre arbetsdagar för din bank att behandla en banköverföringsbetalning."

https://www.amazon.se/gp/help/custom...4TH3VF3GZGL8TR

Dvs ska man göra en utlandsbetalning, och då få pynta en avgift för det, eller är de så pass intelligenta på amazon att de har bank-/postgiro i sverige?
Citera
2024-11-25, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robeloto
Tydligen så hade jag redan betalat den.
Du betalade in på något bank/postgiro ?
Citera
2024-11-29, 23:43
Medlem
swebarbs avatar
En sak som är dåligt med amazon man vet ju aldrig vilket fraktbolag dom använder man vill ju kanske veta om det kommer hemleverans eller om det går direkt till brevlådan eller närmaste ombud.
Citera
2024-11-30, 08:49
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
En sak som är dåligt med amazon man vet ju aldrig vilket fraktbolag dom använder man vill ju kanske veta om det kommer hemleverans eller om det går direkt till brevlådan eller närmaste ombud.
Konstigt. Jag har valt hemleverans som standard och får det alltid levererat hem, dock med olika bud, airmee, postnord och ibland bring.
Citera
2024-12-01, 20:58
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Konstigt. Jag har valt hemleverans som standard och får det alltid levererat hem, dock med olika bud, airmee, postnord och ibland bring.

Precis det jag menar, hemleverans är inte till brevlådan gissar jag, inte alltid man är hemma så ringer dom på och ingen svarar så funkar det ju inte

Hade önskat dom hade samarbete med instabox men det har dom visst inte.
Citera
2024-12-04, 06:02
Medlem
Någon som vet om det är värt pengarna att marknadsföra sina produkter via amazon?

Har webshop idag försäljningen går trögt nystartad nischad produkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in