Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-02, 21:58
Medlem
Blocktobers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Problemet r att mnga av dessa kriminella har ett svenskt medborgarskap och tydligen krvs det d full vrdnad av svinen s lnge de lever.

Danskarna har rivit upp medborgarskap. Det handlar bara om att de inte vill.
Citera
2024-12-03, 04:53
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocktober
Danskarna har rivit upp medborgarskap. Det handlar bara om att de inte vill.

Jag vet, problemet r att i sverige s krver det en grundlagsndring och det betyder att tv regeringar efter varandra ska rsta igenom frslaget.

S hr str det om man googlar.
Fr att ndra en grundlag krvs att riksdagen fattar tv likadana beslut och att det hlls ett riksdagsval mellan de tv besluten. Vljarna ska kunna ta stllning till frslaget om grundlagsndring och vlja den riksdag som tycker som de sjlva gr i frgan.

Jag gissar att om Tidpartierna lgger fram frslaget under -25 s kan det g genom och sen gller det att de har makten ven nsta period fr tyvrr tror jag inte S, MP, V och C kommer lyfta upp den frgan d det bara r S som skulle kunna hlla med. De andra partierna vill ha mer flyktingar av ngon jvla anledning. Tydligen har inte landet skadats tillrckligt n.
Citera
2024-12-03, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodde03
Frank Wagner?

Frank Wagner hade inte kontakt med sina brder och farbrder/morbrder fram tills att Frank hade blivit outad. Dligt exempel
Citera
2024-12-03, 15:10
Medlem
va1kyr1as avatar
Detta r problematiskt. Fr man veta om brodern var kriminell innan polisbrorsan brjade plugga till polis?

Hade brodern bett polisbrorsan om hjlp och i vilken mn? Gllde det ngot personligt eller handlade det om business?

Vilken typ av kriminalitet var brodern inblandad i?

Alla har ngon i slkt eller bekantskapskrets som har gjort ngot de ftt bter eller fngelse fr. T o m norska kungafamiljen. Mnga tar avstnd frn den suspekta personen. Men nr det gller familj, man vore ju helt empatils om man inte supportar en bror som har problem.
Citera
2024-12-03, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Man ska inte ens f pbrja en utbildning hos polisen med nra slktingar eller vnner i den kriminella vrlden. Kontroll av vnners vnner br ocks gras.
Gr att vi inte kommer ha babbar i poliskren d de kriminella alltid finns ngonstans i deras nrhet.
Exakt
Citera
2024-12-03, 20:28
Medlem
Bajskottens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Inte srskilt svrt kolla upp idag. Polisen har koll p kriminella, om ngon kriminell spenderar tid med dig, skickar meddelanden finns du med i register.

Hr r ett extremt exempel men som visar att polisen har tid och resurser att kolla upp personer. Mjligt polisen som fick sparken ocks buggats.

https://www.expressen.se/kronikorer/...sens-buggning/

Men det r ju inte samma sak.
Citera
2024-12-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Okej.
Du har kriminella arbetskamrater i Polisen ja det vet jag ocks om finns gott om. Men nr de hgre upp fr veta det s ker ni ut.
Jag har ocks lite bekanta som r poliser i Malm samt haft samarbete med polisen genom mitt gamla jobb s jag vet ocks lite hur reglerna gr hos er.

Ja om du nu verkligen var polis allts

Jag ska d inte ens frska mig p en diagnos p dig efter att lst dina inlgg. Citat "Du har kriminella arbetskamrater i Polisen" I polisen? Dvs rakt upp i rektum" eller vad menar du?
Samarbete med polisen genom ditt gamla jobb, som vad? Tjackis som i utbyte av diverse uppgifter i utbyte att f behlla den lille pse du har kvar fr att sl i dig nsta dos?!
Isf fr man ju sledes bermma den patrull som lt dig behlla nmnda pse fr kvllen s du slapp att just fr den natten bryta kllarfrrd osv och sledes kunna lta vanliga knegare f ha sina grejer ifred!
Att som patrull behva rulla in och skriva p din fucking jvla 0,7:a av dito amfetamin eller 3-CMC med dina redan befintliga hjrnskador r slseri med tid. Det finns all hjlp att f i Mellanmjlkens land Sverige, behandlingshem inom tex AA-NA mfl, s ven om du anser dig vara sviken av samhllet och inte mr bra s finns det i Sverige GRATIS hjlp av professionell advekvat dito personal!
S ven efter genomgngen behandling s kan du studera p hgskolan, utbilda dig till lkare osv mm utan att det kostar dig nst intill en endaste krona!
Allt r inte polisens fel i samhllet nr frorterna brinner osv, trappor sprngs och unga tjejer p McDonalds ddas av gamla automatkarbiner frn kriget i balkan, och s ven av Hitlers gamla knallpkar som fortfarande cirkulerar i vrlden!
Att sitta p sin frslappade rv och gra dig sjlva till offer r ett enkelt val -Buhuu, det r s synd om mig fr jag r svartskalle och bor i segregerade omrden.
MEN mannen du har fan Vrldens bsta mjligheter i Sverige dr medicin, skola, skolmat, tandvrd fr unga och sjuka, frlossning mannen nr din morsa skiter ut ytterligare en unge som ni fr fullt bidrag fr osv R fucking GRATIS!
Att komma och krypa och sen s pst att Vrldens mest fitt-smiskade land SVERIGE skulle vara rasistiskt..................ja, vad sger man om det?!
Citera
2024-12-03, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Fullt rimligt. ven polisen br vl skerhetsprva anstllda.

Br?! Jo allts, bara fr att bli antagen till polishgskolan s ska givetvis dina papper vara i "ordning" s att sga! Du kan klara dig undan fr lite ungdomsgrejer som brukar benmnas som "icke" genomtnkta bravader dr det finns snatteri, ringa misshandel osv i bagaget fr att sen bli godknd enligt nmnda skerhetsklassning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in