Citat:
Ursprungligen postat av
Bevisatsmartast
Okej.
Du har kriminella arbetskamrater i Polisen ja det vet jag ocks om finns gott om. Men nr de hgre upp fr veta det s ker ni ut.
Jag har ocks lite bekanta som r poliser i Malm samt haft samarbete med polisen genom mitt gamla jobb s jag vet ocks lite hur reglerna gr hos er.
Ja om du nu verkligen var polis allts
Jag ska d inte ens frska mig p en diagnos p dig efter att lst dina inlgg. Citat "Du har kriminella arbetskamrater i Polisen" I polisen? Dvs rakt upp i rektum" eller vad menar du?
Samarbete med polisen genom ditt gamla jobb, som vad? Tjackis som i utbyte av diverse uppgifter i utbyte att f behlla den lille pse du har kvar fr att sl i dig nsta dos?!
Isf fr man ju sledes bermma den patrull som lt dig behlla nmnda pse fr kvllen s du slapp att just fr den natten bryta kllarfrrd osv och sledes kunna lta vanliga knegare f ha sina grejer ifred!
Att som patrull behva rulla in och skriva p din fucking jvla 0,7:a av dito amfetamin eller 3-CMC med dina redan befintliga hjrnskador r slseri med tid. Det finns all hjlp att f i Mellanmjlkens land Sverige, behandlingshem inom tex AA-NA mfl, s ven om du anser dig vara sviken av samhllet och inte mr bra s finns det i Sverige GRATIS hjlp av professionell advekvat dito personal!
S ven efter genomgngen behandling s kan du studera p hgskolan, utbilda dig till lkare osv mm utan att det kostar dig nst intill en endaste krona!
Allt r inte polisens fel i samhllet nr frorterna brinner osv, trappor sprngs och unga tjejer p McDonalds ddas av gamla automatkarbiner frn kriget i balkan, och s ven av Hitlers gamla knallpkar som fortfarande cirkulerar i vrlden!
Att sitta p sin frslappade rv och gra dig sjlva till offer r ett enkelt val -Buhuu, det r s synd om mig fr jag r svartskalle och bor i segregerade omrden.
MEN mannen du har fan Vrldens bsta mjligheter i Sverige dr medicin, skola, skolmat, tandvrd fr unga och sjuka, frlossning mannen nr din morsa skiter ut ytterligare en unge som ni fr fullt bidrag fr osv R fucking GRATIS!
Att komma och krypa och sen s pst att Vrldens mest fitt-smiskade land SVERIGE skulle vara rasistiskt..................ja, vad sger man om det?!