Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-12-01, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
Och du tror att troende kommer ta in och begrunda dina helt unika frgestllningar nr dom kommer frn en frlorad sjl?

Fr det frsta, i bsta fall s kanske jag kan s ngra frn i dem, men framfr allt handlar det inte (bara) om att frndra/pverka deras sikter/trosfrestllningar utan fr MIG att frst hur de tnker och resonerar vilket jag kan finna vldigt intressant, och det kan bli intressanta diskussioner s lnge det inte rr sig om hjrndda individer. Verkar dessutom vara strre sannolikhet att f givande diskussioner IRL n p ntet generellt, d folk tenderar att bli extra stddiga och ignoranta nr de sitter framfr en skrm med ett tangentbord.
Citera
2024-12-01, 22:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Politik, helst inte.
Religion, absolut inte.
Pengar, jvla diva.
Sex, vill inte hra.

r det s i Sverige att man pratar inte om snt ppet, fr det sticker i gonen p nn annan man SKA ju inte krnka andra. Vad tycker ni? Hr p Flashback kan vi diskutera det mesta. Jag vet inte vart jag ska lgga detta mne s det fick bli hr...
Konspirationsteorier ska man hlla kft om!

Landade vi p mnen? Finns aliens under Antarktis? Blev Buzz Aldrin rdd fr vad han sg p Antarktis? Hur kan Nasa ta perfekta bilder av Pluto som ligger lngst bort frn oss i vrt solsystem? Och varfr r Pluto pltsligt en planet igen?

Sssscchhhhhhhh, sussa stt.
Citera
2024-12-02, 12:10
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Konspirationsteorier ska man hlla kft om!

Landade vi p mnen? Finns aliens under Antarktis? Blev Buzz Aldrin rdd fr vad han sg p Antarktis? Hur kan Nasa ta perfekta bilder av Pluto som ligger lngst bort frn oss i vrt solsystem? Och varfr r Pluto pltsligt en planet igen?

Sssscchhhhhhhh, sussa stt.

Ja blev Marilyn Monroe mrdad?
Citera
2024-12-02, 12:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Hr p Flashback kan man ju prata om det mesta men privat pratar jag inte om politik min ekonomi, folk har inte med det att gra. Sex diskuterar jag med vnner endast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in