Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-30, 07:53
Medlem
Det där är en såndär thailampa som blev vanlig efter tsunamin
Citera
2024-11-30, 08:53
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Ser ut som en rislykta
Citera
2024-11-30, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninSlejpner
Troligtvis ingen drönare alls. Eller skulle du välja ett varmt ljus som är identiskt med ljuset från en brinnande låga, samt sätta detta på din drönare för att se den tydligt och dessutom gör det till en cylinderform?

Nej, det är en sån där flygande ljuslykta.

Men jag uppskattar väldigt mycket att du filmade! Hoppas att du får syn på något mer märkvärdigt i framtiden.

tänkte också flygande thailampa början, men skulle den verkligen flyga i så rak linje i den hastigheten? Lägg även märke till accelerationen i slutet vid 00:22. Avfärdar inte tanken helt men

Det var ganska rejält med vind igår, tror det skulle vara svårt för en thailampa att hålla sig på rak kurs.
Citera
2024-12-02, 06:29
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
tänkte också flygande thailampa början, men skulle den verkligen flyga i så rak linje i den hastigheten? Lägg även märke till accelerationen i slutet vid 00:22. Avfärdar inte tanken helt men

Det var ganska rejält med vind igår, tror det skulle vara svårt för en thailampa att hålla sig på rak kurs.

Jag såg inte accelerationen, objektet försvann ju bakom träden? Men vind fungerar ju så, kommer i stötar och tar i riktigt hårt ibland.

Tycker mig ha sett thailampor gå i en väldigt förutsägbar riktning och även varmluftsballonger använder sig av just vindriktningens förutsägbarhet för att navigera (de har inga andra sätt att styra på).

Med det sagt… ursäkta att jag lät så säker på min sak. Men man får tillämpa tänkande om vad som är mest troligt. Såg det ut som en lykta så var det nog det. Men jag är också så öppensinnad att jag tror att ett UFO eller UAP kan se ut precis hur som helst. Du kanske inte ens vet att du ser det när du tittar på det. Jag leker med tanken att de kan dölja sig och även ge illusionen av att vara andra objekt.

Har sett två märkliga saker i mitt liv. Första var ett stjärnfall som böjde sig likt en banan. Andra så satt jag och lirade GTA ensam i en kompis hus i Holland. Från ingenstans börjar det spraka och blixtra så in i helvete vid fönstret. Springer och kommer mig bakom en dörr och det varar i cirka 3-7 sekunder.

Letade efter en förklaring och kom fram till att det var högst troligt en klotblixt. Men jag kan inte veta säkert.

Jag tror att det finns oändligt många utomjordingar och farkoster på Jorden. Tror att ett fåtal alternativ är möjliga.

1. De har respekt för våran civilisation och vill inte röra om i grytan.
2. De vill röra om i grytan men inte synas eller göra direkt kontakt.
3. De har gjort ett avtal om att inte nå ut till oss.
4. De är inte intresserade av oss.
5. De är här på studiebesök (bokstavligen).
6. Annat
Senast redigerad av KaninSlejpner 2024-12-02 kl. 06:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in