Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-11, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tycker de som är fejk håller hög standard. De smakar alpra men är nog något RC.

Det är Bromazolam i om det är fejk (RC) benso. Bromazolam är riktigt starkt!

Jag fick i mig det när jag köpte Fluetizolam. 5 st var jag skev av i tre dagar. Och minns inget.

Hoppas jag hade kul!

Är tydligen olika vilken skit de kastar i skräpet.
Citera
2024-10-11, 02:14
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Det är Bromazolam i om det är fejk (RC) benso. Bromazolam är riktigt starkt!

Jag fick i mig det när jag köpte Fluetizolam. 5 st var jag skev av i tre dagar. Och minns inget.

Hoppas jag hade kul!

Är tydligen olika vilken skit de kastar i skräpet.

Låter väldigt troligt då de är liknande preparat, men att bromazolam är mer drogigt. Skulle absolut inte ta någon mängd av den.
Citera
2024-10-24, 14:01
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Det finns alprazolam i dem. 0.42 mg alpra. X umg fentanyl. Och i mitt prov visade sig också metylfenidat?

Har själv visat positivt två gånger på fentanyl. En tredje gång blev jag OTROLIGT SJUK! Tog under tre dagar. Och blev sjuk som en HORSE PUNDARE i fyra dagar. Spydde och spydde. Kunde inte äta något!

Har tagit benso och Rc benso och alla sorter som finns under 20 år. Men ALDRIG blivit så kass som sista gången jag tog ksalol.

Tog inga tester den vändan. Men det där va en opiatavis jag verkligen inte ville ha!

Har varit torsk på opiater med men den där fentanyl skiten är ju inte ens någon go high på eller något! Du känner inget. Dör. Eller blir råsjuk!

Alla säger samma nu Ksalol är skit nu! Inte som de va förr!

Blivit erbjuden 105 st för 500 idag liksom....och jag vill inte ha de efter vad som hände sist.

Trist! De var ju bra!

Tror du måste åkt på väldigt oturliga kartor alltså, det är rätt så jävla ovanligt att få fentanyl i blåa. Kan vara så att det cirkulerar just extra mycket där du bor, men annars brukar det vara alprazolam man får, även om det är underdoserat som fan.
Citera
2024-10-24, 14:02
Medlem
zombie-nations avatar
Tror att en del är bromazolam eller flubromazolam, vilket inte är en dålig benso. Bara vara försiktig då den är mer sederande.
Citera
2024-10-27, 08:56
Medlem
Nr45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Tror du måste åkt på väldigt oturliga kartor alltså, det är rätt så jävla ovanligt att få fentanyl i blåa. Kan vara så att det cirkulerar just extra mycket där du bor, men annars brukar det vara alprazolam man får, även om det är underdoserat som fan.

Håller med äter dagligen blåbär ca 15 år alltid samma färg på dem ,UG självklart att dom är det jag har märkt att dom är underdoserade eller ojämna som fan. ibland räcker 4 st ibland 8 st blir aldrig trött av alpra (inte svenska xanor från apotek heller) blivigt blir mer så jag fixar dagen som dom ska funka.
Så alpra är det i dem ,sen om det blir blandat med nåt annat som bromazepam så borde man känna muskelsvaghet som med Diazepam. Tram och skit hade jag känt direkt.
För mig som ätit så lång tid är det enda jag märkt är att dom är mer ojämna åt et svaga hållet.
När dom kom så kunde man få överdoderade det känns som aldrig nu för tiden.
Aldrig mått dåligt eller känt av annat.

Men som alla säger börja aldrig med benzo , det är svårt om du har en beroende personlighet. Pengar och bortkastad tid. Sen måste vården i Sverige ang ångest problematik bli bättre idag tvingas folk att köpa saker dom ej vet nåt om. Socialstyrelsen stryper allt.
Citera
2024-11-25, 16:59
Medlem
Finns dom tillgängliga nu? Är det inte torka?
Får hoppas dom kommer in snart igen.
Citera
2024-11-29, 12:34
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peopaus
Finns dom tillgängliga nu? Är det inte torka?
Får hoppas dom kommer in snart igen.

Det är väldigt torka ja, svårt att hitta öht
Citera
2024-11-29, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Det är väldigt torka ja, svårt att hitta öht

Inte alls så svårt att hitta...
Citera
2024-11-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headstink
Inte alls så svårt att hitta...

Ksalol är väl det som är lättast att få tag på?
Det är fan aldrig torka på dessa.
Citera
2024-11-29, 20:40
Medlem
KringExs avatar
När jag köper Ksalol, lösa eller i karta, så förbereder jag mig på att dom innehåller 0,3 -0,4 mg aktiv substans (Alprazolam).
Dm har varit underdoserade så länge nu så jag har tappat hoppet
Citera
2024-11-30, 20:21
Medlem
Hiraeths avatar
https://yle.fi/a/7-10068269

Citat:
Ksalol-tabletterna kan innehålla varierande mängder och vara jättestarka jämfört med det som kanske står i bipacksedeln, om det finns någon, säger Kenttä.
Det har förekommit fall där Ksalol innehållit Fentanyl. Man kan alltså inte lita på det som står på förpackningarna för de här tabletterna förekommer illgalt och enbart i gatuhandeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in