Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2020-10-27, 19:56
Medlem
Min första var ingen hora. Fan va mysigt det är att reta upp narcissister som du som behöver få utlopp för dina känslor här.

Så det krävs betalt för att du ska köra upp näven i slidan på en kvinna. Erfaren har inget med det att göra eftersom fittor töjs ut tillfälligt av sex, allt annat är en myt.
Citera
2021-02-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandcat
Ärligt talat nu , inga oseriösa kommentarer men hur vanligt tror ni detta?

Inte så ovanligt som jag trodde när jag var yngre och ombads utföra det första gången i alla fall.
Har haft 5-6 partners genom åren som gillat det.
Citera
2021-03-02, 01:25
Medlem
TattooedFuckers avatar
Inte ovanligt .

Oftast är de när de fött barn som man kan göra de .

Träffat på en tjej och hon ville bli i röven o ja försökte de gick inte så gav upp de efter några minuters försökande ... Trots glidmedel så gick de inte ...
Citera
2021-03-03, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Träffat på en tjej och hon ville bli i röven o ja försökte de gick inte så gav upp de efter några minuters försökande ... Trots glidmedel så gick de inte ...

Inte så konstigt... det tar månader att öva upp. A och O med fisting är att det inte får stressas fram. Men har man kommit till den punkten att man kan få in en fist eller nåt riktigt grovt i röven (aubergine är en favorit), då är känslan obetalbar. Orgasmerna kommer liksom djupt inifrån, och man kan få flera på raken. Det liknar inte ”vanlig utlösning” som när man stimulerar kuken, utan är något helt annat. En slags urkraft. Kanske är det mer likt såsom den kvinnliga orgasmen funkar. Så upplever iaf jag det.
Citera
2021-03-03, 11:24
Medlem
Som påpekat så beror på krets. I bdsmsvängen inte så udda att man rynkar ögonbrynen. Gillar själv både att fistas å fista.
Citera
2024-11-29, 20:26
Medlem
Min killkompis vill att jag ska fista honom. Han säger att tidigare flickvänner har gjort det flera gånger och att han älskar det. Hur vanligt är det att killar gillar fisting på dem själva? Tror ni han är bög?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in