2023-02-23, 00:42
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Måste först börja att säga förlåt till er som blir sura.

Milan å Z har inte varit vänner, dem har varit bekanta . Och det är inte så konstigt eftersom dem har varit verksamma under samma tid. Inne å ute på kåken.

Milan har haft ett inflytande i den kriminella världen men det är pga av våldskapitalet han hade och har.

Z har inte haft en låg profil på kåken pga dem nya. Va tror du för nåt? Att på kåken som på gatan. Sätt dig på kåken 4+ å sluta snacka skit. Kåken fostrar folk som är stökiga till det bätttre å det är pga folk som Z som suttit länge.

Puss på er era fittor å golbögar syns på flempan

Jag kan lova dig att Tommy håller betydligt mer låg profil på kåken nu än han gjorde tidigare.
Minns när han beställde upp en morot i arslet på en plit som sedan skulle fotas, eller när han beställde misshandeln av dåvarande OG Jocke på kumla om jag ej minns fel. Då var han mer aktiv och utåtagerande. Alla blir vi gamla och det kommer nya förmågor. Du kan omöjligt jämföra Tommy under början av 2000 talet och nu. det gäller alla människor.

Att Tommy skaffat sig ett stort kontaktnät under sina år på kåken är 100% säkert!
Många som tycker Z är korrekt och det gäller inte alla i den världen.
Men håller med dig det du skriver gällande Milan och hans relation.
Citera
2023-02-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag kan lova dig att Tommy håller betydligt mer låg profil på kåken nu än han gjorde tidigare.
Minns när han beställde upp en morot i arslet på en plit som sedan skulle fotas, eller när han beställde misshandeln av dåvarande OG Jocke på kumla om jag ej minns fel. Då var han mer aktiv och utåtagerande. Alla blir vi gamla och det kommer nya förmågor. Du kan omöjligt jämföra Tommy under början av 2000 talet och nu. det gäller alla människor.

Att Tommy skaffat sig ett stort kontaktnät under sina år på kåken är 100% säkert!
Många som tycker Z är korrekt och det gäller inte alla i den världen.
Men håller med dig det du skriver gällande Milan och hans relation.

sitter han inne? Överklagade han inte domen från tingsrätten?
Citera
2023-02-23, 18:10
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
sitter han inne? Överklagade han inte domen från tingsrätten?

Det vet jag faktiskt inte, det är min nära vän som känner Z jag har bara träffat han ett fåtal ggr och enligt mig och många andra är han reko!
Citera
2023-02-23, 19:05
Medlem
Citat:
Det vet jag faktiskt inte, det är min nära vän som känner Z jag har bara träffat han ett fåtal ggr och enligt mig och många andra är han reko!

du skrev han satt inne ? Han sitter ju inte inne om han överklagat domen

detta skrev du "Jag kan lova dig att Tommy håller betydligt mer låg profil på kåken nu än han gjorde tidigare."

kan liksom inte hålla låg profil om han inte ens befinner sig där....
Citera
2023-02-24, 13:18
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
du skrev han satt inne ? Han sitter ju inte inne om han överklagat domen

detta skrev du "Jag kan lova dig att Tommy håller betydligt mer låg profil på kåken nu än han gjorde tidigare."

kan liksom inte hålla låg profil om han inte ens befinner sig där....

Då ber jag om ursäkt för otydligheten!
Menar att de senaste åren innan han kom ut så höll han en betydligt lägre profil jämfört med början av 2000 talet.

Och jag är ÖVERTYGAD om att Z kommer få återvända till kåken nu med tanke på villkorliga delen osv. Och då kommer han definitivt inte uppträda som han gjorde tidigare med tanke på alla nya förmågor. Förstår du nu?

Och om han är häktad eller på anstalt har du säkert bättre koll på än mig, absolut.
Citera
2023-02-24, 14:43
Medlem
Citat:
Då ber jag om ursäkt för otydligheten!
Menar att de senaste åren innan han kom ut så höll han en betydligt lägre profil jämfört med början av 2000 talet.

Och jag är ÖVERTYGAD om att Z kommer få återvända till kåken nu med tanke på villkorliga delen osv. Och då kommer han definitivt inte uppträda som han gjorde tidigare med tanke på alla nya förmågor. Förstår du nu?

Och om han är häktad eller på anstalt har du säkert bättre koll på än mig, absolut.

om tingsrättens dom står sig får han krypa in ja, ett år plus ett av den villkorliga , så två år totalt och då lär han väl knappast hamna på vare sig saltvik eller kumla
Citera
2023-02-24, 19:48
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
om tingsrättens dom står sig får han krypa in ja, ett år plus ett av den villkorliga , så två år totalt och då lär han väl knappast hamna på vare sig saltvik eller kumla

Jo jag tror man placerar honom på en klass 1 med tanke på hans bakgrund och kontaktnät och det faktum att han tillbringat så många år på kåken.
Citera
2023-02-27, 23:50
Medlem
Citat:
Jo jag tror man placerar honom på en klass 1 med tanke på hans bakgrund och kontaktnät och det faktum att han tillbringat så många år på kåken.

Sitter han häktad?
Citera
2023-02-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggcoock
Sitter han häktad?
nej
Citera
2024-11-25, 21:28
Medlem
cacablancas avatar
Har alltid undrat vad han har för ursprung han ser inte så svensk ut har försökt att
Leta men hittar ingen info om det?
Citera
2024-11-26, 02:44
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
Har alltid undrat vad han har för ursprung han ser inte så svensk ut har försökt att
Leta men hittar ingen info om det?

halv spanjor tyckte jag mig läsa nånstans. om du åsyftar TZ
Citera
2024-11-26, 03:58
Medlem
Är fanskapet utsläppt redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem