Citat:
Ja, vad tror du själv? Det är ofta barn och barnbarn som ser till de gamla. Diverse jämnåriga Tiktok polare lär vara borta på ålderns höst.
4B rörelsen generellt är riktigt patetisk då man går på "män" fastän man har ingen aning om hur dessa män har röstat. Många kvinnor har också röstat på Trump, men som heterosexuell kvinna är det säkert lätt att låta bli och ligga med andra kvinnor.
4B rörelsen generellt är riktigt patetisk då man går på "män" fastän man har ingen aning om hur dessa män har röstat. Många kvinnor har också röstat på Trump, men som heterosexuell kvinna är det säkert lätt att låta bli och ligga med andra kvinnor.
Så antingen har man barn och barnbarn. Eller så har man TikTok-polare? Vad är det som säger att barn och barnbarn kommer ha koll när man blir äldre? De kan ju ha fullt upp med sina liv. Och i vår globala värld så kanske de inte ens bor i samma land som mamma och pappa/mor och farföräldrar.
Har du inte riktigt genuina polare? Sådana som ringer och som vill ses? Sådana som oroar sig och skulle börja undra om du inte svarade? Kvinnor har iaf. i regel ett gäng sådana vänner. Jag är övertygad om att dessa 4B-kvinnor också har det. Annars vore det ju svårt för dem att gå just 4B. De vet att de inte kommer vara ensamma, även om de väljer bort män och barn ur sina liv. Vännerna kommer de även hinna med mer, när de inte har familj. Vänskapen kommer vara lättare att vårda.
Och bara så att du vet: jag är varken MGTOW eller 4B. Jag har en partner som jag är väldigt lycklig med och vi har två fantastiska barn ihop! Barn är livet! Men jag räknar liksom inte med att mina barn ska vara några "förälder-vakter" åt mig när jag blir gammal och grå. Och ja: det blir svårare att hålla kontakt med polare på samma sätt när man har familj. Så jag räknar inte heller med att mina polare kommer hålla koll på mig när jag blir äldre. Så kanske blir det en sådan som mig, som blir sittandes där i fåtöljen och hittas av det unga paret? Medans både MGTOW och 4B upptäcks på en gång (av sina nära vänner), innan ens likstelheten infunnit sig. Vem vet?