2024-11-10, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Nix!
4b-parasiterna säger det helt själva. De gör det för att Trump vann.

Inte en högerman är berörd mer än att världen blev aningen bättre utan 4b-parasiter.
Alla nöjda, utom 4b givetvis.

På vilket vis är 4B parasiter?
De gör ju samma sak som MGTOW: bojkottar det motsatta könet.
Är du alltså parasit? Du är ju MGTOW.
Citera
2024-11-10, 12:07
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

En MGTOW:are som beklagar 4B som i sin tur bojkottar det motsatta könet . En kandidat för en Monty Phyton sketch ser jag framför mig. Med en arg John Cleese som till slut står med brallorna nere
Citera
2024-11-10, 12:16
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:

Du kan inte ens skilja på olika.
Amerikas parasiter går 4b över att Trump vann. Likheten, ca. noll

Trump vann för att de är uppenbara toxiska sopor.
Deras toxiska sopighet är så pass illa att sådana som normalt faller för din billiga retorik, såg igenom det.
Då är det illa.

Så fortsätt gärna. Jag är inte den som tackar nej till att svenska toxiska sopor straffar ut sig själva.
Jag lägger lite mysiga köpordrar inför morgondagens marknapsöppningar under tiden. Nya värden, nya horizonter och sköna tider.
Citera
2024-11-10, 12:20
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Deras toxiska sopighet är så pass illa att sådana som normalt faller för din billiga retorik, såg igenom det.
Då är det illa.

Så fortsätt gärna. Jag är inte den som tackar nej till att svenska toxiska sopor straffar ut sig själva.
Jag lägger lite mysiga köpordrar inför morgondagens marknapsöppningar under tiden. Nya värden, nya horizonter och sköna tider.

Är du sådär dryg i det verkliga livet också ?

Inte undra på att livet verkar ha delat ut en dålig hand för dig . Du är inte ens man nog att erkänna ditt paradoxala magplask. Ja, herrejisses , vad mycket kryp det finns på FB haha
Citera
2024-11-10, 12:23
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du beskrev precis många ensamma västerlänningars öde. Äldre män lär vara de ensammaste.

Helt otroligt att man kan sitta och håna ensamma äldre.

Har du ens förstått innebörden av vad jag skrivit? Det verkar faktiskt inte så.
Helt otroligt hur man kan sitta med så dålig läsförståelse.
Citera
2024-11-10, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Det kanske kommer gå bra nu. Detta vänsterpuckade kvinnor kommer att känna sig starka.

Troligt scenario
Året är 2095. Ett ungt par är spekulanter på ett hus där övervåningen var uthyrd som lägenhet. Huset är fint och rätt billigt, men en äcklig stank sprider sig inne i huset.
Paret går upp på vinden och där hittar de ett makabert fynd. I en gungstol sitter en död och mumifierad tant. Död, ensam och saknad av ingen. Katter har tydligen käkat på liket.
Paret ringer polisen som helt utan att ha bråttom kommer 1,5 timme senare. Sheriffen konstaterar "Jepp, that´s one of those 4B ladies. Let´s get the crap out of here and enjoy your new house, dear couple."
Liket hamnar slutligen i en omärkt grav "unknown 4B without relatives".

Varsågod 4B brudar. Här är eran framtid.

Tror du att kvinnor i 4B-rörelsen inte har några vänner/syskon etc.? Eller varför får du för dig att ingen kommer märka om de har dött på ålderns höst?

Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det är helt underbart att Trump vann och att ni tvingas lida varje dag och se er sjuka värld börja smulas sönder bit för bit.
Yes!-Yes!-Yes!-Yes! till det
No!-No!-No!-No! till er

Du menar att du vill se kvinnor lida, så som du själv lider av att nobbas sexuellt av kvinnor?

Men blir det inte en liten märklig önskan från din sida? Jag antar att de kvinnor som nobbar dig sexuellt är svenskor? Och de kvinnor som lider nu, är amerikanskor. Tänker du då på något vis att dessa amerikanska kvinnor teleporterar sitt lidande, så att det är just de svenska kvinnor som har nobbat dig sexuellt, som kommer få lida? Lite sci-fi, sådär?

kanske nobbar de svenska kvinnorna dig, för att de ser igenom att du är en skadeglad jävul? Vilken kvinna vill ligga med en skadeglad jävul som hatar kvinnor? Förmodligen väldigt få... Så kanske läge att ändra attityd lite och bli lite finare mot kvinnor? Om du vill ligga menar jag.
Citera
2024-11-10, 12:27
Medlem
Citat:
Har du ens förstått innebörden av vad jag skrivit? Det verkar faktiskt inte så.
Helt otroligt hur man kan sitta med så dålig läsförståelse.

Hon feltolkar medvetet för hon gillar att tjafsa.
Citera
2024-11-10, 12:29
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Tror du att kvinnor i 4B-rörelsen inte har några vänner/syskon etc.? Eller varför får du för dig att ingen kommer märka om de har dött på ålderns höst?

Du menar att du vill se kvinnor lida, så som du själv lider av att nobbas sexuellt av kvinnor?

Men blir det inte en liten märklig önskan från din sida? Jag antar att de kvinnor som nobbar dig sexuellt är svenskor? Och de kvinnor som lider nu, är amerikanskor. Tänker du då på något vis att dessa amerikanska kvinnor teleporterar sitt lidande, så att det är just de svenska kvinnor som har nobbat dig sexuellt, som kommer få lida? Lite sci-fi, sådär?

kanske nobbar de svenska kvinnorna dig, för att de ser igenom att du är en skadeglad jävul? Vilken kvinna vill ligga med en skadeglad jävul som hatar kvinnor? Förmodligen väldigt få... Så kanske läge att ändra attityd lite och bli lite finare mot kvinnor? Om du vill ligga menar jag.

Ja, vad tror du själv? Det är ofta barn och barnbarn som ser till de gamla. Diverse jämnåriga Tiktok polare lär vara borta på ålderns höst.
4B rörelsen generellt är riktigt patetisk då man går på "män" fastän man har ingen aning om hur dessa män har röstat. Många kvinnor har också röstat på Trump, men som heterosexuell kvinna är det säkert lätt att låta bli och ligga med andra kvinnor.
Citera
2024-11-10, 12:30
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Är du sådär dryg i det verkliga livet också ?

Inte undra på att livet verkar ha delat ut en dålig hand för dig . Du är inte ens man nog att erkänna ditt paradoxala magplask. Ja, herrejisses , vad mycket kryp det finns på FB haha

Nja, drygare skulle jag tro.
Tackade precis nej till en sk. fest, vilken inte har något att erbjuda mig. Sådana som ni kan bränna er livstid på sådan skit.

Ditt inlägg hade noll med TS att göra.
Så du är hjärtinnerligen välkommen att vara utvecklingsstörd också.
Citera
2024-11-10, 12:32
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelleTrollkarl
Hon feltolkar medvetet för hon gillar att tjafsa.

Vänstertroll som kommer upp ur sina hålor. Fast egentligen har Trump vs. Harris inget annat än symbolvärde för de flesta lowlife i Sverige. Inget kommer att förändras för den arbetslösa och bidragsberoende tjejen med lila hår oavsett vem som är president i USA.
Citera
2024-11-10, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
En MGTOW:are som beklagar 4B som i sin tur bojkottar det motsatta könet . En kandidat för en Monty Phyton sketch ser jag framför mig. Med en arg John Cleese som till slut står med brallorna nere

Ja, det hade blivit en underbar Monty Phyton sketch!

Citat:

Då är det illa.

Och du har gått MGTOW för att feminismen har "vunnit" i Sverige (vilket ni manosfär-snubbar alltid deklarerar är fallet, att feminismen är "statsmakten" osv).
Du har politiska skäl som gör att du bojkottar kvinnor.
4B-rörelsen har politiska skäl till att bojkotta män.

Du (som är MGTOW) är i så fall samma skrott och korn som 4B-rörelsen, fast du försöker blunda stenhårt för det själv. Så kallar du 4B-rörelsen för parasiter, så tja. Då är du själv också en parasit, eftersom du är MGTOW.

Same, same. Som sagt.
Citera
2024-11-10, 12:34
Medlem
Citat:
Vänstertroll som kommer upp ur sina hålor. Fast egentligen har Trump vs. Harris inget annat än symbolvärde för de flesta lowlife i Sverige. Inget kommer att förändras för den arbetslösa och bidragsberoende tjejen med lila hår oavsett vem som är president i USA.

Jepp! Om man tror att politikerna kommer att förbättra ens liv nämnvärt så har man missförstått saker och ting. Vad de kan göra är en fis i rymden jämfört med vad man själv kan göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in